December 9, 2017

Γρήγορα και δυνατά!

Σε φαντάζομαι μωρό μου. Από μέσα από τα ρούχα σου να φοράς ένα δαντελένιο μαύρο σουτιέν, μαύρο στρινγκάκι και ψηλοτάκουνες γόβες. Έχεις ξυρίσει το μουνάκι σου από χτες, και γενικά είσαι έτοιμη για νύχτα πηδήματος χωρίς όμως να φαντάζεται το είδος του ξεσκίσματος που έχω στο μυαλό μου. Ήδη ο πούτσος μου, και μόνο που σε βλέπει στο γραφείο σκυμένη πάνω από τα χαρτιά σου, έχει αρχίσει να σκληραίνει: το θέαμα του κώλου σου να τουρλώνει στη καρέκλα μου προκαλεί απίστευτη καύλα. Εσύ μουνάρα μου θα γαμηθείς απόψε και δεν θα το χορταίνεις!

Μετά τη δουλειά, μέσα στ΄αυτοκίνητο, η καύλα μου είναι τέτοια που δεν μπορώ να ηρεμήσω. Δεν μπορώ να σταματήσω να σου χαϊδεύω το μουνί και να τρίβω τα βυζιά σου πάνω από το πουκάμισο. Και γουστάρω ότι σε όλη τη διαδρομή έχεις βάλει ε το χέρι σου πάνω στην πούτσα μου. Να καταλάβεις καλά ότι σήμερα θα χεις να παίξεις με έναν τεράστιο πούτσο που αν τον περιποιηθείς όπως γουστάρει, θα σε γαμάει και θα σε χύνει χωρίς στάση… Στην από εδώ μεριά υπάρχει μια ψωλή και σε περιμένει! Και είμαι σίγουρος ότι η ερωτική προσμονή πως σε ελάχιστη ώρα θα κάθεσαι πάνω σε τέτοια πούτσα, σ’ έχει τρελάνει από την καύλα... έχει κάνει να μυρμηγκιάζουν το μουνί και ο κώλος σου μέχρι πάνω στη σπονδυλική στήλη.

Πολύ σε γουστάρω σαν γυναίκα μωρό μου. Ιδιαίτερα όταν σε βλέπω μόνο με τα εσώρουχά σου. Να κάθομαι στη πολυθρόνα μπροστά σου και 'συ να σκύβεις έτσι που ο κώλος σου και η μουνάρα σου να είναι στο ύψος των ματιών μου. Να βάλω το δάχτυλό μου στο στόμα να το σαλιώσω και κατευθείαν μετά να το χώσω στο μουνί σου και ν' αρχίζω να σε γαμάω με το χέρι μου. Κατάφερες να θέλω να σηκωθώ πάνω και να σε βουτήξω. Έτσι είναι οι αγριογκόμενες, αυτά σου κάνουν και σε τρελαίνουν... Ξέρω πολύ καλά ότι αν τώρα σηκωθώ όρθιος και βγάλω την ψωλή μου έξω και σου τη φέρω μπροστά σου, θα πέσεις σαν λιμασμένη πουτάνα πάνω της. Με άναψες, και έφτασε αυτή τη στιγμή να σε σφίξω πάνω μου, να ρουφήξω το προκλητικό σου στοματάκι, να σου γλείψω τις τσιμπουκοχειλάρες σου πριν τις ταΐσω με την πούτσα μου... Θα σε σκίσω από όλες τις τρύπες καυλιάρα μου!

Πίπα τώρα, και θα την φας όλη την πούτσα μου μωρό μου, ενώ ταυτόχρονα θα τρίβεις το μουνάκι σου σα πουτανάκι. Να σε βλέπω καυλωμένη να με κοιτάς στα μάτια, γεμάτη ηδονή από τον πούτσο που γλύφεις. Πιο γλυκιά και πιο καυλωμένη για την πάρτη σου ψωλάρα δεν έχεις ξαναδεί! Θέλω να μου πάρεις την καλύτερη πίπα που έχεις κάνει ποτέ, Να ξεκινήσεις από τα αρχίδια και με την γλώσσα σου να γλείφεις μέχρι το πουτσοκέφαλο και μετά να τον ρουφάς με τέτοια άνεση και μαεστρία που να μη θέλω με τίποτα να σε σταματήσω.

Τι είναι μωρή γαμιόλα; Τρελαίνεσαι βλέπω να με τσιμπουκώνεις. Δεν έχεις ξαναπηδηχτεί με τέτοιο εργαλείο; Και που να δεις πως θα νοιώθεις όταν θα σου ανοίγει την μουνάρα και την κωλάρα σου. Έτσι όπως είσαι, στημένη στα τέσσερα, χωρίς καμία προεργασία, χωρίς ούτε καν ένα γλυφομούνι, να πιάσω τον πούτσο μου έτσι όπως είναι κάγκελο από την καύλα, έτοιμος να εκραγεί, και να σου τον καρφώσω με τη μία στο μουνάκι σου…

Αν και μαθημένη στο δυνατό γαμήσι, που σ' αρέσει τρελά, αυτή τη φορά θα σε ζορίσω πολύ για να σε κάνω να φωνάζεις τόσο που να ακούγεσαι σε όλο το ξενοδοχείο. Με μια απότομη κίνηση θα σου βάλω όλο το εργαλείο μου μέσα στο μουνί σου και θ΄αρχίσω να μπαινοβγαίνω γρήγορα και σκληρά, να σ' ακούω να ουρλιάζεις από ηδονή και ζόρισμα, γιατί τη πούτσα μου την έχεις κάνει τεράστια από καύλα. Τέτοια ηδονή και φωνή πρώτη φορά θα σ' ακούω να βγάζεις…

Γάμα τον πουτάνα! Πήδα τον μωρό μου δυνατά! Πάρ’ τον όλο μέσα, μουνάρα! Γουστάρω να σε γαμάω κι εσύ να κοιτάς τον εαυτό σου στο καθρέφτη, καριόλα! Να βλέπεις το πόσο έχω λυσσάξει και θέλω να σε ξεμουνιάσω… όχι ότι δεν σου αρέσει να τον τρως άγρια και να ξεμουνιάζεσαι, το αντίθετο. Μ' έχει και μένα τρελάνει να σε βλέπω στο καθρέφτη να χορεύεις πάνω στο πούτσο μου και απολαμβάνεις και συ με τη σειρά σου το θέαμα του πόσο τσούλα σ' έχω κάνει. Και όσο πιο πολύ με φτιάχνεις, τόσο περισσότερο θα σου δίνω τον πούτσο μου να ξεσαλώσεις και η αδρεναλίνη μου θα χτυπάει κόκκινο. Χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις.

Και τώρα προς τον τοίχο, σκυφτή να κρατάς κόντρα με τουρλωμένο το κώλο σου προς τα 'μενα. Μόνο με το σάλιο μου για το ξεπάτωμά σου... ένα γερό φτύσιμο στην παλάμη μου, ένα βιαστικό άπλωμα χωρίς καμιά προετοιμασία στην κωλοχαράδρα σου και μια γερή απότομη γαμιά στον κώλο σου που οδηγεί αμέσως το χοντρό μου πουτσοκέφαλο μέσα στο άντερό σου. Ορμητικά, βίαια και ανελέητα, βαθιά, πολύ βαθιά αυτή τη φορά... Αγριεμένος, χουφτώνοντας -όπως σε έχω στο πισωκολλητό- τα βυζιά σου από πίσω και χωρίς να βγαίνω εντελώς, αρχίζω μανιασμένα να πηγαινοέρχομαι στον κώλο σου σφυροκοπώντας τον καμιά εικοσπενταριά φορές και στο τέλος ακίνητος, βαθιά σφηνωμένος, σε χύνω, με χύσια πολλά στα βάθη του πάτου σου. 

Μια υπέροχη στιγμή απόλυτης καύλας!


1 comment: