May 6, 2016

Επιστροφή στα παλιά λημέρια...

Μωρό μου, δεν καταφέρνω να συγκρατηθώ από το να σκεφτώ ότι θέλω να πηδήξω την πιο αξιολάτρευτη και ταυτόχρονα πιο καυτή και καυλωτική ύπαρξη που έχω ποθήσει ποτέ. Το μυαλό μου έχει κολλήσει στα υπέροχα πόδια σου, στα καλοσχηματισμένα ολοστρόγγυλα στήθη σου τα οποία φουσκώνουν σφιγμένα μέσα στο σουτιέν. Στο τουρλωτό κωλαράκι σου, που δίνει τη χαριστική βολή στο αδηφάγο βλέμμα μου.

Είσαι μια γκομενάρα βγαλμένη από την πιο ερωτική φαντασία που μπορεί να έχει κανείς. Η πεμπτουσία της έμπειρης καύλας. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην θαυμάσει κανείς στη φατσούλα σου. Τα μακριά μαλλιά και τα σαρκώδη χείλη μέχρι τα καστανά μάτια και την πικάντική μύτη σου; Αυτό το μουτράκι να μου χαμογελάει;  Ή αυτό το πρόσωπο να με κοιτάει λάγνα καθώς τσιμπουκώνει αισθησιακά τον πούτσο μου…

Μη νιώθοντας καμιά ενοχή, το μυαλό μου δουλεύει σε πλήρεις στροφές, προσπαθώντας να φαντασιωθεί το πώς θα γαμήσω αυτό το υπέροχο πλάσμα: και ας πάω στη κόλαση, δε με νοιάζει. Είναι από τις λίγες φορές στη ζωή που σε καταλαμβάνουν τα πιο ζωώδη ένστικτα, νιώθοντας πως αν τα καταπνίξεις θα πας στον άλλο κόσμο. Δεν βλέπω την ώρα να μείνω μόνος μου, να σε φαντασιωθώ γυμνή στην αγκαλιά μου και να τραβήξω μια μεγαλόπρεπη μαλακία για πάρτη σου.

Το αισθάνομαι έντονα… το χέρι σου πάνω στο παντελόνι μου, ακριβώς πάνω από το σημείο όπου ο πούτσος μου πάλλεται από καύλα για σένα, να τον χαϊδεύεις απαλά με τα δάχτυλά σου.  Και νιώθω ένα απαλό χέρι να ξεκουμπώνει το παντελόνι μου και να μου το κατεβάζει μαζί με το εσώρουχό μου. Και η εικόνα που φαντάστηκα πριν γίνεται πραγματικότητα... σε βλέπω να παίρνεις απαλά - απαλά και σιγά - σιγά τον πέτρινο πούτσο μου στο στόμα σου.

Με παλαβώνεις καθώς παίζεις με τη γλώσσα σου το κεφαλάκι. Την περνάς γύρω-γύρω και το γλείφεις ενώ τον χαϊδεύεις με τα χείλη σου. Είσαι τρέλα. Παίρνεις τον πούτσο μου βαθιά μέσα στο στόμα σου ενώ ταυτόχρονα τον παίζεις με το χέρι σου. Τον χαϊδεύεις και τον μαλακίζεις κυκλικά με την παλάμη σου και αμέσως μετά τον σπρώχνεις παραμέσα, σχεδόν ως το λαρύγγι. Πάλι νοιώθει έτοιμος να χύσει... Και πάλι τραβιέσαι και σταματάς στο ίδιο σημείο, ψηλά στο πουτσοκέφαλο. Οι πίπες σου είναι από τις πιο όμορφες εμπειρίες της ζωής μου.

Και όταν με μια κίνηση κάθεσαι πάνω στον πούτσο μου χώνοντας τον στο μουνί σου... εκεί, τα ξεχνάω όλα. Το μόνο που με νοιάζει είναι να συνεχίσω να γαμάω αυτό το υπέροχο μωρό. Και αυτό κάνω κάθε φορά που το στενό μουνάκι σου υποδέχεται με ζεστασιά τον πούτσο μου. Και αυτό με τη σειρά του δεν υστερεί σε πόθο, θέλει να τον νιώθει όσο πιο πολύ γίνεται.

Είσαι μεγάλη καύλα…  όταν με ξεσηκώνεις και πηδιέσαι σαν φτασμένη πουτάνα.Και εγώ με τη σειρά μου, θέλω να σε κάνω να χύσεις… Καθώς τα μουνόχειλά σου της τρίβονται με το καυλί μου, τα πρώτα σου υγρά αρχίζουν να στάζουν από αυτά. Τώρα είναι πιο εύκολο να μπαινοβγαίνω, καθώς τα ζουμιά σου έχουν λούσει τον πούτσο μου. Και το κάνω όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο έντονα, ακούγοντας τους ψιθυριστούς σου αναστεναγμούς στο αυτί μου…

Μ., με καυλώνεις όταν γυρεύεις το γαμήσι μου... ίσως όσο δεν έχω καυλώσει ποτέ στη ζωή μου. Σχεδόν μπορώ να δω τα υγρά σου να τρέχουν πάνω στ’ αρχίδια μου, ενώ τα ροζ, πρησμένα μουνόχειλα δονούνται καθώς σε γαμάω ασταμάτητα. Οι αναστεναγμοί σου γίνονται σιγανά βογκητά μαζί με όλο και περισσότερους χυμούς να βγαίνουν από το μουνί σου. Δεν αντέχεις άλλο… σου έρχεται να χύσεις. Και μου τα δίνεις! Το μουνί σου γίνεται μούσκεμα σε δευτερόλεπτα και τα βογγητά είναι πιο έντονα από ποτέ.

Στα γρήγορα τραβιέσαι και παίρνεις πάλι το όργανό μου στο στόμα σου. Κόντευα να πάθω εγκεφαλικό από την καύλα! Θέλεις με τη σειρά σου να με κάνεις να χύσω. Άρχιζεις να μου τον παίζεις τρίβοντάς τον στις βυζάρες σου.. Μόνο που ήταν για δευτερόλεπτα, τα χύσια μου εκτοξεύονται ορμητικά σε απίστευτες ποσότητες πάνω στο λαιμό σου, στα βυζιά σου, στην κοιλιά σου… Γονατίζω λαχανιασμένος.

Έχεις γείρει δίπλα μου εξαντλημένη. Μια σταγόνα σπέρμα έχει πέσει δίπλα στα χείλη σου. Την γλείφεις… και μετά πάλι τσιμπουκώνεις τον πούτσο μου,  ίσα - ίσα να τον καθαρίσεις.  Όταν σε κοιτάζω στα μάτια, εσύ μου δίνεις ένα παθιασμένο φιλί, κατά τη διάρκεια του οποίου ανταλλάσουμε τα χύσια μου στα στόματά μας. Καιρό είχα να νιώσω έτσι, μοναδική μου καύλα.


No comments:

Post a Comment