June 5, 2016

Στο φτερό

Έχεις καυλώσει μικρή μου που σκέφτεσαι τη χθεσινή, αναπάντεχη συνάντηση; Πόσο όμορφο είναι να φεύγουν τα ρούχα μια γυναίκας, να φεύγουν και οι αναστολές της! Και τελικά να γαμάς και το κορμί και το μυαλό της. Έτσι δεν είναι; Κάθε μου φιλί και χάδι σε τρελαίνει όλο και περισσότερο. Παραδέξου το. Το πώς ψαχουλεύει το χέρι μου πάνω στον κώλο σου, τα δάχτυλά μου στο μουνάκι σου, τα δόντια μου να δαγκώνουν τις ρώγες σου… όλα σε γεμίζουν με ηδονή. Όλα αυτά σε ανάβουν… Έτσι και χθες…

Κατέβασα το παντελόνι μου, έβγαλα έξω τον πούτσο μου μες την καύλα. Τόσο πρόθυμη, σα να ήσουν η πουτάνα μου, τον έχωσες στο στόμα... δεν πνίγηκες παρόλο που δεν μπορούσες να πάρεις ανάσα εύκολα, ένιωθες το μουνί σου να στάζει απο την καύλα την ώρα που ο πούτσος μου πάλλονταν στο στόμα σου. Πάω στοίχημα ότι σ’ άρεσε, από τον τρόπο που είχαν σκληρύνει οι ρώγες σου… ρίγη διαπερνούσαν το κορμί σου, το ίδιο και τη κλειτορίδα σου.

Αχ και να 'χα το χρόνο και τη δυνατότητα, να μπορούσα να σε πηδήξω εκείνη τη στιγμή, καύλα μου. Έτσι όπως είχες πάρει τη θέση σου... στο πλάι. Το χέρι μου, είχε πρόσβαση στις τρύπες  σου και λαχταρούσα να σ’ αγγίξω στο μουνί σου. Με τρελαίνει να νιώθω τα υγρά σου, να σου παίζω την κλειτορίδα, να χώνω δύο δάχτυλα μου μέσα σου και να σε ακούω να βογκάς από κάβλα, να σου το γαμάω δυνατά και γρήγορα αλλά για λίγο. Μετά να ξεχνώ τα δάχτυλά μου μέσα σου.

Μια γλυκιά αίσθηση με ξύπνησε. Τα χάδια σου στ΄αρχίδια μου και ταυτόχρονα η γλώσσα σου και τα χείλη σου στον πούτσο μου. Σου έπιασα τα μαλλιά και σου πίεσα το κεφάλι. Το καυλί μου βυθίστηκε στο στόμα σου, απότομα, βαθειά.  Σε κράτησα εκεί, ακίνητη. Με καύλωνε να σε πνίγω, να σε αφήνω να πάρεις μια ανάσα και ξανά. Το στόμα σου, άρχισε να γαμιέται πάνω μου ρουφώντας τον πούτσο μου λαίμαργα. Σαν παιδί που είχε στερηθεί το παγωτό του, σαν ιέρεια που έδειχνε την αφοσίωση και τη λατρεία της…

Δεν σταμάτησες, μωρό μου, ούτε στιγμή να γλύφεις και να ρουφάς τ' αρχίδια και τον πούτσο μου. Ακολουθούσες με προσήλωση τη διαδικασία της πίπας. Και εγώ με τη σειρά μου σε άφησα να μου δείξεις πόσο πουτάνα μου μπορείς να γίνεις, με το να μου τον γλύψεις όπως ήθελες και να κάνεις ό,τι σε είχα μάθει και όσα σου είχα βγάλει, για να με τρελλάνεις.

Σε ειδοποίησα ότι ο πούτσος μου ετοιμάζεται να τελειώσει… ένιωσες τα χύσια μου καυτά στο στόμα σου, ορμητικά και άφθονα να σε πνίγουν.   Ήταν τέτοια η καύλα σου που τα αισθανόσουν λες και κυλούσαν απ το στόμα σου στο μουνί σου... τόσο υγρή ήσουν… Και εγώ εκεί στο πλάι σου, τρέμοντας από τον οργασμό,  να σε φιλάω παθιασμένα, να γεύομαι τα χύσια μου από τη γλώσσα σου, με το αίσθημα της απόλυτης ικανοποίησης.

Σ' ευχαριστώ καύλα μου για την επίσκεψη. Έστω και αν ήταν στο φτερό...


No comments:

Post a Comment