July 23, 2016

Καύλες...

Τι καύλες είναι αυτές κορίτσι μου! Μη με βαστάς άλλο αγάμητο. Θυμήσου τι έπαθε το μουνάκι σου τη τελευταία φορά. Σου το κατέστρεψα… Δεν μπορούσες να περπατήσεις μέρες. Σε θέλω και είμαι κατακαυλωμένος για σένα, καταλαβαίνεις; Για να μην αναρωτιέσαι πως θα ήταν να σε πηδήξει άλλος πούτσος. Μπροστά στα γαμήσια που σου ρίχνω δεν φτουράει κανείς!

Σε θέλω δικιά μου ξανά, σύντομα. Θέλω να σε δω να γλεντάς τον πούτσο μου σαν κοινή πρόστυχη πουτανίτσα και να ανοίγεις τα πόδια σου για να σου κάνω ό,τι θέλω... Θέλω να σε φτάσω στα όρια να χύσεις και ύστερα να σε βάζω να κάνεις ό,τι σε καυλώνει περισσότερο. Να μου στήνεσαι και να μου ποζάρεις σαν τσουλίτσα και να μου ζητάς να σε κάνω να χύσεις. Όπως τόσες φορές που παίζεις με τους δονητές σου μπροστά μου...

Δεν μπορώ να αντέξω άλλο, χωρίς το μουνάκι σου.  Σε φαντασιώνομαι συνέχεια, μόνο με τις γόβες και το κυλοτάκι σου. Να με φτιάχνεις, έτσι όπως είσαι πρόθυμη και καυλιάρα μαζί μου. Ατελείωτη μουνάρα! Να θαυμάζω το πισινό σου όπως λικνίζεται όταν περπατάς με τις ψηλοτάκουνες γόβες προς το μέρος μου. Γυναικάρα μου, το κωλαράκι σου είναι καύλα. Ζεστό και γλυκό, έτοιμο για πούτσο. Θα περάσει καλά με τη ψωλάρα του εραστή σου που θα σε γεμίσει από παντού…

Έτσι όπως έρχεσαι πλαϊ μου δεν συγκρατιέμαι. Θέλω να τραβάω το στρινγκ προς τα πάνω μέχρι που να χώνεται η λωρίδα του στο κωλαράκι σου και ταυτόχρονα να σου σφίγγω τα μουνόχειλα στη παλάμη μου. Να σε χαϊδεύω απαλά και τρυφερά και ξαφνικά το χέρι μου να προσγειώνεται με δύναμη στο τουρλωμένο κώλο σου. Μπροστά εσύ να ισορροπείς στα ψηλοτάκουνα και πίσω σου εγώ με το δάχτυλο βυθισμένο στο μουνί ή τη κωλοτρυπίδα σου, να σε οδηγώ στο δωμάτιο, μέχρι το σημείο που γουστάρω να μου στηθείς…

Σε θέλω έτσι, γονατιστή, να μου κατεβάσεις το φερμουάρ και να μου δείξεις τι πίπες παίρνεις. Να σε τραβήξω από τα μαλλιά πάνω στο καυλί μου, να το πάρεις, έτσι τεράστιο από καύλα, στο στόμα σου και ν' αρχίσεις να με πιπώνεις όσο καλύτερα μπορείς. Να σου ψιθυρίζω τι στοματάκι είναι αυτό, ότι είσαι η μεγαλύτερη τσιμπουκλού, γεννημένη να ρουφάς πούτσους…  καθώς θα πιέζω το κεφάλι σου πάνω στο καυλί μου, από τ' αρχίδια μέχρι το πουτσοκέφαλο και μετά θα σου ταϊζω το πέος μου στο στόμα σου .

Θυμήσου όταν στο σέρνω λίγο στα χείλη και στο μάγουλό σου ή σου δίνω ένα-δύο πουτσοσκάμπιλα. Είναι τόσο καυτό και η μυρωδιά του τόσο μεθυστική που νοιώθεις την καύλα να σε τριγυρίζει. Μεγάλη ηδονή είναι το στοματάκι σου μωράκι, ζεστό και καυλιάρικο, ό,τι πρέπει για τσιμπούκια. Έτσι δεν είναι; Ιδιαίτερα όταν γλείφεις τον πούτσο απαλά και τον ρουφάς ενώ τον αισθάνεσαι να διογκώνεται περισσότερο, στο στόμα σου. Είσαι τρελή καύλα!

Τι υπέροχο μουνάκι που έχεις μωρό μου! Υγρό και βαθύ για έντονο γαμήσι. Για να στο πηδάω σαν λυσσασμένος πορνοστάρ, ξεσκίζοντάς το στα δύο. Την επόμενη φορά σου υπόσχομαι να σε γαμήσω και να μας ακούσει όλο το τετράγωνο. Θα χορτάσεις πούτσα και πήδημα.  Θυμήσου τη προηγούμενη φορά… η αίσθηση του γαμησιού ήταν υπέροχη. Έτσουζε, έτσι με λίγο σάλιο όπως στο γαμούσα, αλλά ήταν ένα υπέροχο ερεθιστικό κάψιμο που είχε συγκλονίσει όλο σου το κορμί.

Το γαμήσι που θα σου χαρίσω θα σου πάρει τα μυαλά.  Καρφωμένη πάνω στη καύλα μου θα πηδιέσαι με ξέφρενο τρόπο, κυριολεκτικά σκίζοντας το μουνί σου στο πούτσο μου. Στα τέσσερα, με μένα να σου σκαμπιλίζω τα κωλομέρια δυνατά. Να αισθάνεσαι πόσο χοντρό και μακρύ καυλί έχεις μέσα σου, που είναι σαν να πηδιέσαι για πρώτη φορά παρόλο που μουνάρα σου έχει ανοίξει για τα καλά. Θα απολαύσεις γαμήσι άνευ προηγουμένου, κούκλα μου.

Δώσε τα ρέστα σου μωρό μου! Με το πούτσο μου στο στόμα, στο μουνί ή στο κώλο. Θυμήσου πώς είναι όταν τα χέρια μου πιάνουν το κωλαράκι σου, έτσι στημένη στα τέσσερα όπως είσαι και σου χωρίζουν τα κωλομάγουλα για να σου καρφώσω το χοντρό καυλί μου με μια κίνηση βαθιά στο κώλο. Τι κωλαράκι είναι αυτό καυλιάρα μου! Φτιαγμένο ακριβώς για να παίρνει το πούτσο μου.

Τώρα είσαι έτοιμη, έτσι όπως ακριβώς σε θέλω! Νοιώθεις το κωλαράκι σου να καίγεται; Φωνάζεις και τρέμεις από ανάμικτη ηδονή και ελαφρύ πόνο; Φώναζε όσο θέλεις καύλα μου, αυτό θέλω, να μου προσφέρεις τον κώλο σου καριόλα. Με τρελαίνει να ξεκωλιάζεσαι για μένα, επειδή εγώ το θέλω, επειδή μου αρέσει, επειδή εγώ αποφασίζω να σε κωλογαμίσω, πότε θα σε κωλογαμίσω και πόσο θα σε κωλογαμίσω.

Κάποια στιγμή πια δεν αισθάνεσαι κανένα πόνο, μόνο απέραντη ηδονή… όλα είναι θολά γύρω σου, σα μέσα σε όνειρο. Με ακούς μόνο να σου λέω "έτσι γαμιόλα, ξεκωλιάρα, τον έσκισε τον κώλο σου η ψωλάρα μου…" και νοιώθεις ολόκληρο το κορμί σου καυλωμένο, γαμημένο, παραδομένο, δικό μου κι αυτό συμπληρώνει την έντονη ηδονή, δίνοντάς σου και μια λυτρωτική χαρά. Του να μου δίνεσαι όσο ποτέ…

Θυμάσαι στο Bill; Είχες τον καυλωμένο πούτσο να σε σοδομίζει κυριολεκτικά, όλος να τραβιέται προς τα έξω και λίγο πριν βγει και το χοντρό του πουτσοκέφαλο να ξανακαρφώνεται ολόκληρος δυνατά μέσα σου. Πάλι και πάλι… με όλο και πιο γρήγορο ρυθμό να σε ξεσκίζει, να σε ξεκωλιάζει… Και μέσα στο άγριο ξεκώλιασμα, να σ΄έχω ρίξει μπρούμυτα στο κρεβάτι με το βάρος του κορμιού μου και πιάνοντάς σε από τα μαλλιά να σε ιππεύω κανονικά σα φοράδα.

Σου κάρφωνα ολόκληρο το καυλί μου μέσα στη κωλάρα σου με εσένα κολλημένη στο στρώμα και τα πόδια σου ορθάνοιχτα. Ένοιωθες το κορμί μου να τρέμει την ώρα που σε καβαλούσα και την τρύπα σου ορθάνοιχτη και ταπωμένη απ' το παλούκι μου.  Και μείναμε έτσι, ο ένας πάνω στον άλλο για ώρα μέχρι που συνήλθα, βγήκε από μέσα μου κι ανασηκώθηκα. Εσύ παρέμεινες πεσμένη μπρούμυτα, κυριολεκτικά διαλυμένη από το έντονο γαμήσι.

Έτσι σε θέλω πουτάνα, να το παίρνεις ολόκληρο, να νοιώθω το πισινό σου κολλημένο πάνω μου. Καύλωσες αγαπημένη μου; Σου αρέσει τόσο πολύ ο πούτσος μου στο κώλο σου;  Το ρουφάει μέχρι τη ρίζα το καυλί μου η τρυπούλα σου μουνάρα! Γι αυτό δεν με γουστάρεις; Γιατί πλην των άλλων είμαι ο μόνος που σου δίνει το καυλί στο κώλο και το φχαριστιέσαι τόσο... Είσαι γεννημένη ξεκωλιάρα και μόνο εγώ πρέπει να το ξέρω. Και να τιμώ το απαγορευμένο σεξ που μου χαρίζεις…

Είσαι υπέροχη όταν γίνεσαι η τσουλίτσα μου. Θέλω να σε γαμίσω με όλους τους δυνατούς τρόπους, την επόμενη φορά. Να γεμίσουν όλες σου οι τρύπες από τον πούτσο μου. Να σε κάνω την πιο μεγάλη πουτάνα... μόνο για μένα! Να σε ανοίξω από παντού, να με θυμάσαι. Να λες σε όλους ότι σε γάμησε ο μεγαλύτερος καυλιάρης της Αθήνας. Και να ξέρεις ότι όλα αυτά είναι για σένα μικρή μου, την πιο απογειωτική, καυλιάρα ερωμένη.


No comments:

Post a Comment