May 3, 2016

Βρεγμένη ηδονή

Μας έβλεπα στο καθρέφτη χθες βράδυ, μουνάρα μου. Στο μπάνιο γυμνούς. Είχαμε το ντους να τρέχει επάνω μας και φιλιόμασταν παθιασμένα. Σε γύρισα να κοιτάς τον τοίχο και σου φιλούσα τον λαιμό, τους ώμους και άρχισα να κατεβαίνω προς τα κάτω φιλώντας την ραχοκοκαλιά σου. Γονάτισα και σου φιλούσα τον κώλο ενώ τα δάχτυλα μου χάιδευαν το μουνί σου. Έσπρωξα απαλά ένα δάχτυλο και γλίστρησε πολύ εύκολα μέσα. Σου δάγκωνα τον κωλαράκο και σου γαμούσα το μουνάκι με το δάχτυλο μου. Η γλώσσα μου ίσα που άγγιξε την κωλοτρυπίδα σου. Είχα γίνει πέτρα. Και το μόνο που ήθελα ήταν να σε γαμήσω επιτόπου... Εκείνη ακριβώς τη στιγμή!

Σηκώθηκα, σε γύρισα με πλάτη στον τοίχο, σου έπιασα το δεξί πόδι και το σήκωσα στη μέση μου. Με το χέρι μου έπιασα την πούτσα μου και την οδήγησα στο μουνάκι σου. Ακούμπησα το κεφαλάκι απαλά στα μουνόχειλα και σπρώχνοντας μπήκα μέσα σου. Άρχισα να σε πηδάω αργά αλλά δυνατά. Όταν ο πούτσος μου ήταν μέσα σου, κάποιες φορές σταματούσα για λίγο να νιώσω πιο καλά το μουνί σου πάνω του. Βογκούσες και με παρότρυνες να σε πηδάω πιο δυνατά!.

Μετά από λίγο είχες τον πρώτο σου οργασμό. Το μουνί σου σφίχτηκε γύρω από το καυλί μου σα να προσπαθούσε να το πνίξει. Έσφιγγε δυνατά και ένιωθα τα υγρά σου να πνίγουν τον πούτσο μου. Τα πόδια σου άρχισαν να τρέμουν… σου κόπηκε η ανάσα. Βγήκα από μέσα σου και σε φίλησα. Σε ήθελα πιο έντονα δική μου. Σ' έστησα στα τέσσερα και πήγα από πίσω σου οδηγώντας την πούτσα μου στο μουνί σου και με μια κίνηση την έβαλα όλη μέσα. Φώναξες από την καύλα γιατί τον ένοιωσες περισσότερο καυλωμένο απ' όσο περίμενες…

Σε κρατούσα από τη μέση και σε τραβούσα επάνω μου, να μπω όσο το δυνατόν πιο βαθιά γινόταν μέσα σου. Το μουνί σου πάλι άρχισε να σφίγγει τον πούτσο μου και έφτασε σε έναν ακόμα πιο έντονο οργασμό. Συνέχιζα να σε γαμάω χωρίς σταματημό. Δυνατά, άγρια, να σου δίνω την πούτσα μου όσο το δυνατόν πιο βαθιά, να φωνάζεις από ηδονή. Σ΄ έπιανα από τα μαλλιά και σε τραβούσα προς τα πίσω, σε βάσταγα από τους ώμους και σε κρατούσα ακίνητη να μπω πιο βαθιά μέσα σου. Έφτασες σε σημείο να έχει πολλαπλούς οργασμούς. Ήμασταν σε μια νιρβάνα του σεξ. Δεν μας ένοιαζε τίποτα παρά μόνο να φτάσουμε στην απόλυτη καύλα.

Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε από την στιγμή που μπήκαμε στο μπάνιο αλλά δεν ήθελα να τελειώσει ποτέ αυτή η βρεγμένη απόλαυση. Ταυτόχρονα με το καυλί μου άρχισα να σου βάζω δάχτυλο στον κώλο. Σου άρεσε πολύ. Το ένα δάχτυλο έγιναν δύο και ο ρυθμός του γαμησιού πιο έντονος. Πλέον σε πηδούσα με όλη μου την δύναμη. Τα αρχίδια μου χτυπούσαν στο μουνί σου, σου έριχνα σφαλιάρες στον κώλο, σου μιλούσα πρόστυχα… Πως είσαι η μεγαλύτερη πουτάνα που γουστάρει το καυλί μου να σε σκίζει από παντού! Πως πηδιέσαι σα πουτσοζητιάνα! Πως κερατώνεις το μαλάκα σου με τη καλύτερη ψωλάρα της Αθήνας! Πως για τέτοια πούτσα δεν ντρέπεσαι καθόλου να γαμιέσαι όπου, όπως και όσο θέλω εγώ. Πως όταν γίνεσαι τέτοιο προστυχόμουνο, μόνο να σου χαρίζω τα καλύτερα γαμίσια μπορώ!

Όλο αυτό το σκηνικό μας είχε απογειώσει και τους δύο. Δεν άντεχα άλλο. Τα αρχίδια μου κόντευαν να σκάσουν. Είναι τόσο ζωντανή η ανάμνηση, σαν τώρα... "Χύνωωωωω καύλα μου!!!", σου φωνάζω και βγαίνοντας από το μουνί σου αρχίζω να την παίζω. Η πρώτη ριπή φεύγει πάνω στα μουνόχειλά σου. Ουρλιάζω από ηδονή και συνεχίζω να σε χύνω στην πλάτη και στα κωλομέρια. Όταν άδειασε και η τελευταία σταγόνα, ο κώλος σου ήταν άσπρος από τα χύσια. Απόδειξη του πόσο τεράστια καύλα είσαι μωρό μου.


No comments:

Post a Comment