December 3, 2016

Μαγνήτης η κωλάρα σου!

Μου αρέσει πολύ να σε πηδάω, καύλα μου! Μέσα βαθιά στο μουνάκι σου είναι τέλεια. Και με φτιάχνει απίστευτα που ξέρω πως αν είμαι καλός γαμιάς θα μου δώσεις και το κωλαράκι σου. Να σε χορτάσω! Και εσύ με τη σειρά σου θέλεις τον πούτσο μου και θα τον έχεις! Σηκωμένο και πρησμένο, με το κεφάλι του κατακόκκινο για πάρτη σου. Και θα στα γαμήσω. Όλα, μουνάρα μου! Μέχρι να χύσεις τα ποτάμια σου για μένα.

Σκέψου με πάνω σου: να στηρίζομαι στο ένα μου χέρι και με το άλλο να πιάνω το καυλί μου και το περνάς πάνω-κάτω στα μουνόχειλά σου. Σε μια ανύποπτη στιγμή να πιέζω και σου τον χώνω λίγο. Τότε με μια κίνηση ν’ αρχίσω να σου τον σπρώχνω, αργά στην αρχή και έπειτα σε ένα πιο γρήγορο ρυθμό. Έχεις παραδοθεί. Τα στήθη σου κουνιούνται πάνω-κάτω. Τα χαϊδεύω, τα πιέζω, πιάνω τη κλειτορίδα σου. Έχει πεταχτεί όλη έξω. Στη χαϊδεύω. Ζεις την απόλυτη καύλα. Ο ρυθμός μου είναι αμείωτος. Σε γαμάει ο εραστής σου και το τρελαίνεσαι από ηδονή.

Έπειτα μπρούμυτα. Σηκώνεις την λεκάνη σου πάνω. Το κωλαράκι σου είναι σε πλήρη θέα. Πλησιάζω και ακουμπάω το πουτσοκέφαλο πάνω. Σπρώχνω λίγο και αρχίζει να μπαίνει. Μ’ αρέσει απίστευτα η κωλάρα της πουτάνας μου! Φέρνω τα χέρια μου στην μέση σου και ξεκινάω να σπρώχνω στον υπέροχο ρυθμό μου. Πονάς λίγο αλλά σου αρέσει. Το καυλί μου γεμίζει τέλεια το κωλαράκι σου. Εσύ βάζεις τα δάχτυλά σου στο μουνάκι σου και σε βοηθάω να μαλακιστείς χτυπώντας ελαφρά τη κλειτορίδα σου. Το ξέρω… δεν θα αργήσεις να τελειώσεις.

Μωρό μου, θα χύσουμε μαζί! Χαϊδεύαμε και οι δύο ταυτόχρονα το μουνάκι σου πιο γρήγορα. Ο οργασμός ερχόταν. Άρχισε να λυγίζεις τα γόνατά σου. Το κατάλαβα. Σταμάτησα να μπαινοβγαίνω και έμεινα καρφωμένος μέσα σου. Έπεσες τελείως μπρούμυτα. Είχα πιάσει το μουνάκι σου με όλο το χέρι και το έσφιγγα. Έχυνες καυτά υγρά. Ήσουν παραδομένη στην καύλα σου. Τότε ξεκίνησα πάλι το γαμήσι μου. Ήταν πιο έντονο με το βάρος του σώματος μου. Ο κώλος σου με υποδεχόταν ευχάριστα. Το μουνί σου συνέχισε τους σπασμούς. Τι ήταν αυτό που ζούσαμε!

Βγαίνω ξαφνικά από το κωλαράκι σου, σε γυρίζω ανάσκελα, έρχομαι δίπλα σου, πιάνω με το χέρι μου τον πούτσο μου και στον βάζω στο στόμα. Τον γλείφεις, τον ρουφάς, σου γυρίζω το κεφάλι προς το μέρος μου, σου τον χώνω πιο βαθιά και ξαφνικά σε γεμίζω καυτά χύσια. Τα καταπίνεις όπως κάθε φορά. Σου χαμογελάω και σου χαϊδεύω τα μαλλιά, ενώ τον έχεις ακόμη στο στόμα σου. Όταν έχω αδειάσει τελείως, σηκωνόμαστε αγκαλιασμένοι και φιλιόμαστε τρυφερά στο στόμα... Πάλι ζήσαμε ένα τέλειο ζευγάρωμα!


2 comments:

  1. Τα καταπινει οπως καθε φορα, τετοια γυναικα δυσκολα βρισκεις...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όπως τα λές είναι. Γι' αυτό η Μ. είναι η αγαπημένη μου 'καριόλα'. Μοναδική!

      Delete