June 18, 2016

Ξυπνάς το "τέρας"

Μωρό μου, ξυπνάς για τα καλά το τέρας μέσα στο σλιπάκι μου. Έτσι και τις προάλλες στο καφέ, παρ' όλη τη πολυκοσμία, δεν γίνονταν με τίποτα να κρύψω τις καύλες μου. Ειδικά όταν επιστρέφαμε στο αυτοκίνητο και άρχισα να σε φιλάω και να σου χουφτώνω την υπέροχη πεταχτή κωλάρα σου. Παρόλο που ήταν νύχτα, ένιωθα σαν να βλέπω την κωλαράκι σου να κουνιέται μπροστά μου. Το βλέμμα σου, μου δημιούργησε την εντύπωση ότι θέλεις να τον πάρεις από παντού και ότι ανυπομονείς να σε γαμήσω όπως μόνο εγώ ξέρω ότι σε τρελλαίνει...

Πώς νιώθεις που μπορεί να δει κάποιος ανυποψίαστος περαστικός ότι είσαι το τσουλάκι μου που το κάνω να καυλώνει και να χύνει με όλους τους δυνατούς τρόπους; Μέσα στο αυτοκίνητο, όταν έβαλα το χέρι μου και σου χαϊδεψα το βυζάκι, ένοιωσα όλη καύλα σου να ξεσπάει. Σου ανασήκωνα το σουτιέν και έτριβα τη ρώγα σου, ενώ εσύ έβγαζες λάγνες φωνούλες… Και όταν άρχισα να σου σφίγγω πιο δυνατά το βυζάκι κατάλαβα που όλο σου το κορμί με ήθελε. Εκεί έπαθε έξαψη η φαντασία μου όπως το ένιωθα… σφιχτό και απαλό ταυτόχρονα, γεμάτο καύλα…

Και όταν ανάλαβες δράση... Ξεκούμπωσα το παντελόνι και πετάχτηκε η πουτσάρα μου καυλωμένη όσο δεν πάει. Εσύ το 'χες προκαλέσει αυτό μωρό μου και όλη η καύλα μου ήταν αφιερωμένη στη πάρτη σου. Το κατάλαβες και δεν με άφησες να κάνω τίποτα, ήθελες να με κάνεις μαριονέτα σου και την πήρες στο στόμα σου. Σαν λυσσάρα έκανες! Προσπαθούσα να σε συγκρατήσω καρατώντας το κεφάλι σου από τα μαλλιά και 'συ συνέχιζες ακάθεκτη να πιπώνεις, μουγκρίζοντας πονηρά, μπουκωμένη πούτσο.

Την ξέρεις καλά την τέχνη του τσιμπουκιού, καυλιάρα μου. Ρούφαγες δυνατά προσέχοντας μην με δαγκώσεις. Πότε με κοίταγες κατάματα με το λάγνο βλέμμα σου να δεις τις αντιδράσεις μου, πότε μου τον έγλειφες τρυφερά με αφοσίωση και πότε αυτοσχεδίαζες πάνω του με λατρεία, ό,τι πρόστυχο κόλπο σου έρχονταν, ξεπερνώντας και τη καλύτερη επαγγελματία. Ομολογία του εραστή σου: όταν το τσιμπούκι σου γίνεται πουτανίστικο, είσαι αξεπέραστη!

Όταν ένιωθα ότι κόντευα να παλαβώσω, σε σταμάταγα και ήθελα να σε φιλάω, αδιαφορώντας για την πούτσα μου που ήθελε λίγο ακόμη για να χύσει. Παρόλα αυτά δεν ξενέρωνα, γιατί κρατούσα τη καύλα με τα γλωσσόφιλα. Και εσύ καταλάβαινες τον υπερβολικό ερεθισμό μου και με ηρεμούσες, αρχίζοντας να μου τον χαϊδεύεις και να τον βάζεις στο στόμα σου, με τρυφερότητα. Πότε τον πιπίλαγες γλυκά, πότε τον ρουφούσες απαλά, πότε τον άφηνες και τον σάλιωνες, πότε μου φίλαγες ένα-ένα τα αρχίδια. Και ξέρεις, τρελαίνομαι να μου τσιμπουκώνουν και τ' αρχίδια... 

Αυτή τη φορά το αργό τσιμπούκι είχε άλλη χάρη. Αλλά να επέμεινες να μην κάνω τίποτα, ήθελες όλα να τα κάνεις όλα εσύ, δεν με άφησες ούτε τα χέρια να κουνήσω. Ήθελα να σε πάρω κατευθείαν, αλλά εσύ εκεί... συνέχιζες να με τσιμπουκώνεις και μάλιστα τώρα επίτηδες άρχισες να ρουφάς με μανία, στριφογυρίζοντας με δαιμονισμένη δεξιοτεχνία τη γλώσσα σου πάνω στο πουτσοκέφαλό μου.

Κάποια στιγμή τον έχωσες όσο πιο βαθιά έμπαινε στο λαιμό σου, που δεν άντεξα και έριξα όλα τα χύσια μου στο στόμα σου… μέσα κατευθείαν στο λαρύγγι σου. Τα ήπιες όλα μωρό μου, με στράγγιξες! Δεν με άφηνες να πάρω ανάσα. Με κάτι τέτοια γλυκιά μου δεν με ξενερώνεις που δεν σε γάμησα αλλά μεγαλώνεις τη καύλα της προσμονής μου, ενθουσιασμένος και σίγουρος που μια γυναικάρα που την γουστάρω τόσο καιρό και τόσο πολύ, μου παίρνει μια τέτοια καταπληκτική πίπα όλο υποσχέσεις και σίγουρα θα την γαμήσω σην επόμενη έξοδό μας. Δίνοντάς τα όλα για πάρτη της!


No comments:

Post a Comment