May 25, 2016

Καυλιάρα υπεράνω πάσης υποψίας

Για μένα είσαι σκέτη πρόκληση! Τόσο που όταν σε βλέπω στη δουλειά, μουνάρα υπεράνω πάσης υποψίας, αμέσως θέλω απελπισμένα να αγγίξω το δέρμα σου, τα μαλλιά σου, να γευτώ τη μουνάρα σου και τη κωλάρα σου, να σε βλέπω να χάνεσαι στην καύλα. Έχεις τον τρόπο να με κάνεις να ξεχνάω τα πάντα, να ζητώ να γευτώ μαζί σου το απόλυτο σεξουαλικό πάθος… να κάνω πραγματικότητα όλες τις φαντασιώσεις που γυρνούνε στο μυαλό μου.

Ατέλειωτες στιγμές καύλας, μόνο και μόνο με τα χείλη και τη γλώσσα σου. Λατρεύω να μου τον παίρνεις βαθιά μέσα στο στόμα σου και να γεύεσαι κάθε πόντο του πούτσου μου. Είσαι απίστευτη όταν με ένα σχεδόν προκλητικό χαμόγελο, ξεκουμπώνεις τη ζώνη του παντελονιού μου τις στιγμές που οδηγώ για να μου πάρεις τέτοιο τσιμπούκι, αργό και βασανιστικό που καταλήγει στο να μαζεύεις τα χύσια μου με την παιχνιδιάρικη γλώσσα σου.

Όταν παίρνεις πρωτοβουλίες είναι οι πιο καύλα στιγμές σου. Και το ξέρεις ότι όταν με τσιμπουκώνεις δεν κρατιέμαι. Η γλώσσα σου είναι τόσο παιχνιδιάρικη και ερεθιστική που μόνο με τη σκέψη μεθάω. Είσαι η απόδειξη του τι εστί αληθινή πίπα. Κολασμένη πίπα! Όταν γονατίζεις έτσι γυμνή μπροστά στην πούτσα μου και ξεκινάς ένα παιχνιδιάρικο και ταυτόχρονα αισθησιακό ταξίδι σε όλο το μήκος του καυλιού μου, κοιτάζοντάς με συνέχεια με εκείνα τα μάτια που φλέγονται από ερωτισμό.

Γέρνω το κεφάλι πίσω από απόλαυση και εσύ συνεχίζεις... Βασανίζοντάς με. Γλείφεις πούτσο και αρχίδια κι ευχαριστιέσαι… Ακούω ένα παρατεταμένο «μμμμμμμ μωρό μου» να ψιθυρίζει συνέχεια, γραπώνοντας τον πούτσο και παίζοντάς τον συνέχεια, όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο δυνατά. Ρουφάς το πουτσοκέφαλό μου και τ' αρχίδια μου, ανεβοκατεβάζεις το χέρι σου, και με κοιτάζεις λάγνα… Με κοιτάζεις και φαίνεται ότι θέλεις να τον καταπιείς ολοζώντανο.

Είσαι γεννημένη, λατρεία μου, για να ρουφάς την ψωλή μου. Για να μην αντέχει άλλο και να έχει συνέχεια την αίσθηση ότι θα χύσει μέσα σ αυτό το καταπληκτικό στόμα, πάνω σ αυτή την ερεθιστική γλώσσα. Τότε μου τη δίνει και σε πιάνω απο τα μαλλιά και δίνοντάς μια-δυο φορές δύναμη να φτάσει ο πούτσος μου μέχρι να αγγίξει το λαρύγγι σου, σε σηκώνω να σε φιλήσω, να πάρω απ τη γλώσσα σου τη γεύση του πούτσου μου. Είσαι φανταστική ρουφοκαυλέτα!

Οι καλύτερες στιγμές μας όμως είναι, όταν συναντιόμαστε, καπάκι μετά τη δουλειά, στα ξενοδοχεία. Να έχει χτυπήσει ο πόθος κόκκινο και το δωμάτιο να γεμίζει με ατελείωτα βογγητά και λαχανιασμένες καυλιάρικες φωνές όταν σε γαμάω. Έχεις πάρει μάστερ στις πιο απίστευτες στάσεις, καθώς σε στήνω όπως με βολεύει για να σε ξεσκίζω. Να σ’ έχω εκτεθειμένη και ευάλωτη στις ορέξεις του πούτσου μου και αυτό φαίνεται να σ’ ερεθίζει και σενα πάρα πολύ.

Μου αρέσει πολλές φορές έτσι όπως ξεκινάς να με προκαλείς, ανοίγοντας τα πόδια σου και χαϊδεύοντας απαλά και μεθοδικά το μουνί σου, ένα γλυκό μουνί, με μια τρύπα όλη δική μου, και με κάτι ζεστά μουνόχειλα έτοιμα να βεντουζώσουν το καυλί μου και να το συνοδέψουν μέχρι τον πρώτο οργασμό του. Κι έτσι όπως κλείνεις τα μάτια και χαϊδεύεσαι, ο πούτσος μου γίνεται σκληρός κι έτοιμος να σε ξεσκίσει μέχρι να παρακαλάς να σταματήσω...

Και πώς ν’ αντισταθώ και να μη σου ανοίξω τα πόδια παραμερίζοντας το βρεγμένο σου στρινγκάκι, για να απολαύσω τα μουσκεμένα σου μουνόχειλα που μυρίζουν τόσο αισθησιακά και καυλιάρικα όσο τίποτε άλλο. Η γεύση και το άρωμά τους είναι ό,τι καλύτερο έχω γευτεί ποτέ μου. Η αίσθηση της ερεθισμένης της κλειτορίδας και της φουσκωμένης μουνάρας σου είναι άκρως καυλωτική. Πάντα με ωθεί να σε τρελάνω στο γλειφομούνι!

Και όταν μου στήνεσαι στα τέσσερα, έχω την ευκαιρία να χαζέψω τον πιο ηδονικό κώλο. Ιδίως όταν φοράς το στρινγκάκι και στέκεται τραβηγμένο πλάϊ στα κωλομάγουλά σου, καυλώνω όλο και πιο πολύ. Μου 'ρχεται να σου χουφτώσω τα καπούλια ρίχνωντάς σου ένα κωλοσκάμπιλο για να ακούσω αυτό το παιχνιδιάρικο βογκητό σου και να χώσω με μιας τον πούτσο μου στο τρυφερό σου, υγρό μουνάκι…

Είσαι σκέτη καύλα μωρό μου. Γεννημένη να πηδιέσαι ακατάπαυστα! Το μουνί σου είναι τόσο ζεστό και τόσο υγρό που το πουτσοκέφαλό μου κάνει προσπάθειες να κρατηθεί χωρίς να χύσει κατευθείαν. Και κρατιέμαι, για να μπαίνω όλο και πιο βαθιά κάνοντάς σε να λιώνεις απο καύλα. «Πιο βαθιά» με παρακινείς, κι εγώ άλλο που δεν θέλω. Να σου κρατάω τους γλουτούς και να σε καρφώνω μέχρι που ο πούτσος μου να χάνεται όλος μέσα στην τρυπούλα σου.

Τον εξαφανίζεις αχόρταγα και ηδονικά και με φτιάχνεις πολύ. Και μόλις εμφανίζεται πάλι απ’ το καυτό μουνί σου είναι πνιγμένος στα υγρά σου, γυαλίζει και ξαναμπαίνει με ευκολία. Ανοίγει η τρύπα σου τόσο πολύ που κολυμπάει πραγματικά το καυλί μου μέσα σου. Βάζεις το χέρι σου ανάμεσα απο τα πόδια σου προς τα πίσω και χαϊδεύεις  τ’ αρχίδια μου. Σου πιάνω τα μαλλιά κι εσύ απολαμβάνεις το γαμήσι σαν να είναι η πρώτη μας φορά. 

Δεν χορταίνω να σε γαμάω μουνάρα μου. Από τις αγαπημένες μου στάσεις, να σε παίρνω στην άκρη του κρεβατιού ανάσκελα, να έχεις ανοίξει τα πόδια και να βάζεις τις φτέρνες σου στους ώμους μου την ώρα που στον χώνω… Αυτή η στάση μου αρέσει περισσότερο, γιατί έχω τη δυνατότητα να βλέπω τις εκφράσεις στο προσωπάκι σου και τα βυζιά που κινούνται πάνω κάτω την ώρα που γαμιέσαι δυνατά. Και είναι τέλεια για να σε πηδάω και να χαλαρώνεις παραδομένη στην καύλα σου. . .

Μπορώ εύκολα να παίρνω τα πόδια σου και τα βάζω στους ώμους μου κλειστά, ώστε να σου ανασηκώνω τη λεκάνη σου για να έρθει το μουνάκι σου στο ύψος του πούτσου μου. Και μπορώ να σου δαγκώνω τα πόδια και να σου γλύφω τα δάχτυλά τους με πάθος κι εσύ να χύνεις, ξανά και ξανά, πάνω στην τεράστια πούτσα μου. Και  χωρίς να σταματήσω στιγμή να μπαινοβγαίνω μέσα σου να σκύβω να σε φιλήσω και να σου γλύψω το αυτί σου, το λαιμό σου και τα βυζάκια σου.

Είναι πάντα φανταστικό να νιώθω ταυτόχρονα ηδονή τόσο στον πούτσο όσο και στ’ αρχίδια μου. Ή να σου δίνω πουτσοσκάμπιλα στα κωλομέρια σου απο πίσω μέχρι που σε ανασηκώνω για να κάτσεις επιτέλους πάνω στον πούτσο μου που περιμένει με λαχτάρα την υπέροχη τρύπα σου. Και 'συ ν’ ανεβοκατεβάζεις τόσο τέλεια την λεκάνη σου, παίρνοντας το καυλί μου μέχρι τ αρχίδια.  Ή να χύνεις πάνω στον πούτσο μου, με το ζεστά σου μουνόχυμα να τρέχει στα μπούτια μου…

Είσαι φτιαγμένη για να κάνεις τα καλύτερα γαμήσια μαζί μου. Αυτό είναι σίγουρο. Με την καύλα σου να χτυπάει κόκκινο, και τον πούτσο μου να σε τρελαίνει στην υπέροχη μουνάρα σου. Και όταν για τελείωμα μου προτείνεις το στόμα σου… ω ναι, είσαι η θεά της καύλας. Σε πιάνω από το πηγούνι με το ένα χέρι και με το άλλο σπρώχνω το πρησμένο καβλί μου στο στόμα σου και χύνω... χύνω σαν τρελός... με το καυτό μου σπέρμα να εκσφενδονίζεται με μανία στη γλώσσα σου…

Και εσύ γλυκούλα μου τρέμεις από ευχαρίστηση. Πίνεις τα χύσια μου και ρουφάς μέχρι τέλους τη ψωλή μου μέσα στο στόμα σου, έτοιμη να τη ξεκολλήσεις έτσι που τη στραγγίζεις μανιασμένη από την καύλα σου. Κι όταν τα καταπίνεις όλα, έρχεσαι και κάθεσαι πάλι στην κοιλιά μου θυμίζοντάς μου ότι η μουνάρα σου είναι ακόμα ζεστή απο το γλυκό γαμήσι που της είχα δώσει. Ατέλειωτες στιγμές καύλας…

Αυτό με τρελαίνει σε σένα. Το ότι ξέρεις πώς να διεκδικείς έναν άντρα για την απόλαυσή σου, πώς να του δίνεσαι και πώς να τον κάνεις να περνάει καλά. Η αυτοπεποίθησή σου, τα καυλιάρικα νάζια σου, οι καυτοί αναστεναγμοί σου και τα κόλπα σου, καυλώνουν όχι μόνο το κορμί μου αλλά και το μυαλό μου. Γι αυτό σε γουστάρω τρελά. Γιατί είσαι άκρως ερωτική και θηλυκή, χωρίς δόσεις ψεύτικης υπερβολής. Ό,τι κάνεις, το ευχαριστιέσαι, μένοντας και σε μένα αξέχαστη.

Τι μουνάρα που είσαι! Με ξεσηκώνεις… το μυαλό μου, αλλά κυρίως ο πούτσος μου έχουν επαναστατήσει. Θέλω να σε γαμήσω μωρό μου. Στα τέσσερα να μπω όλος μέσα σου, να σε κρατώ απ’ τη μέση και εσύ να λικνίζεσαι πάνω στην ψωλάρα μου. Δικός σου, ο πούτσος μου, να τον γλεντήσεις όπως γουστάρεις καυλιάρα μου. Είναι εδώ... δικός σου! Πάρτον... γλείφτον… δάγκωσέ τον… πήδα τον… σκίστον...

Ό,τι σου κάνει κέφι. Σε θέλω!


No comments:

Post a Comment