August 20, 2016

Απογευματινό ξέσκισμα

Θυμάσαι γυναικάρα μου, πόσο παθιασμένο και υπέροχο, πόσο τέλειο ήταν το τελευταίο σμίξιμό μας στο Valentino; Πώς σε αγκάλιασα και φιληθήκαμε πεινασμένα ο ένας για τον έρωτα του άλλου; Πώς η γλώσσα μου χώθηκε στο στόμα σου ψάχνοντας τη δική σου και συ ανταπέδιδες ήδη μούσκεμα. Σε χαϊδευα σχεδόν πρόστυχα ενώ σου τσιμπούσα τις ρώγες. Είχες αναψοκοκκινήσει από καύλα και προσμονή.

Πισωπατώντας σ' έριξα στο καναπεδάκι. Σήκωσε τα πόδια σου και κόλλησα το πρόσωπό μου πάνω στην κυλότα σου. Το χέρι μου παραμέρισε το εσώρουχό σου και η γλώσσα μου άρχισε να εξερευνά το μουνί σου. Ανατρίχιασες κι άρχισες να τρέμεις... είχε περάσει αρκετός καιρός από τη προηγούμενη φορά που σου έκανα γλυφομούνι. Όταν η γλώσσα μου πέρασε πάνω από τα μουνόχειλά σου και χώθηκε βαθιά μέσα σου, τεντώθηκες σαν τόξο. Σ' έπιασα από τους γοφούς και σε δάγκωσα απαλά στην κλειτορίδα. Δεν θυμάμαι πόσες φορές έχυσες πάνω στη γλώσσα μου.

Μου ανταπόδωσες τη περιποίηση με μια από τις υπέροχες πίπες σου. Απλά αξέχαστη.  Ήσουν πρόσωπο με πρόσωπο με τον σηκωμένο μου πούτσο, που έλεγχε την κάθε σου σκέψη και γλιστρώντας όλη σου τη γλώσσα στο καυλί μου, μόνο με αυτή την αίσθηση, είχα τρελλαθεί. Δεν άντεχα άλλο. Στον έβγαλα από το στόμα σου και σε έστησα στα τέσσερα πάνω στο κρεβάτι. Τούρλωσες τον κώλο σου και περίμενες την ανάσταση. Όρθιος, πίσω από τα τουρλωμένα καπούλια σου αποφάσισα να σε λυτρώσω...

Με μια βίαιη κίνηση σου έβγαλα την κυλότα και χώθηκα μέσα σου. Είμαι σίγουρος ότι ένοιωσες να σε διαπερνά το τεράστιο από ερεθισμό και χοντρό καυλί μου και να καρφώνεται στη μήτρα σου. Ασυναίσθητα ανοίχτηκες ακόμα πιο πολύ για να μπω ακόμα πιο βαθιά. Άρχισα να σε πηδάω δυνατά, όπως σ΄αρέσει. Μπαινόβγαινα με μια απίστευτα καυλωτική ορμή. Έσκαβα το μουνί σου αλύπητα κι εσύ βογκούσες από ηδονή. Μου το ζήτησες πιο βαθιά και αλαφιάστικα. Ήσουν μεγάλο πουτανάκι τελικά και σου άξιζε να σε ξεσκίσω δυνατά!

Το χύσιμό σου πάνω στον πούτσο μου είναι κάτι που δεν πρόκειται να ξεχάσουμε και οι δυο, ποτέ στη ζωή μας. Έτρεμες σύγκορμη ενώ τα χύσια σου κυλούσαν πάνω στο καυλί μου. Εγώ απτόητος. Έσκαβα μέσα στο μουνί μου με δυνατές κινήσεις. Έλιωνες… σ΄ ένιωθα. Πλέον σε ίππευα στην κυριολεξία. Το μουνί σου ήταν τόσο υγρό που με δεχόταν πανεύκολα μέχρι τα τρίσβαθά του...

Και δεν σταμάτησα εκεί, ούτε αρκέστηκα με το δάχτυλό μου να παίζει με την κωλοτρυπίδα σου. Παρ' όλο που έχυσες πάλι σαν σκύλα την στιγμή που στο έχωσα ακόμα πιο μέσα στο κωλαράκι με καύλωσες περισσότερο. Ήθελα να στα πάρω όλα! Αντιστάθηκες στις προθέσεις μου λίγο λεκτικά, αλλά μάταια. Η ατμόσφαιρα πάθους σε ξεσήκωνε. Είχες και συ μέσα σου αποφασίσει να αφεθείς στις πιο ακόλαστες ηδονές μαζί μου…

Στη πολυθρόνα στημένη στα γόνατα, με το που ακούμπησε το πουτσοκέφαλό μου στη στενή κωλοτρυπίδα σου, ανατρίχιασες. Ρίχνοντας όλο το βάρος μου πάνω σου άνοιξε την τρύπα σου κι' άρχισε να χώνεται μέσα. Σου 'ρθε κάπως από το ζόρισμα, αλλά το κατάλαβα και φέρθηκα επίμονα μεν αλλά πιο απαλά. Τώρα σου τον έχωνα χιλιοστό-χιλιοστό. Και ο αρχικός πόνος έγινε ηδονή! Είμαι περήφανος που οι καλύτερες εμπειρίες σου απ' τον κώλο έχουν γίνει ευτυχώς από έναν τέτοιο πούτσο.

Έβαλα τα χέρια μου από κάτω σου και χούφτωσε τα βυζιά σου. Σου χαϊδευα και σου τσιμπούσα τις ρώγες κι εσύ σκαρφάλωνες το μονοπάτι της ηδονής. Λίγη ώρα να με συνηθίσεις από πίσω, το μέγεθος, τη σκληρότητα του ερεθισμού και την επιμονή μου και μετά άνοιξες εντελώς. Καρφωνόσουν με λύσσα πάνω στο χοντρό καυλί μου. Σε λίγα λεπτά σε ξεκωλιάζα κανονικά, μωρό μου. Όσο σου έσκαβα τον κώλο, το δάχτυλό μου έπαιζε με την κλειτορίδα σου. Έχυσες για νιοστή φορά. Είχες πλέον χάσει το μέτρημα και ανέβαινες στον παράδεισο.

Μετά σ' έβαλα να καθήσεις πάλι στο καναπεδάκι και ήρθα μπροστά σου, με τον πούτσο μου ολόρθο, καυτό και τεράστιο. Στον έφερα, έτσι καυλωμένο, στο στόμα. Υπάκουσες κι'άρχισες να τον γλύφεις. Τον έσπρωχνα ολοένα και πιο μέσα πνίγοντάς σε. Απολάμβανα να σε γαμάω από το στόμα έτσι απόλυτα. Και συ με τη σειρά σου τον έπαιρνες μέσα βαθιά και τον σάλιωνες όσο μπορούσες…

Με παρακάλεσες να σου προσέξω τα μαλλιά γιατί είχες έξοδο το βράδυ με τον άντρα σου. Σου χαμογέλασα και τον πήρες πάλι στο στόμα. Ένοιωσες τις γεύσεις του γαμησιού μας και καύλωσες ακόμα περισσότερο. Άρχισες να μου τραβάς μαλακία όσο με τσιμπούκωνες. Μ' έβλεπες να χάνομαι. Το χέρι σου έγινε ακόμα πιο επίμονο. Όταν κατάλαβες πως ήμουν έτοιμος να χύσω τον έβαλες όλον μέσα στο στόμα σου. Ήσουν εκείνη τη στιγμή στα μάτια μου η απόλυτη Θεά της καύλας. Εσύ και καμμία άλλη!

Τον έπαιξα για λίγο μπροστά στην υπομονετική σου γλώσσα. Τα χύσια μου ξεπήδησαν με ορμή κι' εσύ βάλθηκα να τα καταπίνεις όλα. Να μη πάει σταγόνα χαμένη. Όταν τον στράγγισες, τον έπλυνες καλά με τη γλώσσα σου κι' έμεινα αποσβολωμένος από ηδονή, να σε κοιτάω στα μάτια. Με είχες πηδήξει, με είχες λατρέψει. Είχες πια καταλάβει πως για σένα η απόλυτη ευτυχία είναι ένα καλό γαμήσι. Και εγώ δεν μπορούσα να πιστέψω την ένταση του άσβεστου πάθους μας...

No comments:

Post a Comment