May 11, 2016

Δωμάτιο 507

Έφυγες από τη δουλειά στις 3:35 το απόγευμα ακριβώς. Ήταν μια σχετικά ζεστή Πέμπτη, η πρώτη του Μαϊου. Μπήκες στο αυτοκίνητό σου, άνοιξες το ραδιόφωνο, έβαλες μπροστά -αλλά δεν ξεκίνησες. Ήθελες δυο-τρία ακόμη λεπτά να σκεφτείς αυτό που ετοιμαζόσουν να κάνεις… Κάτι σε απέτρεπε μέσα σου πως ήταν πρόστυχο και ανήθικο να συνέχιζες αυτές τις συνευρέσεις, κάτι άλλο όμως σου βεβαίωνε ότι θα ήταν η ικανοποίηση της πιο μύχιας σου επιθυμίας. Κάτι που δεν θα μπορούσες να το φανταστείς πριν λίγο καιρό... Να πας στο κρεββάτι με τον προϊστάμενό σου, έναν σεξομανή αχόρταγο πόρνο, με μεγάλη ψωλή και ακόρεστες ορέξεις. Υποσυνείδητα άρχισες να σκέφτεσαι το πόσο θα ανοίξεις όταν το μεγάλο εργαλείο μπει μέσα σου, σκέψη που αμέσως σου έφερε κύματα ηδονής. Άρχισες να φαντάζεσαι τον εαυτό σου γυμνό, να κάθεται πάνω στο καυλωμένο πέος και αυτό να φτάνει έως το βάθος της μήτρας σου και να μην σ' αφήνει να ανασάνεις σε κάθε τίναγμα. Άρχισες να σκέφτεσαι τον εαυτό σου στα τέσσερα και τον εραστή σου από πίσω, να σου έχει χώσει το καυλί στον κώλο και εσύ να τσιρίζεις από καύλα και από πόνο. Σου ήρθε η εικόνα του εαυτού σου να έχει πάρει τον τεράστιο πούτσο στο στόμα και αυτός να σε χύνει και να σε γεμίζει παντού με κάτασπρα ζουμιά...

Τελικά το πήρες απόφαση, θα πέρναγες το απόγευμά σου μαζί μου. Ξεπάρκαρες και μετά από μισή ώρα οδήγησης μπήκες στο parking του ξενοδοχείου. Πάρκαρες στο πιο σκοτεινό μέρος, άνοιξες την πόρτα και κατέβηκες, αφού πρώτα βεβαιώθηκες ότι η εμφάνισή σου ήταν άψογη και ότι κανείς άλλος δεν βρίσκονταν στον μικρό χώρο. Ίσιωσες την φούστα σου, συμβουλεύτηκε μια τελευταία φορά το κινητό και με αποφασιστικό βήμα άνοιξες τη πόρτα και προσπέρασες βιαστικά τη reception. Στο ασανσέρ πάτησες το κουμπί για τον 5ο. Σε λιγότερο από ένα λεπτό, άνοιγες αθόρυβα την πόρτα του δωματίου 507. Ήταν ξεκλείδωτη...

Στο δωμάτιο επικρατούσε σκοτάδι. Εγώ ήμουν εκεί πολύ πριν φτάσεις η ίδια, αλλά παρέμενα αθέατος, καθισμένος στη πολυθρόνα της γωνίας. Δεν είχε φτάσει ακόμα η ώρα να αποκαλυφθώ. Ήταν και αυτό μέρος της συμφωνίας όπως και όσα θα ακολουθούσαν...

Χωρίς να ανάψεις κανένα φως, βρήκες ψηλαφιστά την άκρη του κρεββατιού και άρχισες να γδύνεσαι, αργά... Πρώτα έβγαλες το σακάκι του ταγιέρ και ξεκούμπωσες το ροζ πουκάμισο. Το περίγραμμα του στήθους σου μισοφάνηκε προκλητικό στο ημίφως… Στη συνέχεια ήταν η σειρά της φούστας να ξεκολλήσει από το σώμα σου και να πέσει στο πάτωμα. Κάθισες και από τις κινήσεις σου κατάλαβα πως σκέφτηκες να αποχωριστείς τις γόβες σου χαϊδεύοντας ασυναίσθητα, τα υπέροχα, γυμνά σου πόδια, αλλά μάλλον σε δεύτερη σκέψη άλλαξες γνώμη και σηκώθηκες. Σε είδα εντυπωσιακή, φορώντας μόνο τα λευκά σου εσώρουχα, που κατευθύνθηκες αισθησιακά προς το μπάνιο του δωματίου. Άναψες το φως, στάθηκες για λίγο με την πλάτη γυρισμένη προς το σημείο που βρισκόμουν και τελικά μπήκες αποφασιστικά στον μικρό χώρο, κλείνοντας πίσω σου την πόρτα...

Το νερό δρόσιζε ήδη τα χέρια σου όταν άκουσες θόρυβο έξω στο δωμάτιο. Η καρδιά σου χτυπούσε πιο έντονα απ’ ότι συνήθως -ασυναίσθητα προσπάθησες να παρατείνεις όσο γίνεται την παραμονή σου μπροστά στον καθρέφτη του νιπτήρα. Ήξερες όμως μέσα σου ότι η ώρα είχε πλέον φτάσει. Ήξερες ότι στα λευκά σεντόνια ο προϊστάμενός σου σε περίμενε γυμνός, με ανυπομονησία. Ο άντρας που τόσο καιρό ερωτοτροπούσατε με sms και ηλεκτρονικά μηνύματα και με τον οποίο καταλήξατε περιστασιακοί εραστές. Να ξεκαυλώνετε ο ένας τον άλλο, όταν ο αμοιβαίος ερεθισμός χτύπαγε κόκκινο.

Με ρυθμό ηθελημένα αργό βγήκες από το μπάνιο, κατευθύνθηκες πίσω στο σκοτεινό δωμάτιο και ξάπλωσες σχεδόν αθόρυβα στο σκληρό κρεβάτι. Τα λευκά εσώρουχα πετάχτηκαν στο πάτωμα και έμειναν εκεί να ξεχωρίζουν, λευκές φωσφορίζουσες κηλίδες στην σκούρα μοκέτα, ενώ κράτησες να φοράς τα παπούτσια σου μόνο. Εγώ ήμουν φυσικά εκεί, γυμνός και καυλωμένος, όπως και εσύ η ίδια...

Πριν ακόμη αποκτήσεις έλεγχο της κατάστασης, άρχισα σιωπηλά να χαϊδεύω με τ' ακροδάχτυλα, το υπέροχο, θερμό σώμα σου. Σε φίλησα στο λαιμό και πίσω απ' τ' αυτί και παρατήρησα ότι η ανάσα σου έγινε πιο βαριά... κατάλαβα πως έπρεπε να προχωρήσω! Ξεκίνησα από το πλάι του σβέρκου, προχώρησα στην περίμετρο του στήθους και άρχισα να γλύφω τη μία σου ρώγα, παίζοντας την άλλη ανάμεσα στα δάχτυλά μου. Ο τρόπος που το δέρμα σου ανταποκρίθηκε στο άγγιγμά μου -ανατριχιάζοντας- μου επιβεβαίωσε να συνεχίσω και ότι σε καύλωνα...

Τα χείλη μου τώρα γλυστρούσαν στην κοιλιά σου, στην περιφέρεια της περιποιημένης ήβης, στους γοφούς και στις ατελείωτες ποδάρες, αυτές που τόσο πολύ με καύλωναν. Ένιωθα τη θέρμη του σώματός σου στο δικό μου, μύριζα τα μαλλιά της και καύλωνα ακόμα περισσότερο με την καυτή ανάσα της και τον τρόπο που έτριβες το σώμα σου στο δικό μου, που με παρακαλούσε να προχωρήσω, φλεγόμενο από πόθο. Είχε ξεκινήσει το μακρύ μας ταξίδι προς την ηδονή…

Καθώς ένοιωσα το κορμί σου τελείως χαλαρωμένο, άρχισα να φιλάω το εσωτερικό των απαλών σου μηρών, ενώ τα χέρια μου σε χαϊδευαν χαλαρωτικά στο πλάι. 'Επρεπε να χρονοτριβήσω το χάδι μου μέχρι να λειώσεις από το άγγιγμά μου... Τώρα τα χείλη μου διέγραφαν ομόκεντρους κύκλους γύρω από το φρεσκοξυρισμένο μουνάκι σου. Ακουμπώντας με τα μάγουλά μου το εσωτερικό των μηρών μπορούσα στη θέρμη τους να νιώσω την καύλα σου. Για να σε βασανίσω περισσότερο, ακούμπησα με τα χείλη την ακόμη μαλακιά κλειτορίδα. Ενα μόνο απαλό άγγιγμα, μια φευγαλέα πίεση, σαν καλωσόρισμα. Και αμέσως κατευθύνθηκα χαμηλότερα: εκεί που ήσουν βρεγμένη και έκαιγες!

Τα μουνόχειλά σου υποδέχθηκαν, με ανακούφιση, το φιλί μου. Ακόμη και σε εκείνο το σημείο, η σάρκα σου ανέδινε ένα διακριτικό γαλλικό άρωμα. Πολύ απαλά, άρχισα να φιλάω και να δαγκώνω το μισάνοιχτο αιδοίο. Όσο επέμενα, τόσο περισσότερο το ένιωθα να ανοίγει, αποκαλύπτοντας το εσωτερικό του. Δεν χρειάστηκαν πάνω από μερικά λεπτά στοματικής περιποίησης για να αρχίσω να γεύομαι τα πρώτα μουνοϋγρά σου. Προμήνυμα επερχόμενης καταιγίδας…

Με το μουνί σου ορθάνοιχτο πλέον και μούσκεμα, το στόμα μου βρέθηκε στην κορυφή του. Η κλειτορίδα σου τρύπωσε ανάμεσα στα χείλη μου και όσο σκλήραινε δέχονταν όλο και πιο έντονα τις θωπείες της γλώσσας μου, με όλο και αυξανόμενη ταχύτητα. Μου έλεγες να την παίξω μέχρι να με χύσεις, να μου δώσεις τους χυμούς σου... Η μουνάρα σου είχε πλέον φουσκώσει (με κείνο το γνώριμο πρήξιμο της καύλας) στο έπακρο.

Το μουνόχυμά σου είχε αρχίσει να ξεχειλίζει, έτσι όπως η γλώσσα και τα χείλη μου πηγαινοέρχονταν γρήγορα, παντού. Σου ερέθιζα την κλειτορίδα ακατάπαυστα και μόλις σε αισθανόμουν να πλησιάζεις στο τελείωμα, άλλαζα ρυθμό και κατέβαινα προς το εσωτερικό του μουνιού σου. Έβγαζες πνιχτές κραυγές ευχαρίστησης δίνοντάς μου το σύνθημα να περάσω στην τελευταία πράξη της κορύφωσης. Ο δείκτης του χεριού μου, αρχικά χάιδεψε, και στην συνέχεια βυθίστηκε στο κάθυγρο μουνάκι... το δάχτυλό μου μπαινόβγαινε πλέον μέσα σου. Το έσπρωχνα βαθύτερα και το κουνούσα δεξιά-αριστερά. Σκόπευα να νιώσω τους σπασμούς σου πάνω στο χέρι μου.

Όταν σου είπα ότι θέλω να με χύσεις με δύναμη, είχα φέρει το άλλο μου χέρι και εξερευνούσα τρυφερά τη κωλοτρυπίδα σου. Όπως ακριβώς το επιδίωκα. Η τριπλή περιποίηση του κορμιού σου σε οδήγησε σε ανεξέλεγκτο, άγριο χύσιμο. Σε είδα να τρέμεις σύγκορμη και να απελευθερώνεις με ορμή το μουνόχυμά σου στο στόμα μου. Γεύτηκα γενναιόδωρα το δώρο σου και συνέχισα να σε τρώω χωρίς να σταματήσω, απλώς αυξομειώνοντας τον ρυθμό της μουνογλυφάδας, οδηγώντας-σε με τη γλώσσα και τα χέρια μου σε τρεις ακόμη συνεχόμενους οργασμούς. Φώναζες ότι χύνεις... ότι θα στεγνώσεις πάνω στο στόμα μου... εγώ όμως επιδίωκα να χύσεις και άλλο, ώστε να μην μπορείς να αναπνεύσεις από την τόσο έντονη εκτόνωση της καύλας σου! Χωρίς καν έως εκείνη τη στιγμή να έχω ακουμπήσει με τον πούτσο μου το μουνί σου.

Είσαι από τις πολύ τυχερές γυναίκες. Από αυτές που όταν έχουν οργασμό χύνουν ποτάμια. Και τα καταφέρνεις σχεδόν πάντα. Μιλάμε για εξακολουθητικό χύσιμο, για πολύ μεγάλη ένταση. Και γίνεται μούσκεμα η μουνάρα σου. Που με προκαλεί να τη χαιδεύω, τρελαμένος απο το θέαμα των πρησμένων από καύλα, μουσκεμένων μουνόχειλων που αντικρίζω. Και όταν καταλαβαίνω ότι εγώ είμαι υπεύθυνος γι 'αυτήν την πλημμύρα, ενθουσιάζομαι και θέλω να σε κάνω να χύσεις ξανά και ξανά. Κατεβαίνοντας χαμηλά στο μουνάκι σου για να σου χαρίσω ένα θεσπέσιο γλειφομούνι. Με το δάχτυλό μου, πότε μέσα στον κόλπο σου να σε ψαχουλεύει και πότε στην κλειτορίδα, να σου γεννώ ρίγη ευτυχίας. Και να περιμένω πότε θα ξαναπλημμυρίσεις...

Δεν αργείς! Γίνεσαι πάλι μούσκεμα. Και το στόμα μου, κολλημένο ανάμεσα στα ανοιχτά μουνόχειλά σου, λούζεται με τα υγρά του νέου οργασμού σου. Δεν μπορείς άλλο... Τρελαίνεσαι... Έχυσες πολλές φορές ακόμα, δεν το ελέγχεις  πλέον... Αρχίζεις να τραντάζεσαι. Δεν αντέχεις τόση ένταση. Μου ζητάς να σε κρατήσω. Σε παίρνω αγκαλιά και σε κρατάω σφιχτά όσην ώρα χύνεις, για να αντέξεις γλυκά το οργασμικό ταξίδι. Και εγώ, πάντα αχόρταγος, ζητώ κι άλλο... Αλλά τώρα βρισκόσουν σε κατάσταση ολοκληρωτικής παράδοσης και  είχες ελάχιστη επαφή με το περιβάλλον. Η ποσότητα ηδονής που έπαιρνες ήταν συνεχής και σε ζάλιζε. Δεν σε άφηνε να χαλαρώσεις και μόνο τα ζωώδη ένστικτα κυριαρχούσαν το είναι σου... Αυτό που ένιωσες όμως ακόμα πιο έντονα, ήταν ό,τι ακολούθησε!

Όταν κατάλαβα ότι δεν άντεχα άλλο, σε τράβηξα από τα μαλλιά και σου είπα ότι θέλω να μπω μέσα σου. Αισθάνθηκες πλήρως τη διείσδυση της χοντρής, παλλόμενης πούτσας στο διασταλμένο μουνί σου. Ακόμη και μετα από τόσους οργασμούς, το μέγεθος του καυλωμένου οργάνου μου σου προκάλεσε έναν γλυκό πόνο κατά τη διείσδυση. Με δυο-τρεις βίαιες κινήσεις, ο υπερδιεγερμένος πούτσος βυθίστηκε στο βάθος του γλυκού μουνιού που του προσφέρονταν ορθάνοιχτο. Ξεκίνησε ένα άγριο γαμήσι, χωρίς έλεος! Δυνατό, βίαιο, παθιασμένο, με τράβηγμα μαλλιών, βρισιές, τσιμπήματα στα βυζιά, δαγκώματα και νυχιές στη πλάτη. Και τον χοντρό μου πούτσο πρωταγωνιστή, να αλωνίζει στο μουνάκι σου...

Κυριολεκτικά σε ξεμούνιαζα! Ανάσκελα... μπρούμυτα... πλάγια... όρθια... στα τέσσερα. Δεν μιλούσα καθόλου: μόνο για να βρίσω ή να δώσω διαταγές: "σήκω, σκύψε, γύρνα, άνοιξέ μου τη μουνάρα σου!"... Ξανακαύλωσες χωρίς επιστροφή  και ξανανιώθεις την ανείπωτη γλύκα της ολοκλήρωσης να σε διαποτίζει και μία ακόμη σειρά οργασμών -ο επίλογος- ήλθαν να δονήσουν το ταλαιπωρημένο, κάθιδρο κορμί σου. Τελειώνεις, ξανατελειώνεις και ξανατελειώνεις... Το αδοίο σου παίρνει φωτιά και εγώ γουστάρω να σε πιέζω πάνω στο καυλί μου θέλοντας να σε ξεπατώσω. Το μουνάκι σου πονάει... το κεφάλι σου πονάει... όλη πονάς, αλλά ταυτόχρονα ξεχειλίζεις από γλύκα. Και η ανταμοιβή σου ήταν... περισσότερο γαμήσι! Δεν το πιστεύεις ότι το μουνί σου μπορεί και χύνει τόσο δυνατά... Και τότε είναι που λυσσάω και ηδονίζομαι να σε γαμάω με όση δύναμη έχω, να σε βλέπω στο χύσιμό σου πάνω, έρμαιο μπροστά μου, μια γυναικάρα να την μεταχειρίζομαι σαν κούκλα στα χέρια μου, σκίζοντας το μουνάκι της με τη τεράστια καύλα μου!

Ήσουν υπέροχη και έπρεπε σύντομα να χύσω και εγώ με τη σειρά μου. Δεν άντεχα άλλο! Και 'συ ήθελες να τελειώσω και με προσκαλούσες να το φωνάξω. Όταν σου είπα ότι έρχονταν η στιγμή, κατέβηκες από πάνω μου και με πήρες τσιμπούκι, αρχίζοντας να με γλύφεις για να τελειώσω στο στόμα σου. Με καύλωναν τα ζεστά σου χείλη και η αναπνοή σου έτσι όπως με ρουφούσες και η ανάσα σου έκαιγε στο καυλί μου. Ανεβοκατέβαζες το κεφάλι σου με δύναμη και ήξερα ότι δεν θ' άντεχα για πολύ... σου χαϊδευα τα  μαλλιά και το θέαμα με έφτασε στα όριά μου. 

Δεν κρατήθηκα! Σου τράβηξα τα μαλλιά προς τα πίσω και σου φώναξα ότι θα σου χύσω με όλη μου τη δύναμη πάνω στη γλώσσα σου και σου είπα να με κοιτάς στα μάτια. Όταν με κάρφωσες με το βλέμμα σου, εκτόξευσα με μεγάλη ορμή τους χυμούς μου. Σ' έχυσα στη γλώσσα και στα μάγουλα... το θέαμα μ' έκανε να αδειάσω ποτάμια σπέρματος πάνω σου. Πήρες τον πούτσο μου στο στόμα σου να τον καθαρίσεις και όταν μετά από λίγη ώρα τον έβγαλες, γυάλιζε στο ημίφως. Με είχες τρελλάνει! Στο επόμενο λεπτό τα δύο σώματα, γυμνά και ιδρωμένα, κείτονταν δίπλα-δίπλα στο υγρό κρεβάτι...

Η ίδια διαδικασία επαναλήφθηκε με αρκετές παραλλαγές στις στάσεις και στην διάρκεια για δύο ακόμη φορές. Οι οργασμοί σου ήταν συνεχείς, άλλοι πνιχτοί και άλλοι πιο θορυβώδεις. Οι δικοί μου οργασμοί εκ των πραγμάτων λιγότεροι, αλλά πολύ έντονοι…

Όταν άνοιξα το φως για να ντυθώ, σε είδα που τεντώθηκες, άλλαξες πλευρό και χαμογέλασες στο ολόγυμνο είδωλό σου που σε κοίταζε από τον απέναντι καθρέφτη. Ήταν ένα υπέροχο χαμόγελο πληρότητας, επιδοκιμασίας και ικανοποίησης ταυτόχρονα. Για όλα όσα μαγικά είχαν συμβεί τις δύο προηγούμενες ώρες στο δωμάτιο 507 του ξενοδοχείου...


1 comment:

  1. Η συγκεκριμένη αφήγηση της συνεύρεσής μου με την Ε. είναι ανεπτυγμένη πάνω στο κείμενο της ιστορίας "Η Μεγάλη Φαντασίωση" που αρχικά δημοσιεύτηκε στο blog του Δαιμονιστή. Πρόκειται για παρομοίου τύπου εμπειρία του γράφοντος (πιθανολογώ και στο ίδιο ξενοδοχείο) και εμπλουτίστηκε με τη προσωπική μου παρέμβαση, σαν αφιέρωμα σε ένα ιστολόγιο που δεν ενημερώνεται πια και στο σύντομο βίο του μας χάρισε μια σειρά 11 εξαίρετων μικρών ιστοριών για ανθρώπους που δεν μπορούσαν να αντισταθούν...

    ReplyDelete