May 15, 2016

Υπάκουη λύτρωση

Μωρό μου, αν επιλέξεις να είσαι ολοκληρωτικά δοσμένη στις διαθέσεις μου, θα περάσεις μια βραδιά αξέχαστη. Την προηγούμενη φορά στο σπίτι σου με είχες τρυφερό και πειθήνιο υπηρέτη της ηδονής σου, σειρά σου τώρα γίνεις η πουτάνα μου! Να νοιώσεις την υποταγή σε αυτό που οι αδαείς λένε προστυχιά… που τόσο καθαρίζει γυναίκας μυαλό και ψυχή, γεμίζοντάς το με παράδοση άνευ όρων σε άξιο άντρα κατακτητή. Σε δούλο του μουνιού της κι αφέντη της καύλας της ταυτόχρονα...

Θα αφήσω επίτηδες μισάνοιχτες τις κουρτίνες στο παράθυρο του ξενοδοχείου και θα βάλω να γονατίσεις ολόγυμνη με τον κώλο σηκωμένο και τα βυζιά σου πεταγμένα έξω από το σουτιέν ενώ εγώ θα κάθομαι σε μια πολυθρόνα στο πλαϊ πίνοντας αδιάφορα το ποτό μου όλες αυτές τις στιγμές που εσύ θα τρέμεις από την καύλα και από την αγωνία μην σε δουν από απέναντι να στήνεσαι γυμνή στα τέσσερα. Και δεν θα μου πεις όχι…

Δεν μπορείς να μην υπακούσεις. Είμαι ο αφέντης σου τώρα και θα κάνω ότι θέλω. Δικό μου είναι το κορμί σου. Το είναι σου όλο είναι στα χέρια μου. Μόνο εγώ ξέρω τι πρέπει να κάνω... Μόνο εγώ ξέρω πιο είναι το σωστό ώστε να νιώσεις αυτό που ποθείς... Κατά διαστήματα θα σε αφήνω να με πλησιάσεις και να γονατίσεις ανάμεσα στα πόδια μου, παίρνοντας τον πούτσο μου στο στόμα σου και να τον γλύψεις ανελέητα, αργά και νωχελικά, χωρίς να με κάνεις να τελειώσω. Απλά για να αισθάνομαι ότι ο πούτσος μου είναι σε κάτι υγρό και δροσερό όπως είναι το στόμα σου.

Αν μου τη δώσει εκείνη τη στιγμή, θα γίνω πολύ πρόστυχος και θα σε φωνάζω βρωμιάρα, ψωλορουφήχτρα και πεινασμένη πουτάνα -αυτό θέλω να σ’ αρέσει και σένα εκείνη τη στιγμή, γιατί είναι η αλήθεια. Λίγα πράγματα σε κάνουν τόσο ευτυχισμένη όσο ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ πούτσος στο στόμα σου. Μπορείς να τον ρουφάς για ώρες και ώρες εκεί γονατισμένη, ενώ εγώ σου τραβάω που και που τις ρώγες σου ή περνάω ένα παγάκι πάνω στα βυζιά σου για να σε κάνω να ερεθιστείς ακόμα περισσότερο.

Σε φτάνω σε σημείο να θέλεις τόσο να πηδηχτείς που σέρνεσαι σαν τη σκύλα στα πόδια μου ικετεύοντας να σου τον βάλω στο μουνί σου. Αλλά εγώ αρνούμαι! Δεν υποκύπτω στην παρόρμηση του να σε πηδήξω αν δε νοιώσω ότι έχεις πεθάνει από την καύλα και ότι απλά δεν αντέχεις άλλο. Βγάζω από τη τσάντα τον κόκκινο δονητή και σε υποχρεώνω να γαμηθείς μόνη σου με αυτόν, σχεδόν μέχρι να χύσεις, έχοντας συνέχεια στο μυαλό σου ότι κάποιος μπορεί σε βλέπει από απέναντι.

Μερικές φορές σε βάζω να τρως παγάκια και να τα γλύφεις καλά για να δροσίζεις ακόμα περισσότερο το καυλί μου. Άλλες φορές σου φέρνω τον πούτσο και στον κάνω βόλτες πάνω στα μάγουλά σου, τη μύτη σου, τα μαλλιά σου, ενώ εσύ στέκεσαι με το χέρι πίσω απ’ το κεφάλι, τα βυζιά ανασηκωμένα και τη γλώσσα έξω, περιμένοντας πότε θα αποφασίσω να τον προσγειώσω στο στόμα σου. Μόνο όμως αν με παρακαλέσεις αρκετά και δω ότι δεν αντέχεις άλλο…

Όταν κρίνω ότι είσαι πολύ υπάκουο τσουλάκι, θα σε αλείψω απαλά με τη ταϋλανδέζικη κρέμα, περνώντας τα χέρια μου σε κάθε σημείο του κορμιού σου, λέγοντάς σου ότι είσαι η πιο αισθησιακή ερωμένη που είχα, έτσι όπως έχεις καυλώσει από το χάδι μου. Απόλαυση να ζεις το ταξίδι των δακτύλων μου, στο κορμί σου...Νιώθεις πως η απόλαυση είναι και δική μου...και σ αρέσει...που χαρίζεις ηδονική απόλαυση στα χέρια μου που τόσο τρυφερά σε περιποιούνται. Πού μαλάζουν την πλάτη σου συγχρονισμένα, παίρνοντας άγχος μα και σκέψεις αχρείαστες που δεν αρμόζουν στην στιγμή...

Μουδιάζεις από την χαλαρότητα στα πόδια σου, όσο περνούν οι παλάμες μου γύρω τους. Ρεύμα ηλεκτρίζει το είναι σου σαν σε ακουμπώ ανάμεσα στα πόδια. Το μούδιασμα που νιώθεις σ όλο το κορμί καθώς μαλάζω τα πέλματα μα και τα δάχτυλα σου, σε κάνουν να νιώθεις χαμένη μέσα σε όνειρο. Αφήνεσαι κι άλλο...Μα το άγγιγμα μου ανάμεσα στα πόδια σου...εκεί, δεν φεύγει απ το μυαλό σου...

Νιώθεις τα χέρια μου...ν’ ανεβαίνουν πάλι. Ξαφνιάζεσαι που νιώθεις τα χείλη μου να ρουφούν απαλά το αυτί σου...τον λαιμό σου ,ταυτόχρονα με το άγγιγμα των χεριών μου στα υγρά μουνόχειλα ανάμεσα στα μουδιασμένα πόδια σου. Χάνεσαι...Το νιώθω. Σε βασανίζει τόσο γλυκά όλη αυτή η αναμονή. Πόσο όμορφα νοιώθεις όταν περιμένεις; Κρέμα και πάλι... Πιο πολύ... Ανάμεσα στ απόκρυφά σου. Σαν χαλί τη νιώθεις, που στρώνω για να περάσω πάνω του. Που σε γεμίζει υποσχέσεις... που όμως εγώ -κυρίαρχος αφέντης, δεν εκπληρώνω! Ακόμη…

Το δάχτυλό μου βασανιστικά, σπρώχνεται παραπίσω, απλώνοντας κρέμα γύρω από την στενή είσοδο του κολασμένου πόθου σου. Και ναι... μπαίνει τόσο αργά... τόσο απαλά... τόσο γλυκά... Ανοίγοντας την πύλη της της κολασμένης ηδονής... Και μπαίνει κι άλλο, πιο βαθιά. Απαλά, γεμίζοντας γλύκα το κορμί σου ολόκληρο καθώς το ένα χέρι μου είναι στο μουνάκι σου που χύνει ασταμάτητα, και το άλλο εκεί... Εκεί στο τρόπαιό μου, το κωλαράκι σου που με το δάχτυλο μου ανοίγω να κατακτήσω...

Η μέση σου, ανεβοκατεβαίνει σαν τρελή, προσπαθεί να μαγνητίσει το χέρι μου... πιο βαθιά. Και το κρατά φυλακισμένο εκεί! Παίρνοντας ηδονή, δίνοντας τους χυμούς σου. Είσαι μαγικά χαλαρωμένη. Μαγική η γλύκα του δαχτύλου μου που μπαινοβγαίνει μέσα σου, πίσω σου... Χάνεσαι... Σε καυλώνει μέχρι τρέλλας… Σ’ αρέσει! Είναι τόσο βρώμικα γλυκό, που σου βγάζει συναισθήματα γυναίκας  που δεν τα  'νιωσες ποτέ με κανέναν άλλο... Μέχρι να με γνωρίσεις...

Την μέση σου σηκώνω ελαφρά. Νιώθεις τις παλάμες μου ν’ ανοίγουν τις κολασμένες φαντασιώσεις σου...Την γλώσσα μου να γεύεται το τρόπαιο μου τρελαίνοντας σε. Λιώνεις, χάνεσαι στην ηδονή. Σε παίρνω πλέον με τα δάχτυλα και από τις δυο τρύπες ταυτόχρονα... αργά... βαθιά... Είσαι υπέροχη… Και ο αφέντης σου έτοιμος να παρελάσει στο παραδομένο τρόπαιό του...

Τότε σε βάζω, όπως φοράς τα πιο πρόστυχα εσώρουχά σου και πάντα ψηλά τακούνια, να μου στηθείς σκυμμένη μπροστά στο παράθυρο, με τα χέρια απλωμένα στο τζάμι και τα πόδια ανοιχτά. Πόσο όμορφη είσαι… Να το ξέρεις ότι τα πόδια σου που είναι ψηλά από μόνα τους, γίνονται ατέλειωτα με τα τακούνια και γι 'αυτό θέλω να σε βλέπω έτσι. Τα βυζιά σου κρέμονται σαν μπάλες όταν σκύβεις και μου αρέσει να τα χουφτώνω για να σε κρατάω κόντρα από αυτά, όταν σε παίρνω από πίσω και θέλω και να σε κυριαρχώ.

Μαγεύει τόσο πολύ τα μάτια μου η εικόνα σου... Εικόνα γυναίκας διψασμένης για πρωτόγνωρη ηδονή... Αφημένη μπροστά μου, παραδίδοντας το τελευταίο προπύργιο του κορμιού της να το κάνω δικό μου. Να της πάρω ότι ποτέ κανείς δεν πήρε... Σκέφτομαι όμως να σε ταλαιπωρήσω κι άλλο και σου βάζω κι έναν δονητή σε κάποια τρύπα αλλά σε πολλή χαμηλή ένταση, απλά για να υποφέρεις περισσότερο και να μην ικανοποιείσαι μέχρι να αποφασίσω να σε πηδήξω.

Μου αρέσει να σε χαζεύω έτσι όρθια μπροστά στο παράθυρο, στημένη και με τον δονητή στο μουνί σου για ώρα. Με κίνδυνο να σε μπανίζουν έτσι υποταγμένη, από την απέναντι πολυκατοικία. Τελειώνω το ποτό μου, πλησιάζω και σε χουφτώνει παντού - μου αρέσει τρελά το σώμα σου, αλλά δεν υποκύπτω στο να με πηδήξω αν δε νιώσω ότι έχεις πεθάνει από την καύλα και ότι απλά δεν αντέχεις άλλο.

Ήρθε η στιγμή που τόσο περιμένεις… της λύτρωσης! Νιώθεις τον έρωτα να στριμώχνεται σκληρός στην πίσω σου πύλη... να μπαίνει γλυκά αλλά σταθερά. Χάνεις όλες τις αισθήσεις σου καθώς ο πούτσος μου περνάει από το καλολαδωμένο μονοπάτι της κολασμένης ηδονής... Βαθιά.... Ατέλειωτα βαθιά... Και σε παίρνει... Αργά... Απαλά... Πονάς... μα σ’ αρέσει... Είσαι ευτυχισμένη... που η ακολασία πια δεν είναι άγνωστη σου... που ο γαμιάς σου είναι εκεί... Και σε παίρνει!

Δυνατά... Όλο και πιο δυνατά! Ανοίγεις τόσο γλυκά ολόκληρη σε όλη την χάρη της ηδονής. Νιώθεις την δύναμη μου να σε οδηγεί στο αποκορύφωμα... Στα χέρια μου που σφιχτά την μέση σου κρατούν, τραβώντας σε με ορμή... ορμή, που σε κάνει ακόμα πιο πολύ γυναίκα... Ορμή αρσενική... που όλα για πάρτη σου σ’ έκανε να νιώσεις, χύνοντας γλυκιά φωτιά! Για τον εραστή σου που σε σοδομίζει… Καυλιάρα μου...

Συνήθως, αφού σε γαμήσω καλά και με αφήσω χωρίς ανάσα, μου αρέσει να σε χύνω. Σχεδόν πάντα συνοδεύεται και από μια πίπα, έτσι όπως είμαι πύρκαυλος μετά τη περιποίηση του πρωκτού σου. Εσύ θα γονατίσεις σαν καλή πουτάνα και θα μου τον γλύψεις αχόρταγα μέχρι να τελειώσω στα βυζιά σου και στο πρόσωπό σου. Μπροστά στο παράθυρο αυτή τη φορά.

Και για να ολοκληρωθεί η υποταγή σου, αυτή τη φορά δεν θα σου σκουπίσω τα χύσια… Έτσι όπως κάθεσαι -γονατισμένη και χυμένη- θα παίρνω σταγόνα-σταγόνα τα χύσια με τα δάχτυλά μου και θα σου τα ταϊζω. Αργά… Θα γλύψεις κάθε σταγόνα σαν να παίρνεις πίπα από τα δάχτυλά μου. Ζωντανή Θεά που συγκεντρώνεις όλη την καύλα  του σύμπαντος στο κορμί σου και η παράδοσή σου γίνεται ένα πολύτιμο δώρο ηδονής για τον εραστή σου.

Γι αυτό αν παραδοθείς στο γούστα μου καριολάκι μου, θα σε φροντίσω όσο καλύτερα μπορώ!

No comments:

Post a Comment