July 2, 2017

Πρόστυχο ρούφηγμα

Ώρα για ορεκτικό. Με έχεις σηκωμένο όρθιο κι όπως εσύ είσαι καθισμένη στο κρεβάτι ο πούτσος μου έρχεται ακριβώς μπροστά στο πρόσωπό σου. Με κοιτάς στα μάτια, χαϊδεύεις τ' αρχίδια μου και περνάς τα χείλια σου από πάνω τους και μετά γύρω από το καυλί μου, γλείφοντας τη ξυρισμένη περιοχή της κοιλιάς μου πριν ξανακατεβείς στο πούτσο μου για να παίξεις με το κεφάλι και να με μαλακίσεις 2-3 φορές…

Θέλω να φτύσεις το καυλί μου και να το καθαρίσεις προσεκτικά απ' τα σάλια σου και μετά να το πάρεις όλο στο στόμα σου. Να με πιάσεις από τα κωλομέρια και εγώ από το κεφάλι και ν' αρχίσω να σου γαμάω το στόμα. Να μη σου αφήσω άλλη επιλογή από το να το πάρεις όλο μέσα. Και πριν πνιγείς να το βγάζεις έξω, να το χαϊδεύεις και να συνεχίζεις την υπέροχη πίπα σου…

Έχω και μια άλλη ιδέα… Την ώρα που με τσιμπουκώνεις θα πάρεις τηλέφωνο μια κολλητή σου, ας πούμε τη Κατερίνα… Θα σου τρίβω το πούτσο στο μουτράκι την ώρα που θα της μιλάς στο τηλέφωνο, προσπαθώντας να μη σε καταλάβει, ενώ στα διαλλείματα που θα σου μιλάει η κολλητή σου, εσύ θα βρίσκεις την ευκαιρία να με τσιμπουκώνεις άγρια. Οδηγημένη από το άγχος μη σε καταλάβει που κερατώνεις τον καλό σου και ναι, και από τη ντροπή καθώς έκανες σεξ σχεδόν μπροστά της. Με τρελαίνει στην καύλα αυτό το σκηνικό.

Και όταν νοιώσω πως δεν θ' αντέξω, θα σου τραβήξω το κεφάλι πίσω, θα ακουμπήσω το πουτσοκέφαλο στη μούρη σου και ριπές σπέρματος θα την πλημμυρίσουν… Εσύ σαν λυσσασμένη θα πίνεις και την τελευταία σταγόνα ενώ θα συνεχίζεις να μιλάς με τη φίλη σου σα να μη τρέχει τίποτα. Και μόλις κλείσεις το τηλέφωνο η ψωλή μου δεν θα 'χει ίχνος σπέρματος πάνω της… Καύλα σκέτη είσαι μωρό μου. Θα γίνεις αστέρι πουτανιάς μαζί μου... 


No comments:

Post a Comment