September 17, 2016

Χθεσινά κωλοξεσκίσματα

Ανυπομονούσα όλη την ημέρα να έρθει η ώρα να σε συναντήσω. Χαϊδεύοντας τον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι ενώ σε έβλεπα με την άκρη του ματιού μου να ήσουν αφοσιωμένη στη δουλειά σου. Γιατί ήξερα ότι το βράδυ δεν θα 'σουν απλά κούκλα… αλλά καύλα σκέτη, μωρό μου! Τόσο, που δεν θα συγκρατιόμουν να σου ορμήξω. Να απολαύσω τις καμπύλες σου, τις βυζάρες σου, την κωλάρα σου, το ποθητό μουνάκι σου, τη κορμάρα σου. Τα ζητούσα σαν τρελός, τα ποθούσα αφάνταστα...

Και η προσμονή στο γραφείο ήταν καυλωτική, αλλά η πραγματικότητα, όταν βρεθήκαμε, αποδείχτηκε το κάτι άλλο. Σε ήθελα πολύ, καυλιάρα μου! Να σε δω μπροστά μου γυμνή, μόνο με τα εσώρουχα. Με το μικροσκοπικό στρινγκάκι σου και τα ψηλοτάκουνα. Πόσο με έφτιαξε το δαντελένιο τριγωνάκι που ίσα που κάλυπτε το μουνί σου, τα κορδόνια στα πλάγια που ανέβαιναν ψηλά τονίζοντας ακόμα περισσότερο τις καμπύλες σου. Τα βυζιά σου ελεύθερα και σφιχτά, οι  θηλές αναστατωμένες και οι ρώγες σου τσιτωμένες από καύλα.

Με καύλωσες τρελά! Ιδιαίτερα όταν μου γύριζες να δω την κωλάρα σου, πουτανάκι μου… όταν περπάταγες στα ψηλοτάκουνα και άρχιζες να την κουνάς και να την λικνίζεις. Είναι τέλειος! Μεγάλος, σφριγηλός, απαλός κώλος. Και άμεσα γαμεύσιμος, έτσι όπως χωρίζονται τα κωλομέρια από το κορδονάκι του στρινγκ. Κάνει τον πούτσο μου να πάλλεται από ερεθισμό για σένα, μουνάρα μου.

Δεν αρκέστηκες όμως να μου μοστράρεσαι, ήθελες να πλησιάσεις αυτόν τον πούτσο, να τον πιάσεις και να τον παίξεις λίγο. Όμορφος πούτσος, έτσι δεν είναι μωρό μου; Τέλειος! Και δεν μπόρεσες να αντισταθείς στον πειρασμό να τον πάρεις στο στόμα σου.  Οι πίπες σου είναι οι καλύτερες. Όπως και εκείνη την ώρα. Πολύ υγρή, πολύ αισθησιακή... και η ανάσα σου περνούσε μια δόνηση στο καυλί μου που με παλάβωνε.

Εγώ φτιαχνόμουν αφάνταστα όταν χάζευα την πληθωρική κωλάρα σου αλλά και το σώμα σου την ώρα που με τσιμπούκωνες. Μου 'ρχονταν να σε φάω ολόκληρη. Έτσι όπως σε έβλεπα να παίζεις το πουτσοκέφαλο με τα χείλια και τη γλώσσα σου, με πολύ μαεστρία. Ή όταν έθαβες το πρόσωπό σου χαμηλά στ’ αρχίδια μου και κυριολεκτικά με έτρωγες. Τα χείλια, η γλώσσα και η καυτή ανάσα σου με απογείωσαν, μωρό μου.

Και να 'ταν μόνο αυτά… Σου σήκωνα τα πόδια λίγο και συνέχιζες το ίδιο πολύ χαμηλά. Μου έγλειφες όλη την περιοχή μέχρι την κωλοτρυπίδα. Μ' έκανες να ξεφεύγω από την καύλα. Με κόντευες να σε χύσω και δεν ήθελα ακόμα. Και συ απλώς με κοιτούσες στηριγμένη στα γόνατα, πιάνοντας απαλά την ψωλή μου που ήταν μέσα στα σάλια από το τσιμπούκι σου. Και τη χαϊδευες στα μάγουλά σου...

Σε ξάπλωσα ανάσκελα. Η καλύτερη στάση να σε κοιτάζω και να σε θαυμάζω. Μια γεμάτη γυναίκα όλο καμπύλες, μέσα στην καύλα... με τις βυζάρες της χύμα και το μουνί της απίστευτα απαλό και λαχταριστό! Μου 'ρχονταν να σε φάω και μετά να σε γαμήσω, καυλιάρα μου! Να σκύψω στο μουνί σου έτσι όπως είναι παχύ, απαλό, λείο, καυτό και υγρό πολύ υγρό. Να στο γλείψω, να του βάλω δάχτυλα, να σου πιπιλίσω τη κλειτορίδα, να σε ρουφήξω ολόκληρη.

Και πώς να αντισταθώ να σου σηκώσω τα πόδια, να φέρω το πρόσωπο μου και να σου γλύψω τον κώλο και την τρυπούλα του. Και όσο στο έκανα αυτό έβαζα τα δάχτυλά μου στο μουνί σου. Και όταν άρχισες να με χύνεις, σου ξανάκανα γλειφομούνι με το ίδιο πάθος, την ίδια ορμή, για να νοιώσω και να γευτώ το μουνόχυμά σου να κυλάει στο στόμα μου. Ποσότητα από καυτά χύσια και όχι σταγόνες!

Και τότε ήταν η ώρα που ήθελες όσο τίποτα άλλο, πούτσο! Τον πούτσο του γαμιά σου, να σε πηδήξει, να σε σκίσει! Στο μουνί σου… σιγά όπως συνήθως κάνω στην αρχή, αλλά όταν με συνηθίσεις καρφωτά. Τι  μουνάρα πηδούσα και πάλι μωρό μου, ζεστή και πλημμυρισμένη υγρά; Με πέθαινε από καύλα!

Πιάνοντας τις μπουτάρες σου σε σφυροκοπούσα για να βλέπω τις βυζάρες σου να πηγαίνουν πέρα δώθε και η κοιλιά σου το ίδιο, καθώς σε ξεμούνιαζα. Έσκυβα για να γλείφω τα βυζιά σου, να τα γεμίζω σάλια, να τα ζουλάω, να τα τρίβω, να τσιμπάω τις ρώγες σου που είχαν πεταχτεί από την ηδονή και σε γαμούσα ακατάπαυστα. Βλέποντας με απόλαυση τη πούτσα μου να χάνεται μέσα σου…

Λίγο μετά σε θέλησα πισωκολλητά! Να γυρίσεις και η θέα της κωλάρας σου, έτσι στημένης για το πούτσο μου, να με στείλει! Και σε πήδηξα γραπώνοντας τα κωλομέρια σου δυνατά, δίνοντάς σου τη ψωλάρα μου άγρια. Σου γέμιζα τη μουνάρα, πούτσο! Έτσι, τελείως μπρούμυτα, σε καβαλούσα κυριολεκτικά. Η αίσθηση αυτής της στάσης με μια καμπυλάτη γυναίκα είναι ασύγκριτη!

Είσαι η πουτάνα μου, μωρό μου. Γουστάρω να σε γαμάω. Να σου γεμίζω τη μουνάρα. Να χύνεις παίρνοντας πούτσο, ξανά και ξανά... με βογκητά και προστυχόλογα. Να μου τα δίνεις πάνω στο καυλί μου, επιβεβαιώνοντας με τον οργασμό σου, πόσο μεγάλη γαμιόλα είσαι.

Και για φινάλε, η κωλάρα σου. Ήταν έτοιμη, μόνο λίγο λιπαντικό αρκούσε να απλώσω με την παλάμη μου στον κώλο και την κωλοτρυπίδα. Δεν μπήκε πολύ δύσκολα αυτή τη φορά, και μπόρεσα να σε γαμήσω πολύ άνετα, χωρίς να νοιώθεις καθόλου πόνο. Στα τέσσερα, όπως προτιμώ να κατακτώ αυτή την κωλάρα, δυνατά… Σχεδόν να βγάζω τον πούτσο έξω, να βλέπω την τρύπα σου ανοιχτή και να σε ξεκωλιάζω. Τρέλα!

Τρελαινόσουν και εσύ να τον παίρνεις από τον κώλο, μωράκι μου! Η αίσθηση πούτσας στο κωλαράκι σου μας καύλωνε και τους δύο εξ' ίσου. Τώρα ήταν που και εγώ θέλησα να χύσω… να στα ρίξω… να σε ποτίσω χύσια, μανάρα μου. Όρθιος, κι εσύ στα γόνατα στο κρεβάτι, σου έπιασα το κεφάλι και σε μπούκωσα πούτσο. Μόνο λίγο άντεξα να με ρουφήξεις, πέταξα το καυλί έξω από το στόμα σου και άρχισα να σε χύνω… όλα στο πρόσωπό σου... όλα τα χύσια από μια καύλα και ένα γαμήσι που κράτησε τόση ώρα!

Σ' έλουσα, αγαπημένη μου γαμιόλα… εσύ με το χέρι στο μουνί σου και εγώ με το πουτσοκέφαλο να πασαλείβω τα χύσια στο προσωπάκι σου. Τι καυλωτικό θέαμα! Με τα χείλια και τη γλώσσα έξω να γλείφεις… να σκουπίζεις το πούτσο που σου χάρισε τόση ηδονή… Και εγώ με κοφτές ανάσες βογκούσα καθώς σου πρόσφερα τη ψυχή μου. Απόλυτα ταξιδεμένος στη σαγήνη της λαγνείας σου! 


No comments:

Post a Comment