June 27, 2017

Μεσημεράκι στο γραφείο της Μ.

Χτες σε πέτυχα σε καλή ώρα, μόνη στο γραφείο σου, μόλις έχεις επιστρέψει από το δικαστήριο και προσπαθούσες να χαλαρώσεις από την ένταση της δουλειάς. Ήσουν πολύ ελκυστική με τα μακριά καστανά μαλλιά σου, τα σφιχτά στήθη, την υπέροχη κωλάρα και τα σπινθηροβόλα μάτια πίσω από τα σέξι  γυαλιά σου. Κοντοστάθηκα χαζεύοντας την εικόνα και μ' έκανες να νοιώθω ένα σφίξιμο και κάψιμο χαμηλά στην σπονδυλική μου στήλη. Δεν μπορούσα να κρύψω τον σκληρό μου πούτσο που είχε γίνει τούμπανο μέσα στο παντελόνι μου. Δεν κρατιόμουν χωρίς να σε έχω. Η ώρα έγραφε ότι έπρεπε εκείνη τη στιγμή να γαμηθούμε από παντού!

Για δευτερόλεπτα σε φαντασιώθηκα μόνο με τα μαύρα ψηλοτάκουνα παπούτσια σου και το ανοιχτό πουκάμισο, να έρχεσαι στην αγκαλιά μου. Λαχτάρησα το μουνί σου, έτσι όπως ήξερα που είναι… επιμελώς ξυρισμένο. Να νοιώθω το κορμί σου να τρίβεται πάνω μου όπως γλυστράς αργά προς τα κάτω, για να καταπιείς τον πούτσο μου. Και να σε βλέπω μπουκωμένη από το πουτσοκέφαλό μου, να με κοιτάζεις με λαγνεία μέσα από τα γυαλιά σου.

Στο στοιχείο σου, καυλιάρα! …Να βάζεις την μεγάλη ροζ γλώσσα σου γύρω από τον πούτσο μου χωρίς να σταματά καθόλου να κάνει κύκλους και μετά να τον παίρνεις όλον μέσα μέχρι που να πνίγεσαι, αλλά να μην σταματάς. Απολάμβανες και συ το τσιμπούκι και υγραινόσουνα επίσης πολύ, κάτι που με βόλευε εκείνη τη στιγμή, γιατί επειδή ο πούτσος μου είχε γίνει ασυνήθιστα χοντρός, δεν θα μπορούσε εύκολα να μπει μέσα σου…

Έτσι λοιπόν, όπως καθόσουνα στα πόδια μου, έβαλες το καυλί μου μέσα σου και χόρευες πάνω-κάτω με τα βυζιά σου να κουνιούνται και να χοροπηδούν από την κάθε σου κίνηση μπροστά στο πρόσωπο μου. Μετά από λίγα λεπτά ιππασίας, σου σήκωσα τα πόδια και στα έφερα προς τα πίσω ώστε τα τακούνια σου να ακουμπούν το κεφάλι σου. Ξεκίνησα τότε να σε πηδάω με έναν ξέφρενο ρυθμό…

Ήταν πολύ μεγάλη η προσπάθεια μου να μην χύσω. Τον έβαζα βαθύτερα και 'συ έτριβες την κλειτορίδα σου και μου έδινες οδηγίες φωνάζοντας να σε γαμήσω ακόμα πιο δυνατά. Έτσι όπως βρισκόσουν ανάσκελα με τα πόδια ψηλά και την μουνάρα σου τελείως ανοιχτή, στηριζόμουνα καλύτερα στα γόνατα και πιάνοντας τις γάμπες σου σε γάμαγα με λύσσα… Όλο το απόγευμα, μέχρι το βράδυ θα ήμουν μέσα σου μουνάρα μου, έτσι όπως μ' είχες κάνει!

Εν συνεχεία, βρέθηκα γονατισμένος κάτω να σου γλείφω την κλειτορίδα ενώ εσύ μου έλεγες τι ήθελες να σου κάνω. Επίμονα πάνω της μικρούς κύκλους με την γλώσσα μου, καταπίνοντας το μουνόχυμά σου… τα ζεστά υγρά σου να αναβλύζουν στο λαιμό μου... Έβαλα τα δύο δάχτυλα μέσα στο μουνί σου και τα κινούσα όπως ακριβώς σε γαμούσα με τον πούτσο μου προηγουμένως. Τόσο βαθειά που αισθανόμουν την σάρκα του κόλπου σου στα ακροδάχτυλά μου. Καύλωνες άγρια!

Με κάνεις και περνάω καλά μωρό μου και ποτέ δεν θα το μετανιώσεις… Με το κεφάλι μου ακόμα πιο χαμηλά, βρέθηκα να γλείφω την σφιχτή τρύπα του κώλου σου. Θέλησα να σου την υγράνω για να μπορέσω να μπω μέσα άνετα, ώστε να μη χάσω την ευκαιρία να γαμήσω τη λαχταριστή σου κωλάρα. Εσύ ήσουν ήδη πολύ υγρή γιατί τα υγρά του μουνιού σου είχαν τρέξει προς τα κάτω και πίσω...

Για να χαλαρώσει περισσότερο, σάλιωσα τα δύο μου δάχτυλα και τα έσπρωξα μέσα στον καυτό σου κώλο. Γλυστρούσαν όπως μπαινόβγαιναν και με το άλλο χέρι έπαιζα τον πούτσο μου για να τον κρατάω έτοιμο. Όταν ο σφιγκτήρα σου φαίνοταν αρκετά χαλαρός, είχε φτάσει η ώρα να τον γαμήσω. Σαλιώσα τον πούτσο μου και πιέζοντάς τον με το χέρι μου έσπρωξα δυνατά, μέχρι να στον βάλω όλον μέσα.

Στην αρχή η κίνηση μου ήταν αργή και δύσκολη, αλλά τελικά καθώς άνοιγα όλο και περισσότερο τη πίσω πόρτα σου, γίνονταν πιο εύκολη. Τώρα ήθελες πιο γρήγορα, γι' αυτό άρχισα να σου χαστουκίζω τα κωλομάγουλα, λίγο διστακτικά στην αρχή, αλλά -όπως εσύ απαιτούσες- τα σκαμπίλια μου έγιναν πιο έντονα. Με είχε πιάσει αμόκ… σε έβριζα χυδαία σαν μια φτηνή τσούλα, όπως έμπηγα με δύναμη το καυλί μου μέσα στον κώλο σου.

Έτσι όπως σε γαμούσα, σου έπιανα τα βυζιά και τα χαστούκιζα. Οι ρώγες σου ήταν σκληρές και τις τσιμπούσα και αυτές. Πίεσα την πλάτη σου προς τα κάτω και το ένα σου κωλομάγουλο ακούμπησε στο πάτωμα. Σου χαστούκιζα το άλλο ενώ εσύ με το χέρι σου έτριβες την κλειτορίδα σου για να ξαναχύσεις. Μέσα στο πάθος μου, σ΄ είχα ξεφτυλίσει στο πούτσο και αισθανόμουν κυρίαρχος... Μπορούσα να σε κάνω ό,τι ήθελα τώρα.

Σε τράβηξα από τα μαλλιά σου και σε έσειρα κάτω στο πάτωμα. Δεν θέλησα να σε χύσω μέσα... ήθελα τα χύσια μου να πέσουν στη μούρη σου. Αφήνοντάς σε να γονατίσεις το πρόθυμο στόμα σου γύρεψε και πάλι το καυλί μου. Η θερμότητα από το ζεστό στόμα σου, με τη γλώσσα σου να στροβιλίζεται στο πουτσοκέφαλο ήταν πάρα πολύ για μένα και εκσπερμάτωσα σχεδόν αμέσως…

Ήταν τόσο ξαφνικό το χύσιμό μου, που πνίγηκες από τα καυτά υγρά μου και μετακινήθηκες ενστικτωδώς προς το πλαϊ, οπότε ο αριστερός φακός των γυαλιών σου θόλωσε από την επόμενη χυσιά που κατέληξε στο πρόσωπό σου. Είσαι όμως καθηγήτρια στα τσιμπούκια, γι' αυτό γρήγορα επανέκαμψες και πήρες τη κατάσταση υπό τον έλεγχό σου… συνέχισες το πιπίλισμα με βογγητά στραγγίζοντας τον καυλωμένο πούτσο!

Ο οργασμός μου τράβηξε πολύ ενώ εσύ κατάπινες τα πάντα. Όταν είχα φτάσει στο τέλος, μου τον έβγαλες από το στόμα σου και άπλωσες τις τελευταίες σταγόνες του σπέρματος στα σφιχτά και όμορφα στήθη σου και εγώ στα καθάρισα με γλείψιμο. Σε κοίταζα με λατρεία… ένα μεγάλο χαμόγελο σχηματίστηκε στο μουσκεμένο από χύσια πρόσωπό σου. Αλήθεια, είσαι η πιο καυτή ερωμένη που είχα ποτέ!

No comments:

Post a Comment