September 20, 2017

Τυφλόμυγα

Σου έχω δέσει τα μάτια με το σκούρο μεταξωτό φουλάρι σου. Χωρίς οπτική επαφή, η ερωτική επιθυμία απογειώνεται μέσα σου. Σκύβω και να σου φιλώ το λαιμό γλυκά και απαλά. Γλύφω τη περιοχή γύρω από το αυτάκι σου, αργά-αργά, όρθια όπως είσαι και αρχίζω να σου ξεκουμπώνω το παντελόνι μέχρι που αυτό φτάνει στο πάτωμα. Τα φιλιά μου φτάνουν στο στήθος σου. Οι ρώγες σου έχουν μεγαλώσει έτοιμες να σπάσουν από καύλα… Τα χέρια μου πασπατεύουν το κορμί σου, περνούν από το υγρό μουνάκι σου και μετά καταλήγουν, έτσι υγρά από το μουνόχυμα, κατευθείαν στο στόμα σου. Εσύ τα γλείφεις με λύσσα...

Προσπαθείς με την ακοή σου να καταλάβεις την επόμενη κίνηση μου χωρίς επιτυχία. Σε ξαπλώνω ανάσκελα στο κρεβάτι και παίζω μαζί σου με τα χέρια μου. Όπου και αν σ' ακουμπάω τινάζεσαι σα να σε χτυπάει ηλεκτροσόκ. Φέρνω τον πούτσο μου πάνω από το κεφάλι σου και με απότομες κινήσεις σου τον ακουμπάω στα χείλια. Εσύ πετάγεσαι επάνω έτοιμη να τον χώσεις στο στόμα σου, αλλά δεν σου κάνω το χατίρι. Συνεχίζω για λίγο να σε ταλαιπωρώ και μετά σε γυρνάω μπρούμυτα. Πάλι παιχνίδι με τα χέρια μόνο που τώρα δίνω έμφαση στο υπέροχο κωλαράκι σου που μου το έχεις τουρλώσει εντελώς παραδομένη στις ορέξεις μου.

Κάνω μεγάλη προσπάθεια να συγκρατηθώ όταν σου βάζω το χέρι μου βαθιά μέσα στον κώλο σου. Βογκάς, αλλά ταυτόχρονα προσπαθείς να βρεις καλύτερη θέση για μην πονάς. Τώρα, σε σηκώνω από το κρεβάτι, ξαπλώνω εγώ και σε βάζω να κάτσεις πάνω μου. Με ανοιχτά τα πόδια σου, σηκωμένα και ακουμπισμένα πάνω μου, αρχίζω να παίζω με το μουνάκι σου. Το δάχτυλο μου πότε μπαινοβγαίνει μέσα σου και πότε παίζει την κλειτορίδα σου. Το άλλο μου χέρι μπαινοβγαίνει αργά-αργά στο κωλαράκι σου. Λίγο-λίγο στην αρχή και μετά λίγο περισσότερο. Βογκάς και χύνεις συνέχεια.

Μετά από λίγο έρχεσαι σε  ολοκληρωτικό οργασμό... πρώτη φορά σ' ακούω να φωνάζεις τόσο πολύ! Με μιας ψάχνεις τον πούτσο μου στο σκοτάδι. Τον βάζεις κατευθείαν στο στόμα σου με τη γλώσσα σου να καίει.  Είναι η στιγμή ή το καλύτερο τσιμπούκι που μου έχεις πάρει; Δεν είναι καιρός για τέτοιου είδους ερωτήματα όμως. Στον δίνω και σε απολαμβάνω να κάνεις εξαιρετική δουλειά με τη γλώσσα.  Με σαλιώνεις, με ρουφάς, με δαγκώνεις ελαφρά, μου γλείφεις τα κρεμαστά μου αρχίδια, πότε το ένα μπαλάκι και πότε το άλλο... Τα απαλά χείλη σου με στέλνουν στο Παράδεισο. Δεν θέλω όμως να τελειώσω στο στόμα σου γιατί γνωρίζω ότι πάντα προτιμάς το γαμήσι πριν χύσω και κάνω να τραβηχτώ λίγο πριν... την έκρηξη. Αλλά δεν με αφήνεις. Έχεις χώσει τον πούτσο μου όλο μέσα στο στόμα σου μέχρι που αρχίζω να χύνω...

Πνίγεσαι στα χύσια μου αλλά αυτό δεν σε πτοεί καθόλου. Με την γλώσσα σου στεγνώνεις ό,τι υγρό υπάρχει πάνω στο πούτσο μου και με κοιτάς στα μάτια καθώς νιώθω την ζεστή υγρασία του στόματός σου να διατρέχει το καυλί μου. Αργώ να τελειώσω… μάλλον ήταν η έλλειψη σεξ που κάνει το χύσιμό μου τόσο έντονο. Παρ΄ όλη τη χυσοπλημμύρα δεν πτοείσαι καθόλου. Συνεχίζεις να με ρουφάς με μεγαλύτερη ένταση ώσπου να ξεχειλίσει το καυτό σου στοματάκι από το άφθονο σπέρμα μου. Είσαι μοναδική όταν είσαι έτσι χυμένη… δεν συγκρίνεται ο οργασμός που μπορείς να χαρίσεις με τα τσιμπούκια σου, καυλιάρα.

Όποιος δεν βλέπει τίποτα, δεν έχει κανένα λόγο να ντρέπεται για τίποτα...


No comments:

Post a Comment