August 3, 2016

Απόλυτο θηλυκό... απόλυτο γαμήσι!

Μαζί -όταν ξαναθερμαίνονατι οι καύλες μας- είμαστε ένα καυτό ζευγάρι… μια όμορφη γυναίκα και ένας θερμός άνδρας που νοιώθουν αμοιβαία έλξη, που τα σώματά τους εκπέμπουν μια τέλεια ερωτική χημεία και θέλουν να ζήσουν έντονα αυτές τις στιγμές λαγνείας. Γι’ αυτό δεν πρέπει να αφήνουμε να πηγαίνουν χαμένες οι ευκαιρίες, του να σβύνει παθιασμένα ο ένας την καύλα του άλλου.

Όλα πάνω σου με ξεσηκώνουν και με κάνουν έξαλλο από πόθο, γιατί όλο το κορμί σου, όλο το είναι σου, μου δείχνει ότι λυτρωτικά περιμένεις να νοιώσεις την πούτσα μου μέσα στο μουνί σου. Είμαι πανέτοιμος να σε γαμήσω τώρα και δεν πρόκειται να με σταματήσεις· θέλω να είσαι εσύ που θα πάρεις όλα τα χύσια μου μέχρι τελευταία σταγόνα. Να γιατρέψω τη καύλα σου, ξεσκίζοντάς σε στο γαμήσι σαν το πιο πρόστυχο πουτανάκι.

Όλα αυτά τα χρόνια, ασχέτως διαλειμμάτων, ασχέτως παράπλευρων παρτεναίρ, δεν χορταίνουμε να αγκαλιαζόμαστε, να φιλιόμαστε με μανία, στο στόμα, στο πρόσωπο, να γλειφόμαστε με ένα φοβερό πάθος... Να χουφτώνω τα ζουμερά βυζιά σου και να πιπιλάω τις διογκωμένες ρώγες σου. Να βάζω δύο δάκτυλά μου στο μουνάκι σου, που είναι μούσκεμα, και κουνώντας τα ρυθμικά να στο γαμάω για να ανάψουμε και οι δύο περισσότερο. Να σπρώχνω τα δύο μου δάχτυλα όσο πιο βαθιά μπορούσα στη μουνάρα σου και να τ’ αφήνω να κολυμπάνε στα υγρά σου και όταν μουσκέψουν αρκετά να σου δίνω να γλύψεις τα ζουμιά σου από τα δάχτυλά μου.

Στα τσιμπούκια σου μεταμορφώνεσαι σε ιέρεια του σεξ. Έτσι όπως αργά-αργά γλύφεις την πούτσα μου και την βυθίζεις σιγά-σιγά στο στόμα σου, φτάνοντάς την βαθιά μέχρι το λαρύγγι σου, ενώ μου κάνεις απαλό μασάζ στα ξυρισμένα μου αρχίδια. Είμαι σίγουρος πως σ' αρέσει τόσο πολύ το καυλί μου, που σου έρχεται να μου το φας ολόκληρο! Όταν δε το τσιμπούκι σου είναι τόσο συνεχόμενα τρυφερό, πάντα νοιώθω τη καύλα σου να μεταδίδεται στο πούτσο μου, γιατί ανατριχιάζεις ολόκληρη και η ανάσα σου αλλάζει ένταση καθώς γλυστράει απαλά το καυλί μου στο στόμα σου και η γλώσσα σου μου το σαλιώνει ολόκληρο. Την αισθάνομαι αυτή την ανατριχίλα, στον τρόπο που τα βυζιά σου τρίβονται στα μπούτια μου, στις στητές θηλές τους. Αποτέλεσμα, να ηδονίζομαι με τη σειρά μου όλο και περισσότερο.

Έχεις γλυκειά μου, τρομερή εμπειρία. Με τρελαίνει που σε φτιάχνει να γαμάω το στόμα σου, που σου αρέσει και το σπέρμα μου όταν σε χύνω. Καύλα μου, θα σε κάνω πουτάνα μου, να με τσιμπουκώνεις τρελά, να μου χαϊδεύεις τ' αρχίδια γλύφοντάς τα ένα-ένα με πάθος, να δαχτυλιάζεις τη κωλοτρυπίδα μου και να μου βαράς μαλακία ρυθμικά και αλύπητα, πιπιλώντας και ρουφώντας με το στόμα σου το πουτσοκέφαλο σαν πορνοστάρ.

Έχεις τη μαστοριά να ξέρεις πως να με φέρνεις στο σημείο να μην αντέχω άλλο και μόλις το θελήσεις, τα χύσια μου να αρχίσουν να πετάγονται στο στόμα σου χωρίς να αλλάξεις ούτε για ένα δευτερόλεπτο το ρυθμό της πίπας σου. Με ξεζουμίζεις έτσι, με φανταστικό τρόπο, χαρίζοντάς μου τον καλύτερο οργασμό! Που είναι το ίδιο έντονος, όχι μόνο τη στιγμή που χύνω με σπασμούς στο στόμα σου, αλλά και σε όλη τη διάρκεια που καταπίνεις τα χύσια μου συνεχίζοντας το ρούφηγμά σου.

Πρέπει να σου πω, ότι είμαι πολύ τυχερός και πραγματικά νοιώθω ευτυχισμένος που έχουμε τέτοια χημεία. Που τέτοια γυναίκα έτυχε να λατρεύει το πούτσο μου και που η γυναίκα αυτή είσαι εσύ. Και που ενώ εγώ προσπαθώ να σου προσφέρω έστω και ελάχιστη ικανοποίηση, εσύ μου χαρίζεις απλόχερα ηδονικές εμπειρίες που δεν πρόκειται ποτέ όσο ζω να ξεχάσω. Πραγματικά σε ευχαριστώ με όλη μου τη ψυχή που μου δίνεις τέτοια ηδονή, τρυφερότητα και χαρά.

Έλα λοιπόν μωρό μου, θέλω να σε βλέπω και να με βλέπεις στα μάτια, καθώς θα σε γαμάω... να βλέπω τους μορφασμούς σου καθώς σε σκίζω, να σου δώσω τον πούτσο μου παντού! Να σε βλέπω σε κατάσταση μέθης από καύλα, και ανοίγοντας τα πόδια σου να χουφτώνω τη ψωλή μου και να την οδηγώ με την πρώτη μέσα στο μουνάκι σου. Και στη συνέχεια αργά - αργά να σπρώχνω την πούτσα μου μέσα στο υγρό μουνί σου και μετά όλο και πιο γρήγορα.

Ναι, σε θέλω πολύ καυλιάρα μου, με τρελαίνεις… Θέλω με την πούτσα μου βαθιά μέσα σου να είμαι ο απόλυτος γαμιάς σου. Να ουρλιάζουμε από την ηδονή σαν τρελοί. Να σε κάνω να χύνεις γαμώντας τη μουνάρα σου δυνατά, να σε σκίσω από παντού. Εγώ είμαι ο γαμιάς σου, που ξέρει όσο κανένας άλλος τα κουμπιά σου, που είμαι πρόθυμος να στα κάνω όλα, που σου κάνω τέτοιο γαμήσι που δεν είχες ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα!

Πες μου ό,τι θέλεις θεά μου, να ξέρεις όμως ότι με τον πούτσο μου στα βάθη του μουνιού σου, μπορώ εύκολα να σε κάνω να είσαι για μένα ένα πουτανάκι και η καύλα σου μου ανήκει ολοκληρωτικά. Κλείσε τώρα τα μάτια σου και αφέσου στα χέρια μου, στα χάδια μου, στα φιλιά μου και στην καυτή μου πούτσα που μπορεί να σε πηδά ασταμάτητα, γιατί τώρα είναι η σειρά μου να σε γαμήσω όπως μόνο εγώ ξέρω πως γουστάρεις.

Δεν μπορώ να συγκρατηθώ άλλο κορίτσι μου, θέλω να πηδήξω τη μουνάρα σου, να χύσεις και εσύ τον πούτσο μου και να σε πνίξω με το σπέρμα μου. Ο πούτσος μου έχει πάρει φωτιά από τη καύλα, σε ποθεί τρελά. Έχει έλλειψη από χάδια και σκληρά γαμήσια. Και η ψυχή μου ποθεί να δει μια γυναικάρα σαν και σένα να τον ευχαριστιέται, σε ένα τόσο υπέροχο και τέλειο γαμήσι όπως μόνο σε απόλυτα θηλυκά σαν και σένα αξίζει.

Σου επαναλαμβάνω... Η χημεία που έχουμε, μας δείχνει το δρόμο...

 

No comments:

Post a Comment