August 5, 2016

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από το μουνί σου

Το θέλω το αντικείμενο του πόθου μου, το υπέροχο μουνί σου! Έτσι όπως είναι τώρα, υγρό και να στάζει τα μυρωδάτα ζουμιά του πάνω στο κυλοτάκι σου. Θέλω να τα γλείψω διψασμένα και να τα πιώ με το πάθος του καυλωμένου άντρα που ποθεί τρελά ό,τι του δίνει η αγαπημένη του. Να περιποιηθώ την κλειτορίδα σου, μέχρι πού να σε νοιώσω να τρέμεις και να κόβεται η αναπνοή σου. Να καρφώσω τη γλώσσα στην κωλοτρυπίδα σου και να στη γλείψω με τέχνη, προκαλώντας ρίγη καύλας κι ηδονής σ' όλο σου το κορμί. Να σου ρουφήξω τη μουνότρυπα πίνοντας τα υγρά της μαζί με την ψυχή σου. 

Θέλω να σε ξαπλώσω και να σε γαμήσω με πάθος γιατί ποθώ να σου χαρίσω τις καλύτερες στιγμές παίρνοντάς σε σ' όποια στάση σου αρέσει για ν' απολαύσεις μ' έναν τρόπο ξεδιάντροπο κι ασυγκράτητο τις θηλυκές ορμές σου. Το προαιώνιο ένστικτο ενός πρωτόγονου θηλυκού που αφήνεται στο πάθος του και μου επιτρέπει να ζήσω στιγμές πρωτόγνωρης ηδονής και καύλας αντέχοντας ώρες να γαμώ τις τρύπες της, χώνοντας εναλλάξ τον σηκωμένο πούτσο μου από ένα υγρό και γλιστερό μουνί σε έναν στενό αλλά άγρια ξεσηκωμένο από την καύλα κώλο. 

Γιατί είσαι από εκείνες τις γυναίκες που τα δίνουν όλα για να νοιώσουν μια σκληρή πούτσα μέσα στον κώλο τους. Και με τιμά που από εμένα έμαθες πόση γλύκα μπορεί να νοιώσει μια γυναίκα μέσα στο κωλαράκι της. Από τη στιγμή που υποχωρήσει ο ελαφρύς πόνος από την εκπόρθηση της σφιχτής τρύπας σου, μια πρωτόγνωρη γλυκιά ηδονή πλημμυρίζει τα σωθικά σου. Καμιά φορά γίνεται ο καλύτερος τρόπος που νοιώθεις να σου ‘ρχεται ασυγκράτητος, έντονος σαν χείμαρρος ο δυνατός οργασμός σου.  Με το καυλί μου να ‘χει κατακτήσει τη σφιχτή πίσω τρύπα σου και τ' αρχίδια μου να σφυροκοπάνε τα κωλομάγουλά σου και σένα να χτυπιέσαι σφαδάζοντας και φωνάζοντας από την απαγορευμένη απόλαυση.

Εκείνες οι στιγμές με φέρνουν τόσο κοντά σου που σε ποθώ ακόμη περισσότερο και θέλω να ικανοποιήσω όλες τις αισθήσεις μας. Να παρθούμε πρόστυχα αλλά και τρυφερά και παθιασμένα αφήνοντας τα κορμιά μας δεμένα με την ίδια ήρεμη διάθεση καύλας που νοιώθαν οι καρδιές κι οι ψυχές μας. Είναι απίθανα ερωτικό και γλυκό να φιλιέσαι με πάθος στο στόμα με την ερωμένη σου όταν ο πούτσος σου είναι δεμένος μαζί της μέσα στο σφιχτό και καυτό μουνί της, και αργογλιστράς απολαμβάνοντας το πάθος και την ηδονή του ερωτισμού που εκπέμπει το κορμί της. 

Να είσαι λοιπόν έτοιμη για τον γαμιά σου, καύλα μου. Σκέψου, πόσο θέλεις να ‘χεις μέσα σου τον πούτσο μου! Τον θέλεις βαθειά, σ' όλες σου τις τρύπες! Γιατί είσαι φτιαγμένη για γαμήσι και δεν με χορταίνεις μωρό μου. Να σ’ αποθεώνω στο πήδημα. Να σε ξεσκίζω σαν πουτάνα. Να νοιώσεις την ψωλή μου να σου καίει τα σωθικά. Και ‘γω με τη σειρά μου τα θέλω όλα από σένα. Με τρελαίνει ο τρόπος που μου δίνεις το κορμί σου… Μ' αρέσει το καυτό και καυλιάρικο μουνί σου, ο απίθανα λάγνος κώλος σου. Και να βλέπω στα μάτια σου ηδονή και την ικανοποίηση μιας χορτασμένης από γαμήσι γυναίκας!

No comments:

Post a Comment