May 21, 2016

Παράνομες απολαύσεις

Μουνάρα μου, ξέρω πως όταν κοιτάξω μέσα στα μάτια θα έχουμε και οι δυο αυτό το βλέμμα που έχουν συνήθως οι άνθρωποι όταν παράνομα ποθούν και οι δύο μαζί το ίδιο πράγμα. Θα χαμηλώσω το κεφάλι και θα σε φιλήσω  απαλά στα χείλη. Να τα αισθανθώ υγρά και ζουμερά. Το φιλί θα γίνει  πιο έντονο. Η γλώσσα σου θα μπαίνει στο στόμα μου και θα το εξερευνεί. Τα χέρια μου θα τυλιχτούν  πίσω από την πλάτη σου και θα σε σφίξω πάνω μου, νιώθοντας τις σχετικά σκληρές της ρώγες σου στο στήθος μου.

Θα σε φιλάω στο λαιμό και θα χαϊδεύω την κοιλιά σου προσπαθώντας να βάλω το χέρι μου κάτω από το ύφασμα να νιώσω το δέρμα σου. Όταν το καταφέρω θ’ αρχίσω να σου χαϊδεύω το σώμα φτάνοντας στο στήθος σου  με τις υπέροχες ρώγες. Μικρές που με το παραμικρό άγγιγμα πετιόνται σκληρές προς τα έξω. Στις χαϊδεύω λίγο με τα δάχτυλα μου και τις αισθάνομαι όπως πάντα, πέτρα.

Με το δεξί μου χέρι θα χουφτώσω το δεξί σου στήθος. Θα το πιέζω μέσα στο χέρι μου να το νιώθω να γεμίζει την παλάμη μου. Απίστευτη αίσθηση! Θα βάλω τη ρώγα σου ανάμεσα στα δάχτυλά μου και θα την κλειδώσω εκεί. Να τη σφίξω με λίγο περισσότερη δύναμη από ότι πρέπει, να την τραβήξω προς τα έξω και μετά να την αφήνω να επανέλθει στην θέση της κάνοντας την κίνηση που κάνουν τα ζελέ όταν κουνιούνται. Μετά θα την πάρω στο στόμα μου και θα την ρουφήξω, θα την γλείψω, θα την φιλήσω, θα την δαγκώσω ελαφρά, θα την τραβήξω προς τα έξω και θα την αφήνω να ξυθεί επάνω στο δόντια μου.

Αυτό το μαρτύριο θα το συνεχίσω για αρκετή ώρα. Για να σ’ ακούω να βογκάς από την καύλα και να ανασαίνεις βαριά. Να μην αντέχεις άλλο από πόθο και ν’ αρχίσεις με τη σεορά σου να χαϊδεύει την πούτσα μου που θα είναι ήδη πέτρα. Θα στην βγάλω έξω μωρό μου να την θαυμάσεις. Να σε προκαλέσω ν’ αρχίσεις να μου κάνεις μια υπέροχη πίπα, το σήμα κατατεθέν σου! Όπως ξέρεις που μ’ αρέσει καύλα μου… αρχίζοντας να φιλάς το κεφαλάκι και να το γλείφεις ενώ με το χέρι μου χαϊδεύεις τ΄αρχίδια.

Με μια κίνηση θα πάρεις όλο τον πούτσο μου στο στόμα σου. Είναι όπως τον θυμάσαι από την τελευταία φορά που τον τσιμπούκωσες… σκληρός, ζεστός και απολύτως καυλωτικός.  Θα σου πιάσω το κεφάλι, οδηγώντας να σου γαμήσω το στόμα αργά. Και όσην ώρα με τρομπάρεις με το στόμα σου, θα σε φωνάζω  τσούλα, καυλάκι, αχόρταγη πουτάνα, καυλωμένη μουνάρα, ξεπατωμένη καριόλα, ξεκωλάκι, τελειωμένη πόρνη, φτηνοπηδιόλα, αχόρταγη πουτσογλύφτρα, σκλάβα ψωλορουφήχτρα, υπάκουη γαμιόλα, παντρεμένη καυλομούνα και πολλά άλλα. Και θα σε αφήσω να χύσεις έτσι, καθώς θα με πιπώνεις και θα σε στολίζω καυλόλογα...

Εσύ θα έχεις αγκαλιάσει με το χέρι σου το καυλί μου και στην άκρη θα έχεις τα χείλη σου. Θα νοιώσω το κορμί μου να τρέμει. Μωρό μου, θα χύσω… Τότε εσύ θα ξεκινήσεις να μου τον παίζεις γρήγορα έχοντας το πουτσοκέφαλο ανάμεσα στα χείλη σου. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα χύνω ποσότητες σπέρματος στο στόμα σου. Μέχρι τελευταία σταγόνα.


No comments:

Post a Comment