May 9, 2016

Για όση ώρα θες και αντέχεις...

Κάθε μέρα που σε βλέπω στη δουλειά, φτιάχνομαι άγρια. Είσαι κόλαση μωρό μου! Τόσο καύλα που σε θέλω διαρκώς. Τόσο ανάφτρα, που δεν ξέρω σε ποιο σημείο θα μπορούσα να φτάσω στο σεξ με μια τέτοια γυναίκα. Και σε φαντασιώνομαι… Γλυκό πρόσωπο, πανέμορφα βυζάκια, ονειρεμένη κωλάρα. Να θέλω να παίξω με την πούτσα μου για σένα μωρό μου, να σκέφτομαι που να σε χύσω… Πού άραγε; Στα βυζιά σου; Στο στόμα σου; Στη μούρη σου; Στη κοιλιά σου; Στο κώλο σου; Στο βρακί σου; Πού άραγε θα 'θελες εσύ, μουνάρα μου;

Φαντάζομαι πως είμαστε στο μπαρ, εσύ καυλιάρικα ντυμένη, με τις μπουτάρες σου ορθάνοιχτες κάτω από το τραπέζι, να φοράς το στριγκάκι-κόσμημα που σου χάρισα του Αγίου Βαλεντίνου και να μαλακίζεσαι με αυτό. Εγώ στο πλαϊ να οδηγώ το χέρι σου στην ψωλάρα μου, χωρίς ίχνος ντροπής, μπροστά στα μάτια δεκάδων θαμώνων του μαγαζιού και να σου ψιθυρίζω βρωμόλογα στα αυτιά. Να σε φτάνω σε σημείο βρασμού και μετά να καταλήγουμε στη τουαλέτα του μαγαζιού...

Εκεί, να γονατίζω και -αφού σε χαϊδέψω απαλά με τα χέρια μου- να ακουμπάω με την γλώσσα μου το ευαίσθητο σημείο σου. Μετά να σηκώνομαι και να τρίβω πάνω σου τον τεράστιο από καύλα πούτσο μου. Να σε πιάνω από τη μέση και να μπαίνω μέσα σου από πίσω. Και εσύ να γεμίζεις και ταυτόχρονα να τρελαίνεσαι από ηδονή. Να βογκάς και να μουγκρίζεις προσπαθώντας να μην ακουστείς, νοιώθοντας την έκρηξη μέσα σου να φουντώνει...

Ξέρω πως τώρα που με διαβάζεις νιώθεις και 'συ μια ζεστή υγρασία στο μουνάκι σου. Ξέροντας πως μπορείς με ένα σου μήνυμα να έχεις δικιά σου τη χοντρή ψωλάρα μου, άμεσα διαθέσιμη, καυλώνεις. Επιθυμείς να βάλεις, έστω και για λίγο, το χέρι μέσα στο μαύρο, δαντελωτό σου κιλοτάκι και να χαϊδέψεις τα απαλά μουνόχειλά σου. Να βάλεις το δάχτυλο σου βαθιά μέσα στον κόλπο σου και μετά να το γλείψεις δοκιμάζοντας τα υγρά της καύλας σου. Όπως ακριβώς συνηθίζω να στο κάνω εγώ μωρό μου…

Δεν άντεχεις άλλο. Με θέλεις και 'συ με τη σειρά σου. Σαν τρελή! Όλο σου το σώμα έχει ανάψει. Γιατί γνωρίζεις πόσο καυλωμένος είμαι για σένα τώρα! Θέλεις να την γλείψεις. Θέλω να την φας. Αυτή τη πούτσα. Για πάρτη σου, να σε ξεσκίσει αλύπητα. Να σε ξεχειλώσει στο πήδημα η τεράστια ψωλάρα μου… Να τον παίρνεις και να φωνάζεις όλο και πιο δυνατά, να μας ακούει όλος ο κόσμος που γαμιόμαστε σαν σκυλιά...

Σου υπόσχομαι, αν σηκώσεις το τηλέφωνό σου, αυτό το βράδυ να τσιμπουκώσεις τον πούτσο μου (που πάντα διαγράφεται τεράστιος μέσα από το παντελόνι μου όταν μου τον καυλώνεις) και μετά να μου τον πάρεις από πίσω. Γιατί σε καταλαβαίνω. Ανυπομονείς να σε ξεσκίσω και να δοκιμάσεις μαζί μου όλες σου τις φαντασιώσεις. Εδώ και τώρα! Στο κρεβάτι, στο μπάνιο, στο πάτωμα. Να σε πάρω παντού, να σε κάνω να νιώσεις γυναίκα. Να σε τρελάνω, όπως μόνο εγώ μπορώ. Πηδώντας τη μουνάρα σου σα να μην υπάρχει αύριο!


No comments:

Post a Comment