June 4, 2016

Μίσος και λατρεία

Όσο παρέμενες παραμελημένη στο σπίτι όλη τη βδομάδα, οι φαντασιώσεις που σου ξυπνάω μέσα σου μωρό μου, άρχισαν να γίνονται απαιτητικές και ξέρω ότι σε έχω φέρει στο σημείο που το μόνο που θέλεις, είναι να ικανοποιήσεις όλες τις ορέξεις που καταπιέζουν την καύλα σου.  Γιατί ξέρεις πως θα σου χαρίσω την απόλυτη κορύφωση. Περισσότερο από όλα σε ερεθίζει η σκέψη που η φαντασία και η διάθεσή μου δεν έχουν όρια. Όπως πάντα, όταν βρεθούμε δεν θα μπορούμε να ελέγξουμε τα κορμιά μας. Μόλις κάνουμε ένα βήμα μέσα στο ξενοδοχείο θα χαθούμε ο ένας στο πάθος του άλλου.

Με καυλώνεις τόσο που έχω μεταμορφωθεί σε duracel του σεξ για πάρτη σου. Μπορώ να σε πηδώ ασταμάτητα, παντού και σε όλες τις στάσεις. Στην κουζίνα, στο σαλόνι, στην κρεβατοκάμαρα, στο μπάνιο, στις πολυθρόνες, στο πλυντήριο, στο δάπεδο, στα έπιπλα, στα όρθια, στα τέσσερα, ανάσκελα, μπρούμυτα. Ακόμα και οι έντονοι οργασμοί που μου προκαλείς, δεν μ’ επηρεάζουν διόλου, μπορώ να συνεχίζω  απτόητος ότι έκανα πριν σε χύσω…

Να ξέρεις ότι ο πούτσος μου είναι σκληρός και έτοιμος να ικανοποιήσει τα γούστα σου. Τα φιλιά και τα χάδια μου θα έχουν ήδη κάνει μούσκεμα το μουνάκι σου. Θα σου κατεβάσω τα ρούχα, θα σε γυρίσω στον καθρέφτη και η γλώσσα μου θα ταξιδέψει σε όλο το μουνί σου. Και έτσι όπως θα αισθάνεσαι το κρύο τζάμι στο κορμί σου και το καυτό χάσι μου, δεν θ’ αργήσει να έρθει το πρώτο χύσιμό σου... με μια τόσο έμπειρη γλώσσα, που θα περιποιείται μια το μουνάκι σου και μια τον κώλο σου…

Ο πούτσος μου ορθωμένος για σένα, είναι  17-18 πόντους, καυτός, και μέσα στην φλέβα. Θα τον πιάσεις με το χέρι σου, και θα παίξεις μαζί του. Θα γονατίσεις σιγά-σιγά μπροστά μου, έτσι ώστε το πουτσοκέφαλο να περάσει ανάμεσα από τα στήθη σου... Και δεν θ’ αργήσει η στιγμή που θα τον γευτείς, βάζοντάς τον στο στόμα σου. Είναι τόσο γλυκός και η αίσθηση να μου τον ρουφάς με λαχτάρα, ασυναγώνιστη!

Με την γλώσσα προσπαθείς να απορροφήσεις όση γεύση μπορείς. Σε τρελαίνει να με βλέπεις παραδομένο στο τσιμπούκι σου. Τη καύλα στα μάτια μου τη σιγμή που βυθίζεις τον πούτσο μου πιο πολύ στο στόμα σου, και πιάνεις τα’ αρχίδια μου, κάνοντας μασάζ. Είδες τότε πως σκληραίνει απότομα η πούτσα μου και σε πνίγει; Αλλά δεν θέλεις να την αφήσεις, θέλεις να την γλύφεις μέχρι να την χορτάσεις. Πουτσοπνίχτρα!

Δεν θα μείνουμε όμως στην πίπα. Σε βλέπω, δεν άντεχεις άλλο…  Πρέπει να γαμηθείς και  θα χωθώ κατευθείαν στο μουνί σου αρχίζοντας να σε πηδάω. Θα σταματάω όμως κάθε φορά που καταλαβαίνω ότι έρχεται η στιγμή για να τελειώσεις. Εσύ όμως θα επιμένεις να καρφώνεσαι πάνω μου, παίρνοντας περισσότερο καυλί μέσα σου… είναι τόσο ερεθιστικό μέχρι που ξεπερνάει το σημείο της αντοχής και το χύσιμό σου, επιτέλους, ξεσπάει σαν καταρράκτης. Η απόλυτη ηδονή.

Δεν θα τελειώσουμε όμως έτσι γρήγορα μωρό μου. Θέλω να νοιώσεις το καυλωμένο πουτσοκέφαλό μου ν’ ανοίγει την πίσω τρυπούλα σου. Πώς να συγκρατηθώ στον τουρλωτό και λαχταριστό πισινό σου, από αυτόν που καυλώνεις μόνο που τον βλέπεις; Και εσύ όμως με τη σειρά σου είσαι η απόλυτη θεά του σεξ! Ψοφάς να την τρώς στον κώλο! Την δικιά μου πούτσα πάντοτε, που σε παίρνει έμπειρα, χαρίζοντάς σου ηδονή εκεί όπου οι ατζαμήδες προκαλούν μόνο πόνο.

Μου στήνεσαι μπρούμυτα, για να ρίξω όλο μου το κορμί πάνω σου και με μια δυνατή κίνηση να χωθώ μέσα σου. Σου κόβεται η αναπνοή από το ζόρισμα αλλά σχεδόν αμέσως η κωλοτρυπίδα σου χαλαρώνει και δέχεται τη καύλα μου, όλο και λίγο παραμέσα, μέχρι η πούτσα μου να βυθιστεί μέχρι τη ρίζα μέσα στη σφιχτή σου δίοδο. Μένω ακίνητος για να με νοιώσεις να σε γεμίζω και σε γλείφω στο λαιμό, στ’ αυτιά…

Με μαεστρία ξεκινώ να οδηγώ τον στητό πούτσο μου, μέσα-έξω. Καίγεται το κωλαράκι σου, καίγεσαι και εσύ από καύλα. Μου αρέσει! Το θέλεις περισσότερο, τον ζητάς πιο βαθιά. Δεν ξέρεις πια τι να μου πεις. Έχεις χάσει τα λογικά σου, είσαι πλέον έρμαιο του εραστή σου που ξέρει τι να απαιτήσει από το κορμί σου. Και αυτό που θέλω τώρα είναι να σε κάνω το πουτανάκι μου και το βλέπω μπροστά μου πλέον ότι γίνεσαι.

Σ’ έχω ανοίξει διάπλατα. Σε γαμάω, σε ξεκωλιάζω για την ακρίβεια, με μαεστρία, με τέχνη... Σε οδηγώ εκεί που θέλω. Να σε ξεσκίσω μέχρι να μην αντέχεις άλλο, μωρό μου! Να σε κάνω να με παρακαλάς να σε ξαναγαμήσω. Να κοιμηθείς το βράδυ -πλαϊ στον αντρούλη σου- ξέπνοη από τους οργασμούς, γαμημένη άγρια, από τον εραστή σου και παρ’ όλη τη κούραση και τη ντροπή σου, δεν θα μπορείς να μην ξανακαυλώσεις. Θα σκέφτεσαι μόνο εμένα και θα θέλεις να έρθεις σαν τρελή να με ξανανοιώσεις μέσα σου!

Με μισείς και με λατρεύεις ταυτόχρονα που σε κάνω να νοιώθεις έτσι... Να τρελλαίνεσαι με όλα όσα σ' έχουν μάθει να τα ντρέπεσαι. Και εγώ σου τα θυμίζω και σε κάνω να τα ζεις, σε πρώτη ευκαιρία.


No comments:

Post a Comment