January 28, 2017

Θα παρακαλάς για πούτσο...

Νωρίς το απόγευμα έλαβα το τηλεφώνημά σου. Σήμερα ο αντρούλης σου είχε επαγγελματικό δείπνο και είχες παρκάρει τα παιδιά στη πεθερά σου από το μεσημέρι. Ευκαιρία. Κλείσιμο ξενοδοχείου πάραυτα, σε προετοιμάζω με SMS γεμάτα καύλα και σε μιάμισυ ώρα βρίσκομαι στο δωμάτιο, πίνοντας ένα ουίσκι να χαλαρώσω περιμένοντας. Με τις ορμόνες να ρέουν στο σώμα μου σαν τρελλές.

Mπαίνεις μέσα στο δωμάτιο, ξεντύνεσαι, γονατίζεις μπροστά μου ημίγυμνη και χαϊδεύεις το μουνί σου γιατί ήδη είσαι αναμμένη και εγώ όρθιος μπροστά σου σε παρατηρώ, σε εξερευνώ… Βλέπω φοράς τα εσώρουχα που με καυλώνουν, σαν την μεγαλύτερη πουτάνα και σκέφτομαι ότι είσαι απλά υπέροχη που στο μυαλό σου έχεις το πως να με ευχαριστήσεις, να με καυλώσεις... και σου λέω πόσο τσουλάρα είσαι που μου στήνεσαι σαν ξέκωλο για να γευτείς τον πούτσο μου.

Σου ζητάω να γλύψεις τα ζουμιά σου από τα δάχτυλά σου και το κάνεις, χαϊδεύω απαλά το πρόσωπό σου, καθώς αυνανίζεσαι, καυλωμένος από τη λαγνεία σου. Σου δείχνω με το δάχτυλό μου τη στύση μου και σε ρωτάω πόσο πολύ επιθυμείς να βάλω τον πούτσο μου μέσα σου, μου απαντάς ότι πεθαίνεις… και σου λέω ότι απλά σήμερα υπάρχεις για τον πούτσο μου, ότι είσαι εδώ για να διασκεδάζεις το καυλί μου και πως αν εκτονώσεις τις καύλες μου θα σε κάνω να νοιώσεις απέραντη ηδονή.

Σου λέω πόσο τσουλάκι είσαι και ότι βλέπω πως θέλεις σαν τρελή να σε γαμήσω. Άγρια, έτσι; Θα μου κάνεις τα πάντα, το ξέρεις και  όσο υποταγμένη στις ορέξεις του γαμιά σου και αν νιώθεις ότι είσαι, τόσο περισσότερο καυλώνεις… Δεν σταματάς να μαλακίζεσαι, η κλειτορίδα σου έχει πρηστεί και είναι έτοιμη να εκραγεί, τα μουνόχειλά σου κατακόκκινα και πρησμένα. Σχεδόν στάζουν τα ζουμιά σου στο πάτωμα, τόσο ερεθισμένη είσαι. Μύριζα σχεδόν τα υγρά που πλημμύριζαν την μουνάρα σου.

Σου παραμέρισα το κυλοτάκι πάνω στα κωλομέρια και άρχισα να σου χουφτώνω τον κώλο, αναζητώντας επίμονα την τρύπα σου. Μόλις τη βρήκα σου έχωσα απαλά το δάχτυλο μέσα σου προσέχοντας να μην σε πονέσω. Σε άκουσα ικανοποιημένος να αναστενάζεις. Κατέβασα το χέρι μου και τσέκαρα με ικανοποίηση το μουνί σου να είναι μούσκεμα και να καίει από επιθυμία. Σε άφησα εκεί υποταγμένη να κουνάς τον ξεβράκωτο κώλο σου κυκλικά και να μουγκρίζεις ανήμπορη να κάνεις οτιδήποτε. Γουστάρεις να σε έχω έτσι, να περιμένεις σαν καυλωμένη σκύλα, ε μωρό μου;

Έπιασα ένα παγάκι από το ποτό μου και στο στριφογύρισα γύρω από το μουνί σου και την κωλοτρυπίδα σου ενώ συνέχισα να σου λέω ότι πιο πρόστυχο μου έρχονταν μέσα στην καύλα και τη θολούρα μου. Όταν το παγάκι έλιωσε σχεδόν, βρέχοντας ακόμη περισσότερο τις τρύπες σου, σου το έχωσα στην κωλοτρυπίδα σου και σου έδωσα μερικά κωλοσκάμπιλα. Σου έβαλα δυο δάχτυλα βαθιά στο στόμα και απόλαυσα τη γλώσσα σου να τα περιποιείται με λαιμαργία. Σε άκουσα να μουγκρίζεις από την καύλα και έκλεισα τα μάτια για να θυμάμαι για πάντα το εξαίσιο θέαμα.

Το στόμα σου, είναι ότι πιο υπέροχο υπάρχει αυτή τη στιγμή για να δεχτεί τον πούτσο μου. Είναι σε απόσταση αναπνοής μπροστά στο πρόσωπό σου, τον μυρίζεις αλλά δεν μπορείς να τον φιλήσεις καθώς δεν σου το επιτρέπω ακόμη. Καίγεσαι να του δώσεις έστω ένα φιλί, αλλά ξέρεις ότι πρέπει να το κάνεις όταν σου δώσω την άδεια. Η θέα του στητού καυλιού και η μυρωδιά του σε ερεθίζουν. Το καταλαβαίνω και σου λέω ότι είσαι ένα πουτανάκι που μουσκεύει όταν μυρίζει πούτσο. Η σκέψη σε τρέλανε, δεν άντεξες άλλο, δεν μπορούσες να κρατηθείς… τρίβεσαι στα πόδια μου από την καύλα.

Σε διατάζω ν' ανοίξεις το στόμα σαν τσουλάκι και να βγάλεις τη γλώσσα έξω να σε βλέπω. Υπάκουσες και ένιωσες τον καυλωμένο πούτσο του εραστή σου στην άκρη της γλώσσα σου… πόσο ήθελες να τον γλύψεις να το βάλεις ολόκληρο στο στόμα σου, νόμιζες πως θα τελείωνες χωρίς καν να ακουμπήσει το μουνί σου. Σχεδόν αμέσως τράβηξα τον πούτσο από τη γλώσσα σου και έμεινες να παίζεις τη γλώσσα σου ψάχνοντας απεγνωσμένα να τον γλύψεις.

Πρέπει να παρακαλέσεις για την ψωλή μου, να παρακαλέσεις να μου πάρεις τσιμπούκι και να σε χύσω στη μούρη! Η σκέψη του να μου δροσίζεις τον πούτσο με το στόμα σου ή να χαϊδεύεις τ' αρχίδια μου με τη γλώσσα σου, σε τρέλαινε από καύλα… δεν άντεξες άλλο, παρακαλείς πρόστυχα. Για να σε επιβραβεύσω για τη πουτανιά σου, σ' αφήνω να μου πάρεις πίπα, σπρώχνοντας το κεφάλι σου με δύναμη πάνω στον πούτσο μου…

Μόλις αρχίσαμε... Και σήμερα έχουμε πολλά να κάνουμε μαζί, μωρό μου.


2 comments:

  1. Πολλες γυναικες γουσταρουν να δεχοντε διαταγες στο γαμησι..Μην πω οι περισσοτερες..

    ReplyDelete
  2. Θελουν να ειναι υπακουες, να εχεις το πανω χερι με τον τροπο σου αλλα και στη κανονικη ζωη το θελουν. Ασχετα αν το παιζουν δυναμικες τρελαινονται για καποιον που εχει το στυλ του αρχηγου.

    ReplyDelete