June 10, 2017

Όταν από συναδέλφισσα γίνεσαι πουτάνα...

Θέλεις να με φας, ε; Εν ώρα εργασίας; Μωρό μου και ΄γω γουστάρω! Έχω καιρό να γαμήσω τέτοιο ωραίο μουνάκι όπως το δικό σου. Και τον πούτσο και τ’ αρχίδια.Είμαι ακόμα αρκετά καυλωμένος από τότε που μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Και να που τώρα, ξεμοναχιαστήκαμε στο αρχείο.

Αλλά πρώτα θέλω να μου τον γλείψεις. Γονάτισε και τσιμπούκωσε τον πούτσο μου, καύλα! Να σε βλέπω να παίρνεις το καυλί μου στο στόμα σου και ν’ αρχίσεις να το ρουφάς. Όλο μέσα στο στόμα σου… να το βάζεις πιο βαθιά και να το νιώθεις να σκληραίνει όλο και πιο πολύ.

Μην ξεχνάς να φιλάς και τ’ αρχίδια μου. Ρούφα τα! Βάλε το κάθε μπαλάκι μου μέσα στο στόμα σου και το πιπίλησέ το. Τώρα γλείψε τον πούτσο μου απαλά, με την γλώσσα σου από την βάση και προς τα πάνω χωρίς όμως να τον βάλεις στο στόμα σου. Γουστάρω να μου τον παιδεύεις… να φτάνεις στο κεφαλάκι του και μου το τρίβεις στις χειλάρες σου, να το δαγκώνεις ελαφρά.

Με καυλώνει αφάνταστα η γλώσσα σου να βασανίζει το πουτσοκέφαλό μου και τα δάχτυλά σου να παίζουν με τα αρχίδια μου. Τώρα βάλτο αργά στο στόμα σου! Μόνο το πουτσοκέφαλο! Ρούφα το και βύζαινέ το μουνάρα μου... Βλέπεις πόσο πολύ μ’ έχεις καυλώσει; Χώσ’ το όλο μέσα σε παρακαλώ! Τσιμπούκωσε την ψωλή μου βαθιά στο στόμα σου!

Αργά στην αρχή και μετά όλο και πιο γρήγορα, παίξε τον πούτσο μου με τα χείλη σου. Θέλω να μου κάνεις την τέλεια πίπα. Να την θυμάμαι για πάντα! Βαλ’τον ολόκληρο στόμα σου, δάγκωσέ τον απαλά με τα δόντια σου. Νιώσε το καυλί μου να ακουμπάει στο λαρύγγι σου και άκου με να βογκάω ευχαριστημένος. Μόλις το πηγούνι σου ακουμπήσει τ’ αρχίδια μου είναι σα να με διαπερνάει ηλεκτρικό ρεύμα.

Σ’ αρέσει βλέπω να τον παίρνεις όλο βαθειά στο στόμα σου. Να τον αρπάζεις λαίμαργα και τον ρουφάς όλο, απολαμβάνοντας να με βλέπεις να κλείνω τα μάτια και να γέρνω το κεφάλι πίσω αναστενάζοντας. Τί  πίπα είναι αυτή, πουτανάκι μου; Ξέρεις πολύ καλά πώς να γλείφεις. Πότε απαλά, πότε με μανία, τον καυλωμένο πούτσο αλλά και τα δύο βαριά, γεμάτα σπέρμα, αρχίδια.

Ξέρω πως θέλεις να ξανανιώσεις την ψωλή του Υποδιευθυντή, μέσα σου! Σκύψε και στηρίξου μπρούμυτα στο φωτοτυπικό. Να βλέπω τη κωλάρα σου όταν θα σε πηδάω! Πάντα αυτό με καυλώνει, και ιδιαίτερα με τις παλάμες μου να παίρνω τα κωλομάγουλά σου και τα ανοίγω, παρατηρώντας την τρυπούλα σου που πάλλονταν από καύλα... Να την αγγίζω... να την ανοίγω με τα δάκτυλά μου... να τη κωλοδαχτυλιάζω... Ετοιμάσου λοιπόν, να χώσω το καυλί μου στο μουνί σου, να στο σκίσω με δύναμη. Έεεετσιιιιι! Ολόκληρος ο πούτσος μου σου 'χει ανοίξει τη μούνα μέχρι πάτο: στην οργώνει το καυλωμένο παλούκι μου...

Φα' τον ασάλιωτο, τσούλα! Νιώσε καριόλα την πούτσα μου να σε καρφώνει, να γεμίζει τη μουνάρα σου, να ‘ναι παντού μέσα σου. Να σε γλεντάει μέχρι να την νιώσεις να χύνει μέσα σου! Έτσι καύλα μου, κούνα τα καπούλια σου… κούνα τα πάνω στο πούτσο που σε πηδάει. Έτσι μπράβο, να σε βλέπω να γαμιέσαι επάνω μου σαν τσούλα! Τα υγρά από το μουνί σου που πλημμυρίζουν τα αρχίδια μου, το ιδρωμένο σου κορμί που τρέμει και ο τρόπος που λικνίζεται, το σήκωμα του κεφαλιού σου προς το ταβάνι, η ευγνωμοσύνη που μου δείχνεις με το κάθε τι σου, μου προσφέρουν μια ανείπωτη ικανοποίηση.

Σε πήρα με ορμή τραβώντας σου τα μαλλιά και σκαμπιλίζοντας δυνατά τους γλουτούς σου. Το κορμί σου έτρεμε και τα βογγητά σου έγιναν κραυγές. Όταν έχυσες πάνω στο πούτσο μου, ελευθερώθηκες… φώναζες υπερβολικά. Αφέθηκες ολόκληρη στο άγριο πήδημα… στο ταξίδι των κυμάτων ηδονής που σε πλημμύριζαν. Ναι μωρό μου, σε γουστάρω πολύ όταν από συναδέλφισσα γίνεσαι πουτάνα.


No comments:

Post a Comment