April 20, 2017

Μία αρπαχτή στη πολυκατοικία

Μωρό μου, σήμερα μέσα στο ασανσέρ της πολυκατοικίας σου. Σ’ ένα χώρο με καθρέφτες και μεταλλικούς τοίχους, που είναι κλειστός απ’ όλες τις πλευρές… Σκύβω και σε φιλώ με πάθος στο στόμα… Μετά αρχίζω να γλύφω το λαιμό σου και να δαγκώνω ελαφρά το λοβό από το αυτάκι σου… Ξέρω ότι αυτό σε καυλώνει πάρα πολύ… Σε κοιτάω με νόημα και πατάς το stop. Η καμπίνα σταματάει ανάμεσα σε δυο ορόφους. Πιάνω το χέρι σου και το φέρνω στον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι. Άρχισες να τον χαϊδεύεις έντονα και στη πορεία ψάχνεις να ξεκουμπώσεις το φερμουάρ. Το ανοίγω εγώ για σένα και αρπάζεις τη καυλωμένη ψωλή μου και ξεκινάς να μου την παίζεις αργά… Σε κοιτώ στα μάτια και σου δίνω άλλο ένα αισθησιακό φιλί στο στόμα. Γίνεσαι πιο τολμηρή και τον σαλιώνεις με τα δάχτυλά σου… Όχι μόνο το πουτσοκέφαλο, αλλά ολόκληρο το καυλί μου. Συνεχίζεις να το χαϊδεύεις, ενώ εγώ κάνω λίγο στην άκρη το σουτιέν σου και κολλάω τη ρώγα σου στα χείλια μου. Τώρα μου τον παίζεις πιο γρήγορα, το θέαμα της εικόνας μας στο καθρέφτη της καμπίνας είναι απίστευτα καυλωτικό… Εκείνο που δεν περίμενα ήταν όταν γονάτισες ανάμεσα στα πόδια μου και άρχισες να τσιμπουκώνεις το καυλί μου… Τίναξα πίσω το κεφάλι μου από την καύλα καθώς έσφιξες τον πούτσο μου ανάμεσα στα χείλη σου… "Μη χύσεις ακόμα" μου είπες, "θέλω να το απολαύσω!". Προφανώς όμως, λίγο ο κίνδυνος να μας καταλάβουν, λίγο το ότι ήμουν υπερβολικά καυλωμένος, δεν άργησα… Έσκυψες και τον πήρες βαθιά στο στόμα σου ενώ μου τον έπαιζες σαν τρελή! Έπιασα το κεφάλι σου έτσι ώστε να του δίνω σταθερό ρυθμό… να μη σε αφήνω να τον βγάλεις από το στοματάκι σου. Αυτό ήταν μωρό μου! Το σπέρμα μου τινάχτηκε σε μεγάλες ποσότητες στο στόμα σου ενώ το κορμί μου έτρεμε από τον οργασμό μου… Έχυνα ποτάμια στο στόμα σου κι εσύ με έπινες ακατάπαυστα, στέλνοντάς με στον δικό σου παράδεισο…

 

No comments:

Post a Comment