July 14, 2017

Ποιανού τσούλα είσαι;

Όταν έλαβες το SMS μου, όταν τσεκάρισες τη διαθεσιμότητά σου... όταν στο μυαλό σου με έφερες να σε γδύνω για να σε κάνω δικιά μου, όταν συνειδητοποίησες ότι ένα ακόμη ταξίδι ακολασίας και πάθους θα διαδραματίζονταν σε εκείνη την νύχτα, δεν υπήρξε πισωγύρισμα. Στο μυαλό σου είχες γίνει η τσούλα μου εντελώς και θα έκανες τα πάντα για μένα. Ένας λόγος παραπάνω που ο άντρας σου σε αγαπούσε με τον δικό του καταπιεστικό τρόπο, κρατώντας σε ταυτόχρονα ανικανοποίητη: το γεγονός που σε διεκδικούσα χωρίς καμία κτητικότατα σ' έκανε και δεν ήξερες ποια ήσουν πλέον. Ούτε που σε απασχολούσε βέβαια… το να βλεπόμαστε κρυφά σου προκαλούσε μια διέγερση την οποία από μια στιγμή και μετά επιδίωκες να κλιμακώνεις, με σχεδόν αυτόματο τρόπο. Και εγώ σε έπαιζα… σε κρατούσα να σιγοβράζεις, σου απελευθέρωνα τις πλέον ανομολόγητες ορέξεις, σου έλεγα τις σωστές κουβέντες, τη κατάλληλη στιγμή για να με κρατάω μόνιμη επιβάτη στο σεξουαλικό μου ταξίδι.

Είχαμε μουσική και είμαστε και λίγο ψιλοζαλισμένοι από το ποτό όταν αρχίσαμε να χαϊδευόμαστε. Όσο διασκεδάζαμε στο μπαρ του ξενοδοχείου και περίμενα να ωριμάσει η βραδυά για την ακόλαστη συνέχεια, ήξερα ότι αμέσως μόλις θ' ανεβαίναμε στο δωμάτιο, θ’ αρχίσεις να με φιλάς και να σφίγγεις την ψωλή μου μέσα στο χέρι σου, δεν θα κρατιέσαι ν’ ανοίξεις το φερμουάρ του παντελονιού μου και να βγάλεις έξω τον πούτσο μου… να τον θωπεύεις έτσι μεγάλο και χοντρό και όσο μου τον παίζεις και μεγαλώνει να με κοιτάς στα μάτια και να μου δείχνεις πόσο καυλωμένη είσαι.

Στο μυαλό σου περίμενες ότι σχεδόν αμέσως θα σε βάλω να πιάσεις την πούτσα μου και να καθίσεις πάνω της να γαμηθείς... να ξεσκιστείς πολύ άγρια μαζί μου. Να κάθεσαι επάνω στο σκληρό πούτσο μου και ταυτόχρονα να σου γαμάω τον κώλο με τον δονητή. Και μετά να σε γυρίσω για να σε γαμήσω όσο πιο δυνατά μπορώ, ανάσκελα με τον τεράστιο από τη καύλα πούτσο μου και να σε φιλάω συνεχεία καθώς θα νιώθω πόσο πολύ μπορεί να σε καυλώσει η ψωλάρα μου…

Σήμερα θα σε ξεζουμίσω! Θα σε γαμήσω ανελέητα, τόσο πολύ, τόσο απόλυτα, που από κυρία και αξιοπρεπής σύζυγος, τρυφερή με την οικογένειά σου και σεμνή το πρωϊ, να γίνεις η τσουλάρα μου το βράδυ. Να χορεύεις πάνω στο πούτσο μου μέχρι να εκραγείς από καύλα. Να τελειώσει η βραδυά σου με την αίσθηση ότι πρώτη φορά έκανες τόσο σεξ στη ζωή σου. Να σου επιβεβαιώσω ακόμα μια φορά πόσο καλύτερος είναι ο πούτσος μου σε σχέση με του άντρα σου. Ξέρω βλέπεις πολύ καλά, πως καυλώνεις με τη σκέψη ότι χαρίζεις ηδονή στον παράνομο εραστή σου με την μουνάρα σου… ότι ταυτόχρονα είμαι εγώ ο μοναδικός που σε βλέπω πως γαμιέσαι σα να μην υπάρχει αύριο...

Ξεκινάς να μου κάνεις μια πίπα, με τέτοιο δοτικό τρόπο που να δημιουργείς την εντύπωση πως όμοιά της ίσως και να μην έχω ξαναδοκιμάσει! Τον μοναδικό συνδυασμό του υγρού καυτού στόματος και των χειλιών σου να αγκαλιάζουν τον πούτσο μου, που έχει γίνει πέτρα. Ερεθίζομαι πάντα τόσο πολύ, όπως σε βλέπω να μου κάνεις τσιμπούκι προσκυνώντας το σάρκινο παλούκι μου και ταυτόχρονα φέρνω στο νου μου ότι πάντα ανταποκρίνεσαι στις προτροπές μου με τρόπους που ποτέ δεν ονειρευόσουν πως θα ένιωθες. Κάνεις τα πάντα που σου λέω και δεν αντιστέκεσαι καν… Μου επικοινωνείς με τον τρόπο που αφήνεσαι, πως το μόνο που επιθυμείς είναι να νιώθεις σέξυ, καυλωμένη, και να θέλεις να σε γαμήσω.

Τώρα παίζω με τις ρώγες σου, σου τις τρίβω και να τις γλύφω και παράλληλα παίζω με το μουνί σου όσο πιο απαλά και σιγά γίνεται! Και καθώς θα σου τρίβω τη χιλιο-υγραμένη μουνάρα σου, γλιστράω τη γλώσσα μου πάνω στη κλειτορίδα σου και αρχίζω να σου την περιποιούμαι με υπομονή… Να σου ρουφάω τα μουνόχειλα μαλακά-μαλακά και να ανεβοκατεβαίνω αργά μα και επίμονα στην σχισμή ανάμεσά τους. Μετά, κάνοντας την γλώσσα μου σκληρή και μυτερή να την μπαινοβγάζω σαν μικρό καυλάκι στην ροζ τρυπούλα σου.

Με τρελαίνει κούκλα μου, να σου κάνω μικρές δαγκωνιές στην κλειτορίδα σου και να σου την ρουφάω όπως εσύ μου γλείφεις το πουτσοκέφαλο. Σου την περιποιούμαι κυκλικά με την άκρη της γλώσσας μου, την βλέπω να σηκώνεται και να μεγαλώνει. Γρηγορεύω τις κυκλικές κινήσεις με τη γλώσσα μου επάνω στο σκληρό κουμπί σου.  Παράλληλα ένα δάχτυλό μου σου γλυκαίνει σιγά-σιγά την κωλοτρυπίδα. Ακολουθεί η γλώσσα μου. Να περνάει πότε από την ροζ τρυπούλα του μουνιού σου, και άλλοτε να σου γλείφει την κωλοτρυπίδα και συ να τινάζεσαι σαν να σε περνάει ηλεκτρικό ρεύμα. Και σπρώχνω το κεφάλι μου πάνω-κάτω, να μην καταλαβαίνεις αν βρίσκεται στο μουνί σου ή στην κωλοτρυπίδα σου, σε κάνω να με παρακαλάς να μη σταματήσω ποτέ. Σου σπατουλάρω τη σούφρα σου με μικρά κτυπήματα της γλώσσας μου, προσπαθώ να την παραβιάσω με την γλώσσα μου και εσύ τρελαίνεσαι από τη καύλα. Και αφού χαλαρώνω και έχω υγράνει την κωλοτρυπίδα σου, σου χώνω σιγά-σιγά τα δυο μου δάκτυλα… τα μπαινοβγάζω απαλά αλλά έντονα για να τη προετοιμάσω ώστε να έρθει η σειρά του καυλωμένου "παρατηρητή".

Είναι ώρα να παίξω με το σκληρό μου πουτσοκέφαλο την κωλοτρυπίδα σου ενώ το άλλο χέρι μου συνεχίζει να σου τρίβει την αχόρταγη κλειτορίδα. Παιδεύω με τα παιχνίδια μου την κωλοτρυπίδα σου μέχρι να σε κάνω να παρακαλάς να σου ξεσκίσω τον κώλο! Και στο τέλος σε "λυπάμαι", ενδίδω στα παρακάλια σου και σιγά-σιγά εισχωρώ στο βαθύτερο σημείο της κωλάρας σου και σε κάνω να τσιρίξεις από ηδονή. Ενώ ταυτόχρονα βάζω το χέρι μου και αρχίζω να σου δακτυλώνω το μουνί που κυριολεκτικά τα υγρά σου έτρεχαν πάνω μου και στο κρεββάτι.

Αφού πλέον σ’ έχω φτάσει σε αυτή την υπέροχη στιγμή καύλας, σε ξεσκίζω με όλο μου το πάθος. Σε γαμάω τόσο άγρια ώστε φτάνεις στο σημείο να ουρλιάζεις ακούγοντάς με να λαχανιάζω, να ιδρώνω και από τη λύσσα μου, πότε να σου τσιμπάω τις ρώγες και πότε να σου δαγκώνω τους λοβούς των αυτιών σου. Και εσύ σπρώχνεις κόντρα από κάτω, έτσι ώστε η πούτσα μου να φτάνει στα πιο βαθιά σημεία του πρωκτού σου…

Στιγμές, φέρνεις το χέρι σου πίσω και ψηλαφείς τη σκληράδα από το πούτσο μου να σε γεμίζει… τον νοιώθεις σα παλούκι... Η νύχτα ήθελε πολύ ακόμα για να τελειώσει και σκοπός σου ήταν να με τρελλάνεις. Να θέλω να χύσω και εσύ να μη μ' αφήνεις... να με κρατάς μέσα σου, να νοιώσεις ότι σου ανήκω... ότι πρέπει να σε ικανοποιήσω μέχρι να χύσεις πάλι και πάλι και πάλι… Να βλέπω τα μουνοχύματά σου να μου έχουν μουσκέψει τα μπούτια και να στάζουν πάνω στ’ αρχίδια μου καθώς έχεις πάρει φωτιά ολόκληρη… Να είσαι το ονειρεμένο πλάσμα που σπαρταράει από καύλα κάτω από τα χέρια μου...

Σε γυρίζω και σε φέρνω να καθίσεις με την κωλοτρυπίδα σου με δύναμη πάνω στο καυλί μου που τώρα το έχεις από κάτω και το πηδάς εσύ με το ρυθμό που κάνεις κέφι. Με ακούς να βρίζω από την καύλα και νοιώθεις το κάψιμο από τον πούτσο μου που πάει να εκραγεί από το τέντωμα, να σου φτάνει βαθιά μέσα στο εγκέφαλο... και σε απάντηση ανεβοκατεβαίνεις πιο δυνατά, πιο βαθιά πάνω στο πούτσο μου στηριζόμενη στις φτέρνες σου έτσι ώστε η λεκάνη σου να κάθεται σε βαθύ κάθισμα και να ρουφάς όλο το πούτσο μέχρι ρίζας.

Με θέλεις έτσι… να σ’ έχω κάνει πουτάνα… να σε γαμάω δυνατά, να σου ξεσκίζω το μουνί και το κωλαράκι, να με βλέπεις να γλαρώνουν τα μάτια μου από την καύλα, να τρέχει ο ιδρώτας ποτάμι από το κορμί μου, να σου γεμίζω τις τρύπες σου με το καυλί μου, να το νοιώθεις να σε καίει… με το πουτσοκέφαλο… να προσπαθώ να φτάσω στον πάτο… και να γαμιέσαι ασύστολα από τον κώλο και τη μουνάρα σου. Τέλος να ξαπλώσεις με ορθάνοικτα τα μπούτια σου στο κρεβάτι και να με βάλεις να σου γλύψω τη μουνάρα σου που θα στάζει από τα χύσια σου, όπως θα έκανες και εσύ στη θέση μου… Να το ευχαριστήσω για την ηδονή που μου προσέφερε.

Όταν έχω πια κουραστεί από το ανελέητο πήδημα, σου φέρνω το πουτσοκέφαλό μου μπροστά στο στόμα σου για να το πιπιλίσεις, να το γλύψεις, να το ρουφήξεις, μέχρι να το νοιώσεις να ακουμπάει στις αμυγδαλές σου... να σε πνίγει. Κρατώντας έναν αργό, νωχελικό ρυθμό,  χαρίζοντάς μου ένα από τα πιο βασανιστικά τσιμπούκια που έχω απολαύσει στη ζωή μου... Περιμένω να σε δω να καταπίνεις τα χύσια μου... Και είμαι έτοιμος να σε χύσω, να σου προσφέρω όλο το σπέρμα μου, όλη την δύναμή μου στο στόμα σου. Κι εσύ, γονατίζεις μπροστά μου, κλείνοντας τα μάτια και ανοίγοντας διάπλατα το στόμα, ακριβώς τη στιγμή που η πρώτη ριπή σπέρματος ξεκινά τη σύντομη πτήση της από τον πούτσο μου ως τα χείλη και την προτεταμένη γλώσσα σου! Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, το πρόσωπό σου είχε καλυφθεί από μια λευκή παχύρευστη μάσκα... Έχω την αίσθηση ότι είχα χύσει έναν τόνο! Tι ξέφρενο γαμήσι!

Συνεχίζεις να με γλείφεις, έτσι πεινασμένα όπως ποτέ καμιά δεν μ’ έχει γλείψει και να με στείλεις στον ουρανό. Όλος αυτός ο πρώτος γύρος καταλήγει σε μια παθιασμένη αγκαλιά. Νοιώθω τα χύσια μου από το πρόσωπό σου να κολλάνε στον ώμο μου. Μου είναι αδύνατον να σου αρνηθώ κάτι πάνω στο σεξ, γλυκιά μου. Μοναδικός μου σκοπός είναι να σου χαρίσω όσο περισσότερη ηδονή γίνεται.

Η βραδυά συνεχίστηκε με ακόμα περισσότερο σεξ. Με αποκορύφωμα τη στιγμή που σχεδόν ξεσήκωσες όλο το ξενοδοχείο με τις φωνές σου… φωνάζοντας πως τρελαίνεσαι να σε σκίζω με την ψωλάρα μου και ταυτόχρονα εσύ -τόσο φτιαγμένη που έβλεπες στο καθρέφτη πόσο ωραία σε γαμούσα- να μου βάζεις κωλοδάχτυλο. Γουστάρω μέχρι τρέλας μωρό μου, να σε ξεμουνιάζω και 'συ να παίζεις με την κωλοτρυπίδα και τ’ αρχίδια μου. Είναι τέλεια αίσθηση: το να έχεις τον εραστή σου να γαμάει τη μουνάρα σου και ταυτόχρονα να ξεσκίζεις με τα δάχτυλα την κωλοτρυπίδα του…

Είσαι και γαμώ τα θηλυκά, μωρό μου, είναι απερίγραπτη η ηδονή που μου προσφέρεις… Με προκαλείς να μπαινοβγαίνω μέσα σου με διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό κι εσύ συντονίζεσαι πλήρως πάνω στον δικό μου, κουνώντας όσο σου επιτρέπει η κάθε στάση, τη λεκάνη σου, προτρέποντάς-με, με τον λάγνο χορό του κορμιού σου, να σε ξεμουνιάζω. Μέχρι του να φτάσουμε ταυτόχρονα σε ένα οργασμό, που όμοιό του ίσως και να μην είχαμε νοιώσει ξανά. Και η ηδονή βασιλεύει στην σάρκα μας και μας δείχνει ότι πάντα υπάρχει μια ηδονή μεγαλύτερη από αυτή που θεωρούμε υπέρτατη εκείνη την στιγμή… Γι' αυτό και δεν μπορούμε να σταματήσουμε να γαμιόμαστε άγρια και τρυφερά μαζί… γλυκά και πρόστυχα ταυτόχρονα… να χύνουμε ο ένας τον άλλο συνεχώς και παντού... και να ταξιδεύουμε στο παράδεισο της απόλυτης απόλαυσης σαν δυο τέλεια ταιριαστοί εραστές.


No comments:

Post a Comment