January 22, 2017

Για την επέτειο της γνωριμίας μας!

Γδύσου μωρό μου, μείνε με τα εσώρουχα και στήσου στα τέσσερα. Τούρλωσε τον κώλο σου σαν πουτάνα… κούνα τον καυλωμένα, δείξε μου πόσο θέλεις να στον ξεσκίσω. Μου ανεβάζεις το αίμα στο κεφάλι όταν αρχίζεις να μου τον κουνάς προκλητικά. Τρελαίνομαι να σου χουφτώνω το ατίθασο κωλαράκι με δύναμη, ρίχνοντάς του μερικά κωλοσπάμπιλα… Έτσι όπως μου το κουνάς σου βάζω δάχτυλο στο μουνί διαπιστώνοντας με ευχαρίστηση ότι είναι μούσκεμα από την καύλα. Έτοιμη για πούτσο!

Με το άλλο μου χέρι σου χαϊδεύω τα βυζιά και σου τσιμπάω τις ρώγες, ενώ σου ψιθυρίζω ό,τι πιο βρώμικο περνά από το θολωμένο μου μυαλό. Θέλω σαν τρελλός να σε γαμήσω τούτη εδώ τη στιγμή, αλλά θέλω να τεστάρω τις αντοχές σου, να σε φέρω στο σημείο να παρακαλάς για πούτσο. Έχεις καυλώσει τσουλάκι, έτσι δεν είναι; Φαίνεσαι τρελά φτιαγμένη. Να το ξέρεις όμως: είσαι η πουτάνα μου: όλα όσα βλέπεις είναι καυλωμένα για πάρτη σου: αυτός είναι ο πούτσος μου και μπορείς να τον κάνεις ό,τι θέλεις…

Σε βάζω να μου πάρεις μια πίπα, όπως είσαι εκεί γονατιστή πάνω στο κρεββάτι, και αφήνομαι στις περιποιήσεις σου βρίζοντας από την καύλα. Σπρώχνεις με χάρη τον πούτσο, όλο μέσα στο στόμα σου, τον ρουφάς και τον γλύφεις χωρίς να σταματάς. Εγώ το απολαμβάνω όσο δεν παίρνει άλλο και που και που σου ρίχνω ένα απαλό πλην απρόσμενο πουτσοσκάμπιλο, πότε στο πρόσωπο πότε στο στήθος. Σου τρίβω τις σαλιωμένες ρώγες μιλώντας σου πρόστυχα…

Αφού απόλαυσα το τσιμπούκι σου με την ησυχία μου, σε σπρώχνω ψηλότερα πάνω στο κρεβάτι και σου τούρλωσα τον κώλο για να μπορώ να απολαμβάνω τη θέα του καλύτερα. Έφερα το πρόσωπό σου μπροστά σ' έναν μεγάλο καθρέφτη που υπήρχε στο τοίχο για να βλέπεις το είδωλό σου και πηγαίνοντας πίσω σου, αρχίζω να ασχολούμαι με το τουρλωμένο από τη στάση σου κωλαράκι, γλύφωντάς το απαλά και δαγκώνοντας πότε τα κωλομάγουλα και πότε την κλειτορίδα σου που βράζει.

Το μουνί σου είναι μούσκεμα και αναστενάζεις τρελλαμένη. Εγώ συνεχίζω να σε παιδεύω και να σε ηδονίζω ταυτόχρονα. Θέλεις να σε κάνω δική μου, δεν αντέχεις άλλο… θέλω όμως να μου το ζητήσεις. Παρακάλα λοιπόν να σε γαμήσω καριόλα, παρακάλα να σε σκίσω! Και κοίτα καλά στον καθρέφτη πως είσαι όταν ζητάς να σε γαμήσουν, να σε ξεμουνιάσουν σα πουτάνα. Να ευχαριστηθείς πήδημα μαζί μου και να το ευχαριστηθείς απόλυτα, μέχρι που το μουνί σου να μη σταματά να χύνει για μένα!

Χωρίς να χάσω στιγμή,  σου σηκώνω τα χέρια ψηλά στον καθρέφτη και με μία κίνηση μπαίνω ολόκληρος μέσα σου, όπως είμαι από πίσω σου, και αρχίζω να σε γαμάω με μανία. Σε πιάνω απ' τη μέση και αρχίζω να σε καρφώνω στο καυλί μου βρίζοντας. Μόνο να βλέπω αυτό το καυλιάρικο βλέμμα να με κοιτάει από τον καθρέφτη αναστενάζοντας, με κάνει τούρμπο. Όσο σε πηδάω όλο και πιο γρήγορα, τόσο δυνατότερα ακούγεται το πλαφ-πλοφ που κάνουν τα κωλομέρια σου όταν σκάνε πάνω μου...

Σου φέρνω το δάχτυλό μου στο στόμα σου και 'συ αρχίζεις να το πιπώνεις. Όλες αυτές οι ματιές που ανταλλάζουμε καθώς κοιταζόμαστε μέσα από τον καθρέφτη όσο σε πηδάω, με ανάβουν ακόμα περισσότερο. Γαμάω τη μουνάρα σου, όχι απαλά και βαριεστημένα όπως σ' έχει συνηθίσει ο αντρούλης σου, αλλά δυνατά και έντονα. Σα να μην υπάρχει αύριο. Μπορεί και να ξυπνήσαμε την γειτονιά δεν μας ένοιαζε όμως τίποτα. Τα ουρλιαχτά σου και τα βυζιά και ο κώλος που χορεύουν από το ξεμούνιασμα, με καυλώνουν ακόμα περισσότερο...

Τον σπρώχνω μέσα σου όσο βαθύτερα γίνεται, κ' εσύ σπαρταράς από ερεθισμό και ηδονή μαζί. Μου λες να μη σταματήσω, παρόλο που οι φωνές σου ακούγονται στους γείτονες. Τα πόδια σου τρέμουν, έχεις ιδρώσει ολόκληρη, και παραδίνεσαι στα χέρια μου ολοκληρωτικά... Ουρλιάζεις σαν σκύλα από την καύλα και χύνεις και ξαναχύνεις. Δεν μπορώ και 'γω να κρατηθώ πολύ. Με τη σειρά μου, χύνω πίδακες πηχτού σπέρματος πάνω στα κωλομέρια σου και πηγαίνω μετά μπροστά στο πρόσωπό σου και σε βάζω να μου καθαρίσεις τον πούτσο από τα χύσια μου. Όσο το κάνεις αυτό, μαζεύω με τα δάχτυλά μου τα χύσια μου από τον πισινό σου και στα δίνω να τα γλύψεις...

Σε αγκαλιάζω τρυφερά, απόλυτα ευτυχισμένος. 

Και του χρόνου, καύλα μου… Στην υγειά του μαλάκα σου!


No comments:

Post a Comment