July 4, 2016

Υποχείριο του εραστή σου!

Όλη μέρα σε σκέφτομαι μωρό μου. Αποφάσισα λοιπόν, πως την επόμενη φορά θα γίνεις η πουτάνα μου… έχω ένα σενάρια στο μυαλό μου και το δουλεύω για το πόσο πρόστυχα θα σε πάρω. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να φοράς το δώρο μου και ένα σετάκι από μαύρες κάλτσες και ψηλοτάκουνα. Ο πούτσος μου θα κάνει τα υπόλοιπα, θα γίνεις το σεξουαλικό υποχείριό μου… Θα είσαι το δώρο μου και θα το απολαύσω!

Να είσαι προετοιμασμένη λοιπόν γλυκιά μου. Γιατί το καυλί μου σε θέλει με όλους τους τρόπους… Να το ρουφήξεις μέσα βαθιά στο στόμα σου, να σου δίνει πουτσοσκάμπιλα στα μάγουλα και στα χείλη, να πηδήξει τις βυζάρες σου, να σκάψει τη μουνάρα σου, να σε γαμήσει γρήγορα και δυνατά, να ξεσκίξει  το κωλαράκι σου. Όλες τις ηδονές να χαρίσει της καυλιάρας μου και αυτή να ξεσαλώσει πάνω του.

Και  εσύ, έρμαιο των ορέξεων μου, θα γαμηθείς όποτε και όπως σου ζητήσω. Θα σε πάρω σε όποιο σημείο μου κάνει κέφι και σε όποια στάση γουστάρω. Θα προσκυνήσεις τον πούτσο μου, γιατί όλος δικός σου θα είναι. Μη μου πεις ότι δεν σε φτιάχνει η ιδέα; Να ξέρεις ότι αυτός θα είναι το «αγόρι» σου.  Αυτός θα σε γαμάει. Αυτός θα ξεσκίζει το ωραίο μουνάκι σου. Εγώ απλά θα είμαι η κινητήριος δύναμη. Η δύναμη να σε κάνω το τσουλάκι μου…

Φυσικά και φαντάζεσαι τι  θ’ ακολουθήσει. Και είμαι βέβαιος ότι το θέλεις και συ πολύ! Μέχρι τρέλας. Να με απολαύσεις με πρόστυχη αυτοεγκατάλειψη, να μεταμορφώνομαι σε παθιασμένο κατακτητή του κορμιού σου. Να υποκύψεις στο ερωτικό κάλεσμα του εραστή σου για άφθονο, λυσσασμένο, πρόστυχο πήδημα. Και να μ’ αφήσεις να σε παγιδεύσω έτσι, σ’ ένα συνεχή, ατέλειωτο, εξαντλητικό οργασμό!

 Έτσι λοιπόν θα πηδηχτείς μαζί μου την επόμενη φορά, να το ξέρεις. Θα είσαι  η γαμιόλα μου, η καριόλα, το πουτανάκι, η ξεκωλιάρα που θα μου ικανοποιεί όλες τις καύλες. Ζεστά χύσια θα γεμίζουν το κορμί σου και το στόμα σου και συ θα γλύφεις, θα ρουφάς και θα καταπίνεις γρήγορα για να τα προλάβεις. Και με τη σειρά σου θα το γουστάρεις, γιατί είσαι η πιο καυλιάρα γυναίκα που έχω γαμήσει.


No comments:

Post a Comment