May 9, 2016

Αναμνήσεις ηδονής...

Μωρό μου, τρελλαίνομαι στη σκέψη που σε ξεσήκωσα χθες το βράδυ.  Φαντάζομαι τι προξένησαν τα sms μου στο λατρεμένο σου μουνάκι… είμαι σίγουρος ότι το έκανα να πρήζεται από καύλα, να συσπάται άγρια και να μουσκεύει σε κλάσματα δευτερολέπτου. Άναψες καυλιάρα μου; Γουστάρεις το πως σε φτιάχνω; Να χύνεις για πάρτη μου;

Είμαι σίγουρος στο μυαλό σου είχες τον αγαπημένο σου πούτσο. Έτσι όπως είναι τώρα για σένα. Απίστευτα καυλωμένος, πελώριος και κατάσκληρος πούτσο, πλαισιωμένος από ένα επιβλητικό πουτσοκέφαλο και δυο πρησμένα αρχίδια. Και με το κορμί σου να φλέγεται απ’ την ίδια καύλα που είχες νιώσει χθες βράδυ, σκέψου  να κολλούσες τα χείλη σου σα βεντούζες πάνω στα υπερμεγέθη αρχίδια μου και να τα ρουφούσες μ’ όλη σου τη δύναμη. Σχεδόν θα τα κατάπινες και τα δυο στο στόμα σου ταυτόχρονα!

Είμαι σίγουρος που ο πούτσος μου σου έχει λείψει, πως όταν σκέφτεσαι πόσο σε θέλει, νιώθεις όλη σου την ύπαρξη να δονείται από μια τόσο έντονη καύλα, μια βουλιμία για αυτή τη ψωλάρα, που αν την είχες μπροστά σου θα την γράπωνες με τα χείλια σου, δίνοντας στην κορυφή της ένα τρομερά μακρόσυρτο, ρουφηχτό φιλί, κι ύστερα κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο... καταλήγοντας, μέσα σε μισό λεπτό, να πνίγεις τη βάλανό της στα φιλιά!

Το ξέρεις μωράκι μου πως τσιμπουκώνεις καλύτερα και από πουτάνα;  Έτσι όπως γονατίζεις μπροστά μου πειθήνια, κολλάς τα χείλη σου στη πούτσα μου και τη βυζαίνεις φιλήδονα. Έπειτα, τον καταπίνεις τον πούτσο του μέχρι... σκασμού, και ενίοτε τον ρουφάς παθιασμένα, ενώ συνάμα μαλλάζεις τα κωλομέρια μου! Δεν υπάρχει περίπτωση να σου αντισταθώ!

Σήμερα θέλω όταν ξαπλώσεις να φέρεις στο μυαλό σου την εικόνα μου να γραπώνω το πέος μου και ν΄ αρχίζω να το κοπανάω και να το τρίβει πάνω στην πρησμένη κλειτορίδα σου, κάνοντάς σε να συστρέφεσαι και να νιαουρίζεις από καύλα! Κι όταν το διαβάσω στα μάτια σου πως δεν μπορείς άλλο, να σουβλίσω το κάθυγρο μουνάκι σου και να στο ξεσκίσω με άγριες ψωλιές. Σκέψου ότι ποτέ δεν είχες νιώσει τέτοια καύλα με κανέναν…

Κανένας μωρό μου δε σ΄ έχει κάνει να ούρλιαζεις από ηδονή, σπαρταρώντας άγρια, ξεσαλώνοντας πάνω μ΄ έναν εραστή που το καυλί του φτάνει σε τέτοια βάθη μέσα σου, που ούτε να... ονειρευτείς δεν μπορούσες με τους προηγούμενους. Και κανέναν άλλο δεν έχεις καυλώσει τόσο πολύ που η ψωλάρα του να σου ξεχειλώνει το μούνο, όπως η δική μου, ε;

Και κανένας δεν σε κάνει να χύνεις τόσο… Τον πρώτο οργασμό να ακολουθεί δεύτερος, τρίτος, τέταρτος… Για την ακρίβεια, κάθε φορά που βυθίζω τον πούτσο μου στα βάθη σου, νιώθεις το μουνί σου να αμολά ολόκληρα ποτάμια από υγρά. Και όταν το χύσιμό σου ξεσπά σαν τσουνάμι, αφήνεσαι άνευ όρων στη δίνη της ηδονής…


No comments:

Post a Comment