May 7, 2016

Αστέρι στα τσιμπούκια

Σε σκέφτομαι μωρό μου και καυλώνω. Ιδρώνουν οι παλάμες μου και με τρώνε να σε χαϊδέψω. Να καθόμαστε απέναντι στη καφετέρια και ν' αρχίσω να σου τρίβω τον καβάλο με το πόδι μου. Να σε φαντασιώνομαι πως μένεις μπροστά μου μόνο με το στρινγκ και μου τρίβεσαι πάνω στον μπούτι μου σαν στριπτιζέζ. Να μου ξεκουμπώνεις πουκάμισο και παντελόνι και ν' αρχίζεις να μου γλείφεις το στήθος, τις ρώγες και τη κοιλιά. Αργά, βασανιστικά και επίμονα. Μετά τα μπούτια, μέχρι τα γόνατα. Ένα-ένα… Σιγά-σιγά ν' ανεβαίνεις ψηλότερα, φτάνοντας στον πούτσο μου, τον οποίο ν' αρχίσεις να φιλάς και να δαγκώνεις πάνω από το σλιπάκι.

Απόψε, με το που θα επιστρέψουμε από την έξοδό μας, θέλω να είναι μόνο για μένα. Να σκύψεις και να με πάρεις στο στόμα. Πρώτα τα αρχίδια… μετά τον πούτσο μου. Να με τσιμπουκώνεις και εγώ να σε πιάνω από τα μαλλιά και σου χώνω το καυλί μου βαθιά μέσα στο λαιμό σου. Μέχρι να ακούσω να βήχεις λες και πνίγεσαι από τη ψωλή μου. Να νοιώσω τα σάλια σου να κυλάνε  παντού πάνω στην πούτσα μου και τ' αρχίδια μου. Τα ρουφάς όλα, ξέρω… Και σπάνια έχω νιώσει κάτι τέτοιο στη ζωή μου.

Καμμιά δεν συγκρίνεται με σένα μουνάρα μου όταν έχεις ένα πούτσο στο στόμα σου. Η πίπα σου είναι απερίγραπτη. Τόσο καλλιτεχνική που με ξεζουμίζεις στο χύσιμο. Είσαι αστέρι! Από την καύλα μου έχω τέτοια πίεση που μερικές φορές αστοχώ και γεμίζω τα πάντα γύρω μου. Σπέρμα βγαίνει για ώρα και πάντα εσύ ποτίζεσαι στο χύσι. Στα όμορφα μαλλάκια σου και στο πρόσωπο σου αλλά και πολύ στα σεντόνια. Χαρίζοντάς σου και εσένα μια γεύση απ’ τα… ταλέντα σου!


No comments:

Post a Comment