December 11, 2016

Η αυριανή μας συνάντηση

Στην αυριανή μας συνάντηση φοράς ένα παλτό, μαύρα δαντελωτά εσώρουχα και ψηλοτάκουνες γόβες. Θα είμαι καθισμένος σε μια πολυθρόνα φορώντας μόνο ένα μπουρνούζι. Θα βγάλεις το παλτό και θα έρθεις κοντά μου γονατισμένη, αλλά όχι υποταγμένη. Η υποταγή σου είναι δική μου δουλειά.

Σου περνάω ένα μαύρο δερμάτινο κολάρο σκύλου με λουράκι στο λαιμό. Σε διατάζω να μου γλύψεις τα πόδια. Εσύ αρνείσαι. Σε χαστουκίζω και σε αναγκάζω... σε διατάζω να προχωρήσεις παραπάνω... Ξεκουμπώνεις το φερμουάρ του παντελονιού μου και παίρνεις το πούτσο μου στο στόμα σου. Τον γλύφεις με πάθος, σαλιώνοντας τον καλά. Το μουνάκι σου στάζει από τα υγρά σου. Γλύφεις δυνατά τα αρχίδια μου χωρίς αντίρρηση... από την καύλα αρχίζεις να μουγκρίζεις. Σε σταματάω, σε στήνω στα τέσσερα, σκίζω το κιλοτάκι σου και αρχίζω να σου χτυπάω τα κωλομέρια σου με το χέρι μου. Τέτοια ξεκωλιάρα που είσαι, αυτό σου αξίζει... Σου χώνω ένα δάχτυλο στη στενή κωλοτρυπίδα σου. Αφήνεις μια κραυγή, η οποία διακόπτεται από το δυνατό χτύπημα του χεριού μου πάνω στο δεξί σου κωλομέρι. Βάζω και δεύτερο δάχτυλο, ενώ ο πούτσος μου τρίβεται στο μουνί σου, χωρίς όμως να μπαίνει. Πρέπει να με παρακαλέσεις για να σε γαμήσω δυνατά, άγρια, σαν ζώο...

Αρχίζεις να παρακαλάς να σε σκίσω γιατί είσαι καριολίτσα και πουτανάκι. Για επιβράβευση, βυθίζω την ψωλή μου απότομα με μια κίνηση στο μουνάκι σου και σου το ανοίγω διάπλατα... τα δάχτυλα στην κωλοτρυπίδα σου είναι πλέον τρία και ο κώλος σου έχει πάρει φωτιά... Πριν προλάβεις να συνειδητοποιήσεις τί έχει συμβεί, τραβάω τον πούτσο μου από τη μουνάρα σου που στάζει από την καύλα και τον βυθίζω μέχρι την μέση στο κωλαράκι σου... κοντεύεις να λιποθυμήσεις από την καύλα και τον πόνο. Αρχίζω να κινούμαι αργά μέσα έξω αυξάνοντας τον ρυθμό μου: σε λίγο σε σφυροκοπώ αλύπητα και οι κραυγές σου ακούγονται σε όλη την πολυκατοικία. Φιμώνω το στόμα σου με το σκισμένο κιλοτάκι σου. Το μουνί σου χύνει ποτάμια και η καύλα μου έχει εκτοξευθεί στα ύψη. Μετά από είκοσι λεπτά, έχεις χύσει τρεις φορές και με παρακαλάς να τελειώσω μέσα σου γιατί δεν αντέχεις άλλο. Όμως δεν συνηθίζω να κάνω χάρες σε ξεκωλιάρες σαν κι εσένα... συνεχίζω να σε κωλογαμάω με τον ίδιο ρυθμό, μέχρι να σου ξεχειλώσω εντελώς την μέχρι πρόσφατα σφιχτή τρυπούλα σου.

Μετά από άλλα δέκα λεπτά ακατάπαυστου πηδήματος, έχω αρχίσει να σε βαριέμαι. Βγαίνω από μέσα σου και κάθομαι ξανά στην πολυθρόνα. Τραβάω το λουράκι σου και φέρνω το στόμα σου ξανά στο καυλί μου... το τρίβω στο πρόσωπο σου αλλά δεν σε αφήνω να το αγγίξεις με την γλώσσα σου... τελικά σε βάζω να μου πάρεις τσιμπούκι και να πάρεις όλο τον πούτσο μου στο στόμα σου. Δεν μπορείς να τα καταφέρεις και πιέζω το κεφάλι σου πάνω του. Πλέον το καυλί μου βρίσκεται στο λαρύγγι σου και εσύ δεν μπορείς να αναπνεύσεις, πνίγεσαι και προσπαθείς να τραβηχτείς, όμως σε κρατάω από τα μαλλιά και δεν μπορείς να κάνεις πίσω. Τελικά σε αφήνω για μερικά δευτερόλεπτα να πάρεις αέρα και ύστερα ξαναβυθίζω την ψωλή μου μέχρι τη ρίζα. Αυτή την φορά είμαι κοντά… αδειάζω το περιεχόμενο των αρχιδιών μου βαθιά μέσα στο λαρύγγι σου και εσύ καταπίνεις μέχρι και την τελευταία σταγόνα. Εξακολουθείς να μου γλύφεις τον πούτσο που είναι ακόμη σκληρός και τον κάνεις να γυαλίζει από τα σάλια σου.

Είσαι το πουτανάκι μου, η ξεκωλιάρα μου και η γαμιόλα μου !

Σε σηκώνω όρθια και σε διατάζω να σκύψεις μπροστά... σου βάζω ένα δονητή στο μουνάκι σου και άλλον ένα στο κωλαράκι σου, δένω τα χέρια σου με χειροπέδες στην πλάτη σου και σε βάζω να στέκεσαι όρθια, προσπαθώντας να μη γλιστρήσουν από μέσα σου οι δονητές, γιατί τότε θα τιμωρηθείς πολύ σκληρά! Στο δεύτερο γύρο!


No comments:

Post a Comment