December 10, 2016

Πρωϊνές καύλες για τη συνάδελφο

Μωρό μου σε σκέφτομαι που χαλαρώνεις πίνοντας το καφέ σου. Διακριτικά, έχω πιάσει τον πούτσο μου κάτω από το παντελόνι και τραβάω απαλά μαλακία με 'σένα στο μυαλό μου. Μεγάλη ένταση και καύλα. Και να είσαι σίγουρη ότι εσύ το έκανες αυτό, μουνάρα μου. Μπορείς να φανταστείς τη στύση μου κάτω από το γραφείο; Σε θέλω σαν τρελός! Έχει περάσει καμιά βδομάδα από την τελευταία φορά που έχουμε «παίξει» και μου έχεις λείψει πολύ.

Καθισμένος στη πολυθρόνα του γραφείου, με ανοιχτά τα μπούτια μου τώρα, παίζω με την καυλωμένη ψωλάρα μου. Η σκέψη σου μ' έχει ερεθίσει πολύ. Το πολύ ωραίο στητό κωλαράκι σου, τα σφιχτά βυζάκια, το καυλομουτράκι σου... Με κάνεις να σε σκέφτομαι σαν το αγαπημένο μου πουτανάκι, που μαζί του θα μπορούσα να ζήσω ξεχωριστές ηδονικές  εμπειρίες. Να ευχαριστηθούμε γαμήσι!

Τρελαίνομαι από καύλα μόνο που σκέφτομαι τις φωτογραφίες που είχαμε βγάλει κάποτε... Θυμάσαι; Στη μία φαίνονταν τα πόδια μου στο κρεβάτι κι εσύ στα τέσσερα με τα βυζάκια να κρέμονται, φορώντας το στρινγκάκι σου, να πλησιάζεις για τσιμπούκι. Το βλέμμα σου μες στην καύλα! Άλλη φωτογραφία... το χέρι σου στο καυλί μου και η μούρη σου χωμένη στ’ αρχίδια μου. Σε κάποια άλλη ρουφούσες το πουτσοκέφαλο μου και κοιτούσες έντονα στην κάμερα... Για αυτά είσαι γεννημένη, καυλιάρα μου. Για τα πρόστυχα!

Γουστάρεις όταν πιπώνεις να στον σπρώχνω με δύναμη προς τα μέσα και να βλέπω τα σάλια σου να πέφτουν στα βυζιά σου και στα πόδια σου; Που κάθε τόσο τον βγάζω και σε χτυπάω μ’ αυτόν στο πρόσωπο; Πουτσοσκάμπιλα το λένε, μωρό μου και με καυλώνει να στα δίνω. Έμπλεξες με πρόστυχο και χυδαίο εραστή που θέλει να σε κάνει εντελώς πουτάνα. Να μην έχεις πια μυαλό, παρά μόνο πως να νιώσεις πιο καλά με τον πούτσο που τρως. Να νιώθεις πολύ πουτάνα και να φτιάχνεσαι ακόμη περισσότερο.…

Ακολουθούν και άλλες σκέψεις απίστευτης καύλας. Σε είχα πιάσει απ’ τα μαλλιά και όπως ανασηκωνόσουν, σου γαμούσα το ορθάνοιχτο στόμα. Και μετά, εσύ καβάλα, με τον πούτσο μου όλο μέσα στο μουνί σου και το κεφάλι σου ριγμένο πίσω. Ή στα τέσσερα να σου γλύφω την κωλότρυπα και να της βάζω δαχτυλάκι. Λέγοντάς σου πόσο καριόλα είσαι και πόσο τρελαμένος είμαι με την πάρτη σου.

Εκεί, βογκάς σαν τσουλάκι και σπρώχνεις την κωλάρα σου να μπει το δάχτυλό μου πιο βαθιά. Μετά από λίγο έρχεται η πούτσα μου να το αντικαταστήσει και να σφηνωθεί στην στενή τρυπούλα σου. Είναι η στιγμή που βγάζεις πάντα ένα έντονο βογκητό και γρήγορα η ψωλή μου μπαίνει μέχρι τη μέση στο κωλοσουφρίδι σου και αρχίζει τα μέσα-έξω...

Αυτό θέλεις καύλα μου; Να γίνεις η γαμιόλα μου, να σε πηδήξω ατελείωτα και να σε ξεκωλιάσω; Οι  σκέψεις αυτές λειτουργούν τόσο πολύ ερεθιστικά για τα γαμήσια μας, που κάθε συνάντησή μας είναι η τυχερή μου μέρα. Για την επόμενη φορά λοιπόν μωρό μου, θα μου ξυρίσεις ολότελα το μουνάκι και θα φορέσεις ό,τι πιο πρόστυχο έχεις. Τον παίζω τώρα, στη σκέψη και μόνο…


No comments:

Post a Comment