August 11, 2016

Με ένταση και πάθος...

Μωρό μου, πόσο καύλα ήσουν χθες;;!! Με ξετρελλαίνεις όταν με κοιτάζεις με αυτό το παθιασμένο βλέμμα και βλέπω στα μάτια σου το πόσο με θέλεις. Αμέσως καταλαβαίνω ότι το μουνάκι σου έχει βραχεί ενώ σκέφτεσαι το σκληρό καυλί μου στο στόμα σου… να γίνεται μεγαλύτερο και σκληρότερο, καθώς εσύ θα το πιπιλίζεις και θα το γλύφεις. Και το εννοώ, ότι όταν παίρνεις το καυλί μου και το βάζεις στο στόμα σου, είσαι Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ!

Το ότι διαβάζω στα μάτια σου πως τρελαίνεσαι να το κάνεις, είναι αυτό που αποκαλώ "αγάπη για τον πούτσο μου". Το ξέρω μωρό μου... Αγαπάς την αίσθηση από το μαλακό δέρμα του πούτσου μου στο πρόσωπό σου, που μετά σου γεμίζει το πίσω μέρος του λαιμού σου. Αγαπάς να τον παίρνεις όλον στο στόμα σου και κινείσαι πάνω-κάτω κάνοντας τη πίπα  σου όσο πιο έντονη μπορείς. Αγαπάς να τον στριφογυρίζεις ανάμεσα στα χείλη σου, βάζοντας τη γλώσσα σου γύρω από το πουτσοκέφαλο και να το γλείφεις γύρω-γύρω σαν ένα γλυφιτζούρι μέχρι να γίνει πέτρα. Σε ξεσηκώνει η μυρωδιά του μωρό μου... μπορείς να τον φιλάς με τις ώρες…

Πλέον δεν χρειάζεται καθόλου να σε καθοδηγώ πώς να μου γλύψεις τον πούτσο. Ξέρεις απολύτως τι μου αρέσει. Η γλώσσα σου να τρέχει γύρω από το καυλί μου προσπαθώντας να με κοροϊδέψεις και να μην τον βάλεις κατευθείαν στο στόμα σου. Κάποια στιγμή να φτάνεις στ' αρχίδια μου και φευγαλέα να περνάς τη γλωσσίτσα σου από την κωλοτρυπίδα μου. Τα δάχτυλά σου να τυλίγονται γύρω από τον πουτσοκορμό μου, πιλατεύοντάς τον τρυφερά, ενώ συνάμα βυζαίνεις το πρησμένο πουτσοκέφαλο. Να σφίγγεις με λατρεία τον πούτσο μου με τα χείλη σου και να τον τσιμπουκώνεις μουγκρίζοντας, αφημένη σε μια ηδονική αυτοεγκατάλειψη.

Θέλω να θυμηθείς τη χθεσινή εικόνα που, καθώς το καυλί μου μεγάλωνε, έβαζα τα χέρια μου στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου και σου γάμαγα το πρόσωπό σου, μουγκρίζοντας ότι θέλω να μου το γλύφεις σκληρότερα. Με ξετρελαίνει, όταν το μπούκωμα στο λαιμό σου από τη μεγάλη μου ψωλή δεν σου αφήνει χώρο να αναπνεύσεις. Ή όταν με τσιμπουκώνεις και ταυτόχρονα τρίβω το μουνί σου από το πλάϊ του στρίνγκ και στη συνέχεια το τραβάει ακόμα πιο πολύ και βάζω μόνο την άκρη του δακτύλου μου ανάμεσα στα μουσκεμένα σου μουνόχειλα για να σε καυλώσω ακόμα περισσότερο.

Σε λατρεύω όταν με θέλεις τόσο πολύ... όταν σε έχω φέρει στο σημείο του να είσαι στην πυρκαγιά, όταν με χρειάζεσαι μέσα σου, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο τώρα. Όταν το μουνάκι σου που με ποθεί σε κάνει να νιώθεις άδεια και βλέπω ότι ολόκληρο το σώμα σου είναι ενσύρματο και με περιμένει. Όταν καίγεσαι ολόκληρη για την επόμενη κίνησή μου… Που φυσιολογικά δεν θα είναι άλλη από το να σου χαρίσω τον πούτσο μου εκεί που τον θέλεις πιο πολύ απ' όλα…

Το καλύτερό μου, να σε πηδάω στα τέσσερα με τον κώλο σου στον αέρα, να σπρώχνεται όλο και πιο πίσω για να είσαι κολλημένη μαζί μου. Και τότε ξαφνικά να σου αρπάζω βίαια τα κωλομάγουλα και να μπήγω το καυλί μου στη βρεγμένη μουνάρα σου κάνοντάς σε να ουρλιάζεις. Να σε γαμάω σκληρά και γρήγορα όπως ακριβώς σου αρέσει κάτι τέτοιες στιγμές και εσύ να φωνάζεις καθώς τρίβονται οι ρώγες σου στα σεντόνια από το έντονο σπρώξιμο... Και να νιώθεις το χέρι μου να βρίσκει τον κώλο σου και να σου βάζει ένα δάχτυλο στην σφιχτή κωλοτρυπίδα σου, διπλασιάζοντας την ευχαρίστησή σου όπως πάντα μου δείχνεις με τα βογκητά σου.

Αυτή είναι και η στιγμή που επέλεξα να σε πάρω σαν γαμημένη και πρόστυχη τσούλα! Να σπρώξω τον πούτσο του στο μουνί σου σφαλιαρίζοντας δυνατά τον κώλο σου κάνοντας αντίθεση, μια με πόνο και μια με καύλα, μέχρι που ν' αρχίσεις να χύνεις και να ουρλιάζεις φωνάζοντας το όνομά μου. Να σου χώνω το καυλί μου έντονα μέσα σου και πολύ πιο δυνατά από όσο περιμένεις, να γαμάω το σφιχτό μουνί σου όσο το δυνατόν σκληρότερα. Στη συνέχεια να πιάνω τα μαλλιά σου και τα τυλίγω γύρω από το χέρι μου τραβώντας το κεφάλι σου πίσω, αναγκάζοντάς σε να δεις στο καθρέφτη το πόσο ξεσαλωμένα πηδιέσαι, το ότι είσαι η σκύλα μου, το ότι όλα όσα έχεις είναι δικά μου και μπορώ να τα κάνω ό,τι θέλω…

Και όταν σε ένοιωσα αποκαμωμένη από το ξεμούνιασμα, σε άφησα να ξαπλώσεις ανάσκελα, να βλέπω στα μάτια σου να με κοιτάς περιμένοντάς με να συνεχίσω το πήδημα… Γονάτισα αρπάζοντας τις γάμπες σου και τις έβαλα στους ώμους μου, κοιτάζοντάς σε τρυφερά καθώς σιγά-σιγά σου ξανάχωνα το πούτσο λιγο-λίγο μέσα στο μουνί σου, ενώ γνώριζα ότι έλειωνες από καύλα τον ήθελες αμέσως, μέχρι τη ρίζα μέσα στη μήτρα σου… Απόλαυσα όσο τίποτα αυτό το ηδονικό μαρτύριό σου και το έκανα όσο πιο μεγάλο μπορούσα...

Και μετά, αφέθηκα να μπαινοβγαίνω στο μουνί σου, αργά και αισθησιακά, βάζοντας τον τεράστιο πούτσο μου όλον μέσα σου· να σε κάνει να σφαδάζεις από την καύλα και να χώνεις τα νύχια σου στα σεντόνια, στα κωλομέρια μου ή στα βυζιά σου… Κάθε ψωλιά μου σου έστελνε κύματα ηδονής σε όλο σου το κορμί. Μ' έκανες να μουγκρίζω άγρια και να σε γαμάω ακόμα πιο απόλυτα και είναι σα να αισθανόσουνα το σεντόνι να καίει την πλάτη σου, αλλά δεν σε ένοιαζε. Απλά με έσφιγγες περισσότερο με τα πόδια σου και με τραβάνε ακόμα πιο κοντά σου. Τώρα μπορούσα να αισθανθώ την καρδιά σου να χτυπάει και την αναπνοή σου βαριά και ακανόνιστη... αντιλαμβανόμουνα την απόλυτη κορύφωσή σου να έρχεται!

Μόλις εκείνι τη στιγμή μωρό μου, ξανάχυσες πάνω στον πούτσο μου. Την ώρα ακριβώς που ψιθύριζα γλυκόλογα στο αυτί σου… Τα χύματά σου να τρέχουν ακατάπαυστα, κάνοντας το καυλί μου να γλιστράει μέσα-έξω όλο και πιο εύκολα. Ξέρω ότι αυτό με πάει πάντα στα ύψη... όταν γαμάω το μουνί σου σπρώχνοντας τον πούτσο μου μέχρι τον πάτο σου, να μου τον χύνεις την ώρα που εγώ σου δαγκώνω τον ώμο και σου γλύφω τον λαιμό. Τρελή καύλα να σε νιώθω γλυκειά μου να τεντώνεις το σώμα σου κάτω από το δικό μου σε αυτό το λαμπρό αποκορύφωμα και να βλέπω τον πούτσο μου να είναι πνιγμένος στα ζουμιά της μουνάρας σου...

Δεν μπορώ να μην αισθανθώ ένα ρίγος καύλας, όταν σκέφτομαι τι έγινε χθες βράδυ...

No comments:

Post a Comment