October 16, 2017

Τα δίνεις όλα για την ψωλή του αφεντικού σου

Μ' αρέσει μωρό μου το πώς κοιτάς πουτανιάρικα την ψωλή μου. Είσαι τόσο κολλημένη με τον πούτσο μου, που χωρίς ντροπές γουστάρεις να τον παίρνεις μάτι, καυλωμένο. Αν μπορούσες, δεν θα μ' άφηνες ποτέ να ντυθώ από τη μέση και κάτω όσο είμαι μαζί σου. Στα ατέλειωτα τσιμπούκια σου που τον καταπίνεις μέχρι τη ρίζα, στις πρόστυχες «ισπανικές» μας όταν η πούτσα μου διαπερνώντας το σάρκινο τούνελ των βυζιών σου περισσεύει και φτάνει στο καυτό στόμα σου… είσαι πάντα αλλοπαρμένη από καύλα και ικανοποίηση. Τσιμπουκώνεις και με κάνεις να παραμιλάω… Γυναίκα με τέτοια τέχνη στο γλύψιμο, της αξίζει μόνο άνδρας ψωλαράς.

Θέλω σήμερα να παίξουμε ένα καινούριο παιχνίδι, μωρό μου… Να κάνουμε μια βόλτα στο γραφείο. Τι βόλτα; Να θέλω να περπατάμε μπροστά εσύ φορώντας μόνο τα εσώρουχα και τα ψηλοτάκουνα και πίσω σου εγώ γυμνός, σέρνοντάς με από την ψωλή. Να περπατάω στο μισοσκόταδο, με μπροστά μου μία πορνογκόμενα με τις βυζάρες ξέχειλες μέσα στο σουτιέν και το κορδονάκι από το μικροσκοπικό στρινγκ να χώνεται στην κωλάρα της… και να με σέρνει από την πούτσα. Ενίοτε δε, να μου τον παίζεις, αλλά και να μην προχωράς στην επόμενη κίνηση. Η Καύλα!

Ένα παιγνίδι που μπορεί να διανθιστεί με διάφορα. Όπως το να προσθέσω «ενδιάμεσες στάσεις». Το να ζητήσω στάση, σημαίνει γονάτισμα από μέρους σου και πορνοτσιμπούκωμα. Ή σκύψιμο και μουνογλύψιμο μέχρι τον οργασμό. Κάποια στιγμή και ενώ η καύλα θα έχει φτάσει στο απροχώρητο, η τελευταία «στάση» θα είναι πάντα μπροστά στον δερμάτινο καναπέ. Και η βόλτα θα ολοκληρωθεί εκεί, με άγριο γαμίσι. Να στον χαρίσω μωρό μου βαθιά στο μουνάκι σου που καίει. Και όσο πιο πολύ θα χύνεις τόσο θα σε κάνω να ξαναρχίζεις από την αρχή…

...Τη φέρνω τώρα στο μυαλό μου τη σκηνή. Εσύ ξαπλωμένη στο ξύλινο γραφείο και εγώ να έχω έρθει από πάνω σου... Σου φιλάω τον λαιμό, ενώ τα δυο μου δάχτυλα βρίσκονται για άλλη μια φορά μέσα στο μουνί σου. Αναστενάζεις και καθώς σε νοιώθω επικίνδυνα καυλωμένη, τραβάω το δάχτυλό μου και το βάζω στο στόμα μου. Είσαι έτοιμη για πούτσο! 

Όμως πρώτα θέλω να δεις κι εσύ τι ωραία γεύση που έχεις και σου χώνω και τα δύο δάχτυλα βαθιά μέσα στο λαρύγγι σου. Η κίνησή μου σε κάνει ν' ανατριχιάσεις και αρχίζεις να τα γλείφεις με μανία. Ωραία γεύση τα χύσια σου καριόλα, ε; Απορροφημένη στο ρούφηγμα των δαχτύλων μου και στη μυρωδιά της καύλας σου ξαφνιάζεσαι όταν νοιώθεις το καυλί μου, χωρίς προειδοποίηση, να μπαίνει στο στενό σου κωλαράκι. Πας να βγάλεις μια κραυγή καθώς ένας οξύς πόνος διατρέχει το σώμα σου αλλά ακριβώς εκείνη τη στιγμή η παλάμη μου, σου κλείνει το στόμα...

Σε λίγο θα περάσει ο πόνος, έτσι όπως συνεχίζω να μπαινοβγαίνω μέσα σου. Θέλω να τον θυμάσαι κι αυτόν... είναι κομμάτι της καύλας. Τώρα η κωλάρα σου προσπαθεί να συνηθίσει να χωράει αυτή τη χοντρή πούτσα που την γαμάει. Τη νοιώθεις να ανοίγει σιγά-σιγά και το κλαψούρισμα από τον αρχικό πόνο έχει πλέον δώσει τη θέση του στα μουγκρητά της ηδονής. Και στη φυμέ τζαμαρία βλέπεις το αφεντικό σου, με το χέρι του ακόμα πάνω στο στόμα σου, να σε γαμάει με σταθερό ρυθμό...

Είσαι το πουτανάκι του Διευθυντή σου από δω και πέρα! Θα σε γαμάω όταν καυλώνω, στο γραφείο, χωρίς να το μάθει κανένας. Και ξέρεις κάτι; Θα σε γαμάω με όποιον τρόπο θέλω εγώ. Γιατί θα σου αρέσει. Ό,τι και να σου κάνω θα σου αρέσει. Και το μουνί σου γνωρίζει πόσο δίκιο έχω και σ' αυτό... ένα μουνί ξεχειλισμένο από ζουμιά που τρέχουν ασταμάτητα πάνω μου.

Όσο ο ρυθμός μου επιταχύνεται, τόσο δυναμώνει και το σφίξιμο του χεριού μου στο στόμα σου. Σύντομα έρχεται ο οργασμός σου, με τόσο έντονες συσπάσεις που θυμάμαι να δαγκώνεις το χέρι μου αφού δε μπορείς να ουρλιάξεις. Αντιδρώντας, σου δίνω μια σφαλιάρα στο πρόσωπο. Τώρα θα δεις τα έχεις να πάθεις πουτάνα!

Κατεβαίνω από πάνω σου και σε τραβάω από τον αστράγαλο. Σε σέρνω μέχρι τον καναπέ και με μια κίνηση σε κολλάω με τη κοιλία στο μπράτσο του. Αρχίζεις να κλαψουρίζεις πάλι. Τότε παίρνω το υγρό κιλοτάκι σου από το πάτωμα και σου το χώνω στο στόμα. Δεν ξέρεις γιατί, αλλά όλη αυτή η κατάσταση αντί να σε απωθεί, σε καυλώνει περισσότερο. Η καύλα μ' έχει κάνει μια αεικίνητη μηχανή του σεξ: πηγαίνω από πίσω σου και πιάνω τα δύο σου χέρια πίσω από την πλάτη σου. Με μια απότομη κίνηση είμαι ξανά μέσα στον κώλο σου. Τώρα σε γαμάω ανελέητα... πονάς και καυλώνεις την ίδια στιγμή. Ένα δεύτερος οργασμός σε συγκλονίζει ακριβώς πριν με νοιώσεις να αδειάζω μέσα στο έντερό σου.

Μένω για λίγες στιγμές ακίνητος μέσα στον σφιχτήρα σου, προσπαθώντας να βρω την ανάσα μου. Όταν βγήκα, πήγες να κουνηθείς. Σου κάνω νόημα να μείνεις όπως είσαι. Παίρνω τα ρούχα μου από το πάτωμα και ντύνομαι... Κάθομαι στην πολυθρόνα απέναντί σου να βάλω τα παπούτσια μου. Όταν τελειώνω, συνεχίζω να σε κοιτάζω όπως είσαι ξαπλωμένη στο μπράτσο του καναπέ με τα χέρια σου ακόμα πίσω από την πλάτη και το εσώρουχο στο στόμα.

Είσαι πολύ καύλα μικρή…


3 comments:

  1. Αυτα κάνετε εσείς τα αφεντικά στα κοριτσάκια και τα τρελαίνετε απο την καύλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιατί, αυτά δεν μας τρελλαίνουν;

      Delete
  2. Τα γουστάρετε όμως....ετσι μικρά και τριανταφυλλένια που είναι, σας τα δίνουν ολα!

    ReplyDelete