December 3, 2017

Όπου θέλω, όπως θέλω και όταν το θέλω!

Σ’ αρέσει μωρό μου που σε κάνω να γαμιέσαι σαν σκύλα; Που γουστάρω να σε βλέπω να μου παίρνεις πίπα σαν ξέκωλο τσουλάκι; Που σου μιλάω πρόστυχα όταν κάνεις το απόλυτα αισθησιακό τσιμπούκι γυροφέρνοντας το πουτσοκέφαλό μου στο στόμα σου, από το ένα μάγουλο στο άλλο σαν καραμέλα! Που στον δίνω στεγνά στο αυτοκίνητο, να μου κάνεις ακόμη ένα υπέροχο τσιμπούκι και δεν σ΄αφήνω να τραβηχτείς αν δεν τα καταπιείς όλα. Που με σπρώχνεις σε απίστευτα έντονους οργασμούς, να χύνω λίτρα ολόκληρα σπέρματος στο στόμα σου που με ρουφάει αχόρταγα...

Εγώ καυλώνω απίστευτα κουκλί μου. Που χώνω δημόσια το χέρι μου κάτω από το στρινγκάκι σου κάνοντας στην άκρη το κορδόνι που εμποδίζει την πρόσβασή μου και να βυθίζω το μεσαίο δάχτυλο στην υγρή σχισμή σου. Που σ' έχω κάνει και απολαμβάνεις απίστευτα να ζητάς τον πούτσο μου και να τον πηδάς, ενώ σου ρίχνω σκαμπίλια στο κωλαράκι σου;  Που σε γαμάω άγρια στα τέσσερα τραβώντας τα μακριά μαλλιά σου, σαν χαλινάρια αλόγου που καβαλιέται στον ιππόδρομο. Που με παρακαλάς να σου επιτρέψω να χύσεις και  δεν χύνεις χωρίς την άδειά μου, όσο καυλωμένη κι αν είσαι.

Καυλώνεις με τη σειρά σου ξεκωλάκι μου; Που είσαι γεννημένη για ακόλαστα παιχνίδια. Που μου 'χεις χαρίσει από τα καλύτερα χυσίματα που έχω κάνει; Που σε παίρνω στα όρθια μέχρι να χύσεις μέσα σου και να νιώθεις μετά τα χύσια σου να κυλάνε ανάμεσα στα πόδια σου; Που σε ξαπλώνω ανάσκελα πάνω στο τραπέζι και βάζω τα πόδια σου στους ώμους μου, καθώς οδηγάω το πουτσοκέφαλό μου,  στην κωλοτρυπίδα σου. Που είμαι ο πρώτος που με τη σειρά σου του έγλυψες το κωλαράκι. Που σου ενισχύω ακόμη περισσότερο την αυτοπεποίθησή σου, να ζητάς σαν λυσσασμένη τον πούτσο μου να σε γαμάει άγρια.

Η λίστα των ηδονών που σου χαρίζω είναι ατέλειωτη... Και σε θέλω μωρό μου, άλλοτε σαν τη θεά της καύλας μου, τρυφερά κυρίαρχη στα ηδονικά μας συμπλέγματα και άλλοτε σαν υπάκουο πουτανάκι για να ξεκαυλώνω και να διαλέγω αν θα το κάνεις με τα χέρια σου ή το στόμα σου ή το μουνάκι σου ή από πίσω. Και θέλω το ταξίδι στον παράδεισο της ηδονής που θα σε πάρω μαζί μου να είναι για σένα ένα γλυκό μαρτύριο, να χάσεις την αίσθηση του χρόνου, να χύνεις συνεχώς με σπασμούς και κραυγές και όσο χύνεις τόσο να σε κάνω να ξαναρχίζεις από την αρχή…


No comments:

Post a Comment