June 24, 2017

Υγρά γαμήσια

Κάτι που δεν έχουμε κάνει μωρό μου και θα το θελα πολύ. Μαζί, κάνοντας ένα ντουζάκι, να ανανεωθούμε ξεκινώντας στο νερό τα προκαταρκτικά. Φαντάσου το… να γδυθούμε και να μπούμε. Ο πούτσος μου σε ημίσκληρη κατάσταση και η αίσθηση του νερού φοβερή! Θα βγάλεις και εσύ τα εσώρουχά σου και θα μπεις μαζί μου στη ντουζιέρα, και θ' αρχίζουμε να σαπουνίζουμε ο ένας τον άλλο.

Είμαι σίγουρος πως θα απολαμβάνουμε να ακουμπάμε και να χουφτώνουμε ο ένας το σώμα του άλλου. Σκέψου το… τι πολυτέλεια! Ένας θερμόαιμος άντρας να σου χαϊδεύει το μουνάκι και τον κώλο στο ντους. Η απόλαυση βέβαια θα είναι και όλη δική μου! Θα το καταλάβεις άλλωστε.. δεν θα μπορώ να το κρύψω αν ακουμπήσεις τον πούτσο μου. Πάω στοίχημα ότι αυτό που θα κάνεις είναι να τον πιάσεις, να ζυγίσεις τη καύλα του στη παλάμη σου και να αρχίζεις να τον χαϊδεύεις.

Μετά θέλω να πάρεις το τηλέφωνο του ντους και να αρχίσεις να του ρίχνεις νερό, ανοίγοντας όλο και περισσότερο το ζεστό. Όσο αντέχω, στα όρια του να μην με καίει. Έτσι ώστε, μετά από λίγα λεπτά ο πούτσος μου εκτός από πέτρα να έχει κοκκινίσει σχετικά από το πολύ ζεστό νερό. Η καύλα μου θα είναι τότε κυριολεκτικά καυτή. Εσύ βέβαια θα το απολαμβάνεις και θα βλέπω τις ρώγες σου να έχουν σκληρύνει και να είναι ακόμα πιο καυλωτικές.

Άρχισες να με φιλάς στο στόμα και να με χαϊδεύεις στο σώμα κάτω από το ζεστό νερό ενώ εγώ σου έτριβα το μουνάκι. Σε λίγο, το βρεμμένο χέρι σου χάϊδευε τα αρχίδια μου. Αναπόφευκτα πλέον, θα σκύψεις και θα αρχίσεις να μου τον ρουφάς και να τον γλύφεις. Κανονικά, όπως το έκανες πάντα μαζί μου. Αρχίδια και πούτσο, ασχέτως αν ήσουν κάτω από τη ντουζιέρα και βρεχόσουνα.

Όταν καταλάβεις ότι με έχεις κάνει άλογο, θα μου ζητήσεις να σε γλύψω και εγώ. Σαν αφηνιασμένος θα στο κάνω… η  γλώσσα μου θα στάζει από τα σάλια μου, τα νερά του ντους και τα υγρά σου και θα μπαίνει μια στον κώλο σου και μια στο μουνί σου. Σύντομα σε φέρνω στο σημείο να χύσεις στο στόμα μου και όταν τελειώνεις εγώ θα φωνάζω μαζί σου και θα σου λέω πόσο γλυκειά γεύση έχει το καυλόμουνό σου.

Στη συνέχεια θα σε κάνω να σκύψεις στα τέσσερα στη ντουζιέρα για να σε γαμήσω από πίσω. Ήθελα να με αισθανθείς όλο μέσα σου γιατί και οι δυο μας είχαμε τρελλή καύλα. Στήνεσαι με νάζι και περιμένεις το βρεμμένο πούτσο μου. Στον σπρώχνω σιγά-σιγά προσέχοντας. Όταν έχει μπει το κεφάλι, τον βάζω όλον μέσα γιατί έχω καυλώσει πολύ και δεν μπορώ να κρατηθώ. Μουνάρα μου, σε ξεσκίζω τώρα και το νερό που μας μαστιγώνει με αφηνιάζει χειρότερα.

Αυτή τη στιγμή πηδιέσαι σαν τη μεγαλύτερη πόρνη. Σε παίρνει ο γαμιάς σου πισωκολλητά, χωρίς να λυπάται το μουνάκι σου. Στηρίζομαι με τα δύο μου χέρια στα πλακάκια του τοίχου και σε ξεμουνιάζω. Είσαι η πουτάνα μου, σου ξεπατώνω τη μουνάρα. Έχω πέσει με όλο μου το βάρος πάνω σου. Δαγκώνεις τα δάχτυλά σου για να μην ουρλιάξεις αλλά δεν θέλεις να σταματήσω. Έχει ανέβει στα ύψη η ηδονή μας.

Σε ρωτάω αν είσαι έτοιμη για να χύσουμε μαζί. Τότε νιώθω καυτά υγρά να πλημυρίζουν το μουνί σου. Φωνάζεις καυλωμένη και την ώρα που χύνεις μου λες να περιμένω λίγο και όπως είμαστε γυρνάς φάτσα και φέρνεις τις βυζάρες σου πάνω στο καυλί μου. Ήθελες να με νοιώσεις εκεί. Τα χύσια μου τινάζονται στον αέρα και πέφτουν πάνω στα στήθη σου και στις ρώγες σου. Τέτοιο γρήγορο και έντονο γαμήσι δεν έχουμε ξανακάνει. Απόψε σου είχα βγάλει ένα απωθημένο σου. Γαμήθηκες γρήγορα και καλά!

No comments:

Post a Comment