October 28, 2017

Παθιασμένος για τον κώλο σου!

Το ξέρεις ότι γουστάρω τον κώλο σου μωρό μου... το 'χεις καταλάβει. Σκέφτηκα λοιπόν, απόψε το βράδυ να τον περιποιηθώ πολύ ιδιαίτερα. Έτσι όπως με προκαλεί, με τα ξέκωλα στρινγκ που μου φοράς, που σχεδόν δεν είναι παρά δυο κορδόνια που ενώνονται ανάμεσα στα πόδια σου, αφήνοντας το κώλο σου απόλυτα ορατό... έχοντας απλά μια τριχιά λάστιχο χαμένο μέσα στα κωλομάγουλά σου...

Με φτιάχνει να γυρνάς για να δω την κωλάρα σου. Καπούλια για να σε στείλουν κατευθείαν στη κόλαση! Να μου τον στήνεις, να τον κουνάς, να τον χουφτώνεις, να τον ανοίγεις… Πουτάνα! Θέλω πολύ να σου τον καυλώσω, να στον γαμήσω και να παίξω πολύ μαζί του. Και ευτυχώς που δεν είσαι κι εσύ ξενέρωτη όπως οι περισσότερες και γουστάρεις τα τρελά, σκληρά γαμήσια. Είσαι δηλαδή, δυνατό καυλάκι...

Το βράδυ λοιπόν, θα ξεκινήσω με ένα τρελό μπαλαμούτι. Χούφτωμα και ελαφρά μπατσάκια, έτσι όπως μου είναι στημένος. Φιλιά με πάθος και πολύ υγρά, σε όλα τα κωλομέρια. Τρίψιμο του πούτσου μου πάνω του... θα σπρώχνεις τη μέση σου προς τα πίσω να  κολλάς το σώμα σου πάνω μου... Η καύλα μας απερίγραπτη! Το λατρεύω το κωλαράκι σου! Και θα ασχοληθώ μόνο με αυτό…

Θα πάρω την τάπα σιλικόνης, θα την αλείψω με λιπαντικό και θα στην ακουμπήσω στη τρυπούλα. Σιγά-σιγά, θα την σπρώξω μέσα στο στενό άνοιγμα ώσπου να μπει και να μείνει στο κωλαράκι σου. Και τότε θα την παίξω λιγάκι γύρω-γύρω κι εσύ θα καυλώνεις... Καυλώνεις πολύ όταν παίζω με το κώλο σου, έτσι δεν είναι γλυκούλα μου; Για μένα δεν υπάρχει καλύτερος από τον δικό σου!

Ταυτόχρονα με τα παιχνίδια στη πίσω σου τρυπούλα, θα σου γλείφω το μουνί, θα σου βάζω δάχτυλα. Η μουνάρα σου καυλώνει με τη σειρά της πολύ... αφού έχεις την ίδια στιγμή και την τάπα στον κώλο σου.  Τότε θα πάρω τον δονητή και θα στον βάλω στο μουνί, να σ’ έχω από παντού γεμάτη… αλλά δεν θα σ’ αφήσω να χύσεις. Καλύτερα να το κάνεις με τον πούτσο μου αυτό.

Θέλω να σηκωθείς προσεκτικά και να περπατήσεις με τη τάπα στο κωλαράκι σου, να νιώσεις αυτή την αίσθηση… πως είναι να περπατάς κουνώντας τη γεμάτη κωλάρα σου. Η τάπα στον κώλο σου είναι εμφανής και το πρόστυχο και έκφυλο αυτό θέαμα με καυλώνει απίστευτα! Με τη σειρά σου νιώθεις φοβερή καύλα! Νιώθεις πολύ πουτάνα μωρό μου. Και με θέλεις πολύ! Ακόμα και με την τάπα στον κώλο σου…

Σαν γατούλα μου στήνεσαι στα τέσσερα. Να βάλω προφυλακτικό και να σου τον βάλω στο μουνί, να σε γαμάω και η μουνάρα σου να τρέχει σαν βρύση. Έτσι μωρό μου... θέλεις αληθινό πούτσο και το ξέρω. Και απολαμβάνω και εγώ το γαμήσι πάρα πολύ. Η αίσθηση τέλεια! Η εικόνα επίσης. Ο κώλος σου ήδη γεμάτος, να πάλλεται στα καρφώματα του πούτσου μου στο μουνάκι σου.

Τώρα πια όμως θέλω να σου γαμήσω τον κωλάντερο. Μπρούμυτα, με δυο μαξιλάρια από κάτω και ανασηκωμένους τους γλουτούς, να σου σπρώχνω τον πούτσο μέσα σου... μέχρι τέρμα. Και να σε γαμάω αργά αρχικά και σταθερά… όλο έξω και μετά το κεφάλι μέσα… ξανά έξω και μετά αργά, γαμήσι πάλι. Ώσπου ν’ αυξήσω το ρυθμό και να σε γαμάω κανονικά και δυνατά.

Ο κώλος σου πλέον έχει ανοίξει και τον παίρνεις εύκολα. Και όσο βλέπω την τρυπούλα σου ν’ ανοίγει από τον τεράστιο πούτσο μου, τόσο η καύλα μου πολλαπλασιάζεται… το κωλαράκι σου στο έχω ανοίξει σαν τριαντάφυλλο. Βρίσκομαι σε μια άλλη διάσταση κούκλα μου, μαγεμένος από την καύλα και το μόνο που θυμάμαι είναι η απέραντη ηδονή, η ανατριχίλα, η ταχυκαρδία και η αδρεναλίνη που δεν μπορεί να συγκρατηθεί.

Μετά από ένα αχαλίνωτο γαμήσι, έρχεται η ώρα να νικηθώ από την καύλα μου. Είμαι έτοιμος να τελειώσω. Την ώρα που ετοιμάζομαι να σε χύσω βρίσκεσαι μπρούμυτα. Έχεις στήσει το κωλαράκι σου, είσαι γονατισμένη, σχεδόν ξαπλωμένη, με τεντωμένο το χέρι μπροστά προς το κεφάλι σου. Σε πέθανε ο πούτσος μου, μωρό μου και έφτασε η ώρα να σε αποζημιώσει…

Ο πούτσος μου εκρήγνυται έξω, πάνω στη κωλάρα σου. Τα χύσια μου τρέχουν πάνω στα κωλομέρια σου, πέφτουν στα μπουτάκια σου και μερικά ψηλότερα στη πλάτη σου. Άμεσα γυρίζεις και παίρνεις τα τελευταία υγρά μου στο στόμα σου… στραγγίζεις το καυλί μου. Είσαι χυμένη σε κώλο, πλάτη, μπούτια και στόμα. Έχεις πλέον παντού την υπογραφή του πάθους μου.

Καριόλα!


No comments:

Post a Comment