May 17, 2017

Μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά

Μωρό μου και μόνο στην ιδέα πως κανονίσαμε να το κάνουμε καπάκι μετά τη δουλειά, ο πούτσος μου είχε γίνει πέτρα απ' την καύλα. Αυτή τη φορά σε κεντρικό πεντάστερο ξενοδοχείο -όπως το ονειρευόσουνα- σε ένα τεράστιο φωτεινό δωμάτιο ξαπλωμένη σε ένα υπέρδιπλο κρεβάτι, πάνω σε ροζ σεντόνια... 

Άλλαξες στο δωμάτιο ενόσω παράγγελνα τα ποτά μας στο μπαρ. Και όταν ανέβηκα στο δωμάτιο ήσουν οπτασία... Φορούσες ένα κόκκινο ημιδιάφανο φορεματάκι με τιραντάκια, που άφηνε να διαγράφεται το στρινγκάκι σου, ενώ δεν είχες σουτιέν και οι ρώγες σου αποτυπώνονταν έντονα στο ύφασμα. Καύλα για ατελείωτο σκίσιμο!

Δεν κατάλαβα πως βρέθηκες πάνω μου. Δεν είχε άλλωστε σημασία. Σου έδωσα ένα αργό, υγρό φιλί στο στόμα και ένιωσες τη γλώσσα μου επίμονη, να χορεύει μαζί με τη δικιά μου και καύλωνες απίστευτα. Στη συνέχεια ήσουν καθισμένη στα γόνατα όπως και εγώ απέναντί σου. Σε φιλούσα με τόσο πάθος, χάιδευα τον κώλο σου και ξεκίνησα να γλείφω το λαιμό σου ως την αρχή του στήθους σου. Μου έβγαλες τη μπλούζα και το πρόσωπό σου χάθηκε μέσα στο κορμί μου. Με φίλαγες με μοναδικό τρόπο. Ρουφώντας το είναι μου στο φιλί σου...

Σε ξάπλωσα αργά πίσω και έβγαλα το φόρεμά σου, αφήνοντάς σε μόνο με το μαύρο σου στρινγκάκι. Χάιδευα το στήθος σου και έσερνα τη γλώσσα μου παντού πάνω σου, στα πλευρά, στην κοιλίτσα σου, στις ρώγες σου που τις πιπιλούσα με μανία. Το χέρι μου, χάιδεψε την κλειτορίδα σου και τινάχθηκες απότομα. Τί βυζάρες είναι αυτές μανάρι μου; Μπορώ να τις δαγκώνω, να τις ρουφάω όλη μέρα. Και το μουνάκι σου είναι τόσο υγρό. Θέλω να το περιποιηθώ όπως μόνο εγώ ξέρω...

Μου έσπρωξες το χέρι προς τον κόλπο σου και του έβαλα δυο δάχτυλα που σε άνοιξαν κυριολεκτικά. Χείμαρρος καυλοϋγρών έτρεξε στα μπουτάκια σου και καύλωσα απίστευτα. Κατέβηκα προς το μουνάκι σου και πραγματικά τέτοιο γλειφομούνι δεν σου έχω ξαναδώσει… Σε δάγκωνα, σε ρούφαγα ολόκληρη. Σε κάρφωνα, πότε με τα μακρυά, λεπτά δάχτυλά μου και πότε με την μυτερή γλώσσα μου… σε έφτυνα. Σε είχα ανοίξει ολόκληρη…

Προετοίμαζα το μουνάκι σου για κάτι μεγάλο. Σου ένωσα τα πόδια και τα έσπρωξα προς τα πίσω σε σένα, ώστε να είναι και ο κώλος σου πλέον σε κοινή θέα. Ξεκίνησα να σε γλείφω στην πίσω τρυπούλα σου με τέτοια μαεστρία που άρχισες να χύνεις. Σου έβαλα ένα δαχτυλάκι πίσω και μπροστά είχες ήδη τρία και ένιωθες απίστευτη ηδονή μαζί. Το μουνί σου με ήθελε και βογκούσες σαν ένα μικρό καυλιάρικο πουτανάκι και αυτό είναι που με καύλωνε περισσότερο, γιατί έτσι σε ήθελα.

Και τότε, ήταν η σειρά σου να πάρεις τα ηνία. Τρελαίνεσαι για τσιμπούκια ειδικά πάνω στη πούτσα μου που είναι πολλά υποσχόμενη. Μου κατέβασες τη φόρμα και τι ήταν αυτό που αντίκρισαν τα μάτια σου; Τέτοιο λαχταριστά ερεθισμένο καυλί δεν πίστευες ποτέ να τύχει να το «συναντήσεις». Ένα πούτσο που ήταν έτοιμος να σπάσει από καύλα, περίπου τέσσερα με τεσσεράμισι δάχτυλα σε πάχος και αρκετά μεγάλος, γύρω στους 18 πόντους. Εντελώς ξυρισμένος. Και το καυλί μου και τ΄αρχίδια μου. Το δέρμα του σου φαινόταν τόσο τρυφερό και μαλακό…

Ξεκίνησες με τη γλώσσα σου από τη βάση προς το πουτσοκέφαλο μου, αργά, να το κάνεις όλο υγρό και εγώ χάιδευα το σβέρκο και τα μαλλιά σου. Δεν χρησιμοποιείς πολύ το χέρι σου παρά μόνο αν θέλεις να δώσεις ένταση και μ' αρέσει αυτό γιατί παρατείνει την ηδονή... Άρχισες να τον γλείφεις περιμετρικά γύρω από το κεφάλι και σταδιακά τον ρουφούσες, χώνοντας τον ολοένα και πιο βαθιά στο στόμα σου. Έβηξες.

Αυτό ήταν… άρχισα να σου πιέζω το κεφάλι όλο και πιο πολύ, πάνω στο τεράστιο καυλί μου. Τα χείλη σου σφίχτηκαν γύρω από τον πούτσο μου και μπορούσα να αισθανθώ τη γλώσσα σου να στροβιλίζεται γύρω από το πουτσοκέφαλο, βρίσκοντας τα πιο ευαίσθητα σημεία μου. Έπιασες τα κωλομάγουλα μου και με τράβηξες προς τα μέσα, μέχρι που το κεφάλι του πούτσου μου χτύπησε το πίσω μέρος του λαιμού σου.

Για λίγο ζορίστηκες αλλά στη συνέχεια πήρες πάλι τον έλεγχο και με τράβηξες πάλι κοντά σου, μέχρι που το χοντρό και σκληρό καυλί μου προχώρησε παρακάτω. Επέμενες, ώσπου σχεδόν δακρύζοντας από τη προσπάθεια κατάφερες και το πήρες ολόκληρο μέσα σου. Ήταν ένα εκπληκτικό συναίσθημα και μεγάλη καύλα, να έχεις το σαγόνι σου στ' αρχίδια μου και τη μύτη σου να πιέζεται από τις τρίχες της ήβης μου.

Μετά από λίγο, με έσπρωξες μακριά και ο πούτσος μου που γυάλιζε όπως ήταν με το σάλιο σου, γλίστρησε αργά από το στόμα σου. Δεν το χόρταινες, τώρα σου γαμούσα το στόμα δυνατά και γούσταρες τόσο στη σκέψη πως με τον ίδιο τρόπο θα έσκιζα το μουνάκι σου. Η ψωλάρα μου ήταν μούσκεμα από τα σάλια σου και αφού την χτύπησα δυνατά στα χειλάκια και τα μάγουλά σου, σου ζήτησα να σε γαμήσω αλύπητα.

Σε τράβηξα από τα μαλλιά και ξάπλωσες. Ήρθα από πάνω σου και σου έτριψα τον πούτσο μου στο μουτράκι σου. Έβλεπες τις φλέβες αυτού του θηρίου να πετάγονται και έχυνες ποτάμια. Τον έτριψα για λίγο στα μουνόχειλά σου και ξαφνικά ένιωσες να γεμίζεις από εμένα. Δεν πίστευες πως θα το ανεχόσουν, αλλά σε είχα ανοίξει τόσο καλά που δεν πόνεσες καθόλου. Πόντο-πόντο… αισθανόσουν κάθε εκατοστό μου και παραληρούσες. Καιρό περίμενες να γαμηθείς τόσο μεγαλόπρεπα.

Τώρα η πούτσα μου σε κάρφωνε με μανία και το μουνάκι σου είχε γίνει κατακόκκινο. Σου σήκωνα τα πόδια τέρμα πίσω και σε κρατούσα για αντίσταση και ο πούτσος μου έμπαινε σαν να ξέσκιζε το είναι σου. Οι φωνές μας ακούγονταν παντού μα δεν μας ενδιέφερε. Σε γύρισα μπρούμυτα στα τέσσερα και σε γάμησε έτσι πολύ ώρα... δάκρυζες από την καύλα. Ταυτόχρονα σάλιωνα δυο δάχτυλα και έπαιζα με το κωλαράκι σου.

Σ’ αρέσει αυτός ο πούτσος μουνάρα μου; Παλιοπουτάνα, θα σε γαμάω μέχρι να μην μπορείς να περπατήσεις! Τα κωλοσκάμπιλα από πλευράς μου πήγαιναν σύννεφο... το κωλαράκι σου ήταν κόκκινο από τις ξυλιές. Αγάπησες το κάθε λεπτό από αυτή τη φάση και αισθάνθηκες βαθιά μέσα σου ένα έντονο φλογερό κύμα να σε καίει, καθώς άρχισες να χύνεις ποτάμια μουνόχυμα πάνω στο καυλί μου που συνέχιζε να σε πηδάει ακατάπαυστα. Είχες φτάσει σε οργασμικό παροξυσμό.

Τρελλαινόμουν και σε παρακάλεσα να σε χύσω! Σε γύρισα και τον πήρες με μανία, σχεδόν με πείνα στο στόμα σου. Δεν άργησα να σε γεμίσω με τα καυτά χύσια μου. Βρισκόμουν σε πλήρη έκσταση και φώναζα όπως το σπέρμα μου έπεφτε ζεστό μέσα βαθιά στο λαρύγγι σου. Δεν μπορούσα να υπολογίσω πόση ώρα έχυνα στο λαιμό σου ούτε πόσο πολύ έχυσα. Γεγονός είναι πως όταν συνήλθα τα σεντόνια ήταν και αυτά μουσκεμένα από σπέρμα… Ή σάλια;;;

No comments:

Post a Comment