November 25, 2017

Το ξέρω πως έχεις τη καύλα μέσα σου!

Πούτσο που καύλωσες πρέπει να τον φας, καριολάκι! Στη μουνάρα σου που είναι πάντα πλημμύρα και καυλωμένη για γαμήσι. Και που μην αντέχοντας άλλο, ποθεί για τον εραστή που θα χώσει το καυλί του στα βάθη σου μέσα που τον περιμένουν καυτά. Σκληρό, χοντρό και μεγάλο, να τον ακούς να μπαινοβγαίνει στο μουνί σου και να πλατσουρίζει στα υγρά σου. Καυλωτικός θόρυβος γλυκιά μου. Είσαι απίστευτα καυλομούνα για να κατεβάζεις τόσο μουνόχυμα… σε σκέφτομαι έτσι μούσκεμα και μου τον κάνεις πέτρα…

Ξέρω ότι το θέλεις καυλάκι μου πολύ, ψοφάς για τα καλά γαμήσια από έμπειρο εραστή και αχόρταγη όπως είσαι θα παρακαλάς να τον φας κι άλλο. Να πάρεις ένα πρόθυμο πούτσο στο στόμα, ρουφώντας τον δυνατά και βαθιά, τόσο ώστε να μη μπορείς να πάρεις ανάσα. Να τον τσιμπουκώνεις επίμονα και να πιάνονται τα σαγόνια σου από τη προσπάθεια. Σχεδόν να κοντεύει να χύσει μέσα στο στόμα μου και συ για να το καθυστερήσεις να μπουκώνεσαι με τα' αρχίδια και να νιώθεις πουτάνα με όλα αυτά που κάνεις...

Και μπρούμυτα γυρισμένη να σου χώνουν το καυλί στη μουνάρα σου μου που καυτή υποδέχεται τον γαμιά της, σκληρό κι άγριο. Να σε ξεσκίζει, να χώνει και τ’ αρχίδια μέσα... πιο βαθιά... να σε κάνει να νοιώσεις η γαμιόλα του. Και να ξεσαλώνεις στο πήδημα νιώθοντας μια αχαλίνωτη καύλα. Μέχρι να πάρει σειρά και το κωλαράκι σου. Χωρίς ούτε καν να στο σαλιώσουν ή του βάλουν κρέμα η δάκτυλο… μόνο ένα ξερό παλούκι μέσα στη στενή κωλοτρυπίδα σου να σε τρελαίνει… να σ' έχει πάρει ως τον πάτο.

Είσαι μοναδική, όταν γίνεσαι για τον εραστή σου ξεκωλιασμένη καριόλα, όταν δέχεσαι στο κορμί σου τους πίδακες από τα χύσια του εραστή σου. Τέτοιο καυτό κι ορμητικό ψωλόχυμα, μόνο εσύ μπορείς να τον κάνεις να βγάλει, έτσι όπως στο φόρτε της σεξουαλικής πράξης και θολωμένη από την καύλα, γαμιέσαι σαν ξαναμμένη σκύλα. Πούτσο που καύλωσες λοιπόν μωρό μου, ήρθε η ώρα να τον γλεντήσεις. Και για καλή σου τύχη είναι ο δικός μου… Που πάντα σ' αποζημιώνει όταν του δίνεσαι!


No comments:

Post a Comment