December 3, 2017

Καυλοβυζάρες…

Μ΄ αρέσουν οι βυζάρες σου μωρό μου, έτσι όπως τσιτώνουν τις τιράντες του σουτιέν σου. Είναι απόλαυση, όταν η ντυμένη βυζαρού πυρπολεί την φαντασία. Και όλα τα λεφτά βρίσκονται στο καυτό ξεγύμνωμα. Αγαπημένη μου φάση να γίνεται το πρώτο ξεκούμπωμα μπροστά σε καθρέφτη. Να είμαι πίσω σου και να σε δαγκώνω στα αυτιά και το λαιμό, να αισθάνεται τη καύλα της πούτσας μου στα κωλομέρια σου και να ξεκουμπώνω. Και η απόλυτη καύλα, όταν αυτά που θα πετάξω έξω από το σουτιέν θα επιβεβαιώνουν τον ερεθισμό μου.

Βαριά, σφιχτά, με σκληρή από καύλα ρώγα. Και τι ευτυχία που είσαι τόσο ευαίσθητη στα βυζοχάδια. Τα βιαστικά χουφτώματα σε δημόσιο χώρο που ζουλάνε και ερευνούν τις φοβερές μπάλες, επιβεβαιώνουν την φαντασία και τρελαίνουν την καύλα. Και να τα κάνει ακόμα πιο λαχταριστά η αντίθεση με το σκούρο ντύσιμο και η ντροπή σου. Ντροπή που εξελίχτηκε με το χρόνο σε ένα μαστίγωμα των αισθήσεων, σε ένα παραλήρημα καύλας, μέσα από ένα μοναδικό μείγμα ντροπής και στριπτίζ.

Και στη συνέχεια, όταν  μένουμε επί τέλους μόνοι, τα ατέλειωτα γαμήσια. Το φοβερό στον έρωτα-σεξ, είναι να πηδιούνται γυναίκα με κάποιο ερωτικό προσόν, με άνδρα που έχει το συγκεκριμένο προσόν σαν φετίχ. Π.χ. βυζαρού με μανιακό των βυζιών, ξυρισμένο μουνί με άνδρα που το θέλει έτσι, πρόθυμη κωλάρα με έμπειρο εραστή στο πρωκτικό. Τότε γίνεται η κόλαση. Και εμείς ζούμε αυτή την αισθησιακή κόλαση μαζί. Γαμήσι και ξανά γαμήσι και ξανά γαμήσι…

Τι να μας κάνει το ένα χύσιμο, όσο γεμάτο και να είναι. Όταν εξακολουθώ να έχω απέναντι εσένα την καυλιάρα να περιφέρεσαι με τις βυζάρες σου να κουνιούνται μέσα στο μισοκουμπωμένο πουκάμισο ή τη κωλάρα σφιγμένη στο στενό παντελόνι να «τσιτώνει» το ύφασμα δείχνοντας προκλητικά τις επιθυμίες της. Και με τη σειρά σου να λαχταράς να  βλέπεις τον πούτσο μου να χύνει για πάρτη σου… να τον κάνεις να σε λερώνει χύσια, να σε συνοδεύει η μυρωδιά, η αίσθηση του σπέρματός μου όταν λείπω...

Και όταν φτάσει το πρωί, ξανά φούντωμα της καύλας στη σκέψη του πόσο όμορφα σε πήδηξα. Και εγώ να μην μπορώ από πλευράς μου να μην ξαναφτιάχνομαι. Και να σε χύνω ατελείωτα. Από τις "αθώες" συναντήσεις με τις βιαστικές πίπες, μέχρι τα αποθεωτικά γαμήσια. Να μας συνοδεύουν σαν μόνιμη φαντασίωση. Είσαι γυναικάρα! Καυλομουνάρα και με κορμί για γαμήσια, μωρό μου. Αφράτο και σφιχτό, με τις καμπύλες που για μένα πρέπει να έχει μια καυλιάρα για να τρελλαίνει και να επιβάλλεται ερωτικά με τον αισθησθιασμό στον εραστή της…


No comments:

Post a Comment