December 13, 2016

Τον παράνομο, τον ρουφάς καλύτερα!

Καύλα μου, σε σκέφτομαι να στέκεσαι μπροστά μου, φορώντας μόνο το σουτιέν, το στρινγκ σου, τις ψηλοτάκουνες γόβες και δυο υπέροχες μαύρες μεταξωτές κάλτσες. Ο πούτσος μου σκληραίνει ακαριαία. Ξέρεις ότι μου αρέσει πολύ μια τέτοια ερωτική ατμόσφαιρα. Να μου υπογραμίζει όλο και πιο έντονα πόσο πολύ θέλω να σε γαμήσω και πόσο εσύ φροντίζεις για αυτό. Ξέρω πως σήμερα ήταν η μέρα που μάλλον γαμούσες τον αντρούλη σου… αλλά τώρα θα σε γαμήσω εγώ! Και δε θέλω να περιμένω! Ο πούτσος μου είναι πλέον έτοιμος να εκραγεί.

Ξάπλωσα και αφέθηκα στα χάδια σου. Ξεκίνησες - σαγηνευτικά αισθησιακή - να μου προσφέρεις μια υπέροχη πίπα. Κατέβηκες χαμηλά και ξεκίνησες να φιλάς τον πούτσο μου πάνω από το εσώρουχο μου. Τον έβγαλες έξω και άρχισε να μου γλείφεις με μαεστρία το  πουτσοκέφαλο, πότε με τα χείλη και πότε με τη γλώσσα σου. Τον έβαζες βαθιά μέσα στο στόμα σου και τον ρουφούσες έντονα. Ήσουν τέλεια. Έπαιζες μαζί του, μου ρουφούσες τ' αρχίδια και μετά πάλι μέσα στο στοματάκι σου. Με είχες καυλώσει απίστευτα...

Έτσι καύλα μου... έτσι γουστάρω να ρουφάς τον πούτσο μου. Έτσι, χωρίς να σταματάς… Σπάνια χύνω τόσο γρήγορα με πίπα αλλά ήξερα πως αυτή τη φορά θα συνέβαινε σίγουρα. Ιδιαίτερα τώρα που ήξερα πως ήσουν άτσαλα φρεσκογαμημένη από το μαλάκα σου, και σ' είχα ανάμεσα στα πόδια μου να σε πιάνω από τα μαλλιά και να σε οδηγώ να μου τον γλείψεις σαν γλειφιτζούρι... απαλά και με πολύ σάλιο. Και χωρίς να αισθάνεσαι τύψεις για τον άντρα σου, συνέχιζες να μου πιπώνεις τον πούτσο ξεκινώντας να τον παίζεις ταυτόχρονα αρκετά γρήγορα. Είχα εκστασιαστεί από το δώσιμό σου στο ρούφηγμα και ένιωσα το σπέρμα μου να είναι έτοιμο να εκραγεί...

Σε χύνω μωρό μου. Πάρτα όλα! Όλα καύλα μου, όλα για σένα… Δεν άντεξα και άφησα τα χύσια μου όλα μέσα στο στόμα σου φωνάζοντας σαν τρελός. Και δεν μου χάλασες το χατίρι. Τα ρούφηξες όλα. Συνέχισες να μου γλείφεις το καυλί πίνοντας και την τελευταία σταγόνα. Το έκανες τόσο όμορφα και τόσο ερωτικά σαν να ήσουν η απόλυτη ερωμένη. Όταν με στέγνωσες, μου φίλησες γλυκά τον πούτσο και σκαρφάλωσες πάνω μου αναζητώντας τα χείλη μου. Έμεινα σαν χαζός να προσπαθώ να συνέλθω… Γιατί τα καλύτερα θα έρχονταν στη συνέχεια...


1 comment: