April 5, 2016

Απροειδοποίητο πρωϊνό ξεκαύλωμα

Μια γλυκιά αίσθηση με ξύπνησε σήμερα... Τα χάδια της κολλητής σου της Ν. στα πόδια μου, η γλώσσα της και τα χείλη της στον πούτσο μου. Της έπιασα τα μαλλιά και της πίεσα το κεφάλι. Το καβλί μου βυθίστηκε στο στόμα της. Απότομα... βαθειά... Την κράτησα εκεί, ακίνητη. Με καύλωνε να την πνίγω, να την αφήνω να πάρει μιαν ανάσα και ξανά πάλι... η ίδια βασανιστική διαδικασία τα βαθιάς πίπας.

Εσύ είχες πάρει τη θέση σου στο πλάι του κρεββατιού. Γυμνή και πρόθυμη. Το χέρι μου, είχε πρόσβαση και στις δύο τρύπες σου. Σε άγγιξα στο μουνί σου. Με τρέλαινε να νιώθω τα υγρά σου. Σου έπαιξα την κλειτορίδα τρίβοντάς την με τον αντίχειρα και έχωσα δύο δάχτυλα μέσα σου. Βόγκηξες από καύλα καθώς σου γάμησα το μουνάκι δυνατά και γρήγορα, αλλά για λίγο. Μετά με τρία δάχτυλα έμεινα μέσα σου ακίνητος, ανοίγοντάς το. Με τη σειρά σου να γαμιέσαι πάνω τους, χαζεύοντας στην ηδονική σου παραζάλη τη φίλη σου που ρουφούσε τον πούτσο μου λαίμαργα. Σαν ιέρεια που έδειχνε την αφοσίωση και τη λατρεία της…

Τα δάχτυλα μου μούσκεμα από τα υγρά σου, χώθηκαν στον κώλο σου. Ούρλιαξες σε ένα συγκερασμό πόνου και ηδονής, ξαφνιάζοντας τη κολλητή σου η οποία όμως δεν σταμάτησε ούτε στιγμή να γλύφει και να ρουφάει τα αρχίδια και τον πούτσο μου. Εγώ συνέχισα να σου ανοίγω τη στενή σου κωλοτρυπίδα και όταν σε ένιωσα να πλησιάζεις στη κορύφωση σταμάτησα.
  
Έστρεψα το βλέμμα. Ο καφές μου έτοιμος στο κομοδίνο και ένα πιάτο γεμάτο γλυκά κρουασάν. Και δυο μουνάρες, έρμαιο των ορέξεων μου. Συννενοημένες μεταξύ τους να μου προσφέρουν ένα αξέχαστο ξύπνημα. Όμορφα άρχιζε η μέρα...

-Μωρό μου, θέλεις να την γαμήσεις; είπες…

-Καβάλησε τον πούτσο πουτάνα!

-Έτσι πάρτηνε, καυλιάρη!
 
Σου άναψα και σου πρόσφερα τσιγάρο, ενώ η φίλη σου ακολούθησε με προσήλωση τις προσταγές σου και κάθισε επάνω μου. Τα υγρά μουνόχειλα της ίσα που άγγιζαν τον σκληρό μου πούτσο. Θα έμενε εκεί, μέχρι να την βοηθήσεις να τον βάλει μέσα της. Η ανάσα της είχε δυναμώσει και στο πρόσωπό της είχε ζωγραφιστεί η ηδονή. Τα δάχτυλά μου χάθηκαν στο στόμα της. Τα πιπίλησε με μανία. Την χάιδεψα αργά στον λαιμό της και όταν έφτασα στις πρησμένες ρώγες της, τις πίεσα δυνατά. Φαίνονταν ότι δεν άντεχε να περιμένει άλλο, την ένιωθα να καίγεται από καύλα, αλλά σε περίμενε. Όλη αυτή την ώρα κρατούσες το σηκωμένο καυλί μου στα χέρια σου και πινελάριζες με το πουτσοκέφαλο τα μουνόχειλα της Ν.

-Τώρα καυλιάρα! βλαστήμισα...

Η Ν. καρφώθηκε τόσο δυνατά στο πούτσο μου που το "παλουκώσου γαμιόλα" που είπα, πνίγηκε στην κραυγή της ηδονής της. Άρχισε να γαμιέται επάνω μου σαν τον αναβάτη που ξεχύνεται στον ιππόδρομο. Το αναψοκοκκινισμένο της πρόσωπο σε συνδυασμό με τους αναστεναγμούς και τα ξεφωνητά της… τα υγρά από το μουνί της που πλημμύριζαν τα αρχίδια μου… το ιδρωμένο της κορμί που έτρεμε και ο τρόπος που λικνιζόταν… το σήκωμα του κεφαλιού της προς το ταβάνι… η καύλα που έβγαζε πάνω στο πήδημα… η απόλαυση που μου έδειχνε με το κάθε τι της, μου πρόσφεραν μια ανείπωτη ικανοποίηση. Είχε μάθει να πηδιέται καλά μαζί μας. Είχε γίνει αστέρι στη παρτούζα η κολλητή σου…

Ενώ γαμιόταν πάνω στο καυλί μου δυνατά για ώρα, την χαστούκισα, την έπιασα από τα μαλλιά και της γύρισα το κεφάλι της προς το πάτωμα. Κατάλαβε! Έρεπε να πάρει τη θέση της για σκίσιμο. Σηκώθηκε, στην ουσία γλύστρησε προς το δάπεδο. Γονάτισε ευλαβικά και έπεσε στα τέσσερα. Στάθηκε ακίνητη, με μόνη τη βαριά ανάσα της να ακούγεται… Εσύ οδήγησες τα χέρια σου πίσω της και άνοιξες τα κωλομέρια της για μένα. 

Ξεχωριστό ερωτικό σινιάλο. Η θέα που αντίκριζα ανάκατη με την επιθυμία μου να την γλεντήσω μέχρι να την νιώσω να χάνεται ξανά και ξανά και ξανά, υποταγμένη στη δύναμη του φαλλού μου, μεθούσε την ατμόσφαιρα. Την κοίταξα για λίγο, σχεδόν χάθηκα στην ομορφιά του κορμιού της… Δίχως άλλη καθυστέρηση την πλησίασα. Όσο μίκραινε η απόσταση μας, τόσο μεγάλωνε η δίψα μου να την σκίσω. Γυναίκα στημένη στα τέσσερα… Πάντα μεθυστικό θέαμα, πάντα μοναδικό κάλεσμα να τη γευτείς… να τη ξεμουνιάσεις!

Την πήρα με ορμή τραβώντας την από τα μαλλιά και σκαμπιλίζοντας δυνατά τους γλουτούς της. Το κορμί της έτρεμε και τα βογγητά της έγιναν κραυγές καθώς καρφώνονταν στο πούτσο μου ολοένα και πιο γρήγορα. Απ' όταν η Ν. συνήθισε να πηδιέται μαζί μας και ουσιαστικά αφήνονταν στη καύλα της χωρίς αναστολές, φώναζε υπερβολικά. Εγκαταλείπονταν ολότελα στο ταξίδι των κυμάτων ηδονής που την πλημμύριζαν. Ναι… την γούσταρα πολύ την πουτάνα τη κολλητή σου.

-Θα χύσω καύλες μου, δεν αντέχω άλλο…

Κάρφωσα τον πούτσο μου ακόμα πιο δυνατά, μέχρι το πάτο του μουνιού της Ν. και συνέχισα να την ξεσκίζω πιο γρήγορα…

-Έλα γαμιόλη, πιο δυνατά σε παρακαλώ. Θα σε χύσω!

Έφτυσα σάλιο απ' το στόμα μου πάνω στην κωλοτρυπίδα της. Ο αντίχειρας μου άρχισε να παίζει μαζί της και μόλις χάθηκε μέσα στον κώλο της, την ένοιωσα να χύνει…

-Δωσ' τα μου καριόλα. Τώρα σκύλα! Χύσε τη πούτσα που σε ξεμουνιάζει!!!

-Χύνω… χύνω!!! Το μουνάκι μου χύνει για πάρτη σας…

Η ένταση μου δυνάμωσε τις κραυγές της. Το κορμί της σπαρταρούσε και εγώ τη γαμούσα ασταμάτητα. Σαν να είχα μόλις αρχίσει. Ήθελα να της βγάλω με τη ψωλή μου απ' τη μουνάρα της, την κάθε σταγόνα ηδονής της... Όλο το δωμάτιο μύριζε καύλα.

-Σειρά μου τώρα γαμιόλη!, σε άκουσα να λες από την άκρη του κρεββατιού. Όλη αυτή την ώρα παρακολουθούσες το σκληρό γαμήσι, χαϊδεύοντας το μουνί σου…

Είχα όμως άλλες προθέσεις. Ξεθεωμένος από το πρωϊνό ξέσκισμα βλέπεις… Και μου 'βγαλες μια διάθεση να σε "τιμωρήσω" για τη προστυχιά σου, να φέρεις απροειδοποίητα τη κολλητή σου στο σπίτι για να πηδηχτείτε. Σηκώθηκα, πήρα τη ζώνη μου και σε πλησίασα από μπροστά. Σου έπιασα τα μαλλιά και σου σήκωσα απότομα το κεφάλι. Σε φίλησα παθιασμένα, δαγκώνοντας τα χείλη σου και μετά σε χαστούκισα απαλά…

-Tι είσαι, ψωλομαζεύτρα και μου 'φερες τη φίλη σου να γαμηθεί μπροστά σου;

-Ό,τι θέλω είμαι μωρό μου.

Σε χαστούκισα πάλι και σου έριξα ένα δυνατό πουτσοσκάμπιλο στο πρόσωπο.

-Δεν σε άκουσα;

-Είμαι η πουτάνα σου!

-Δειξ' το μου γαμιόλα!

Συνεχίζοντας να σε κρατάω από τα μαλλιά, σου έχωσα βαθειά τον πούτσο μου στο στόμα σου και σήκωσα τη ζώνη μου. Η δερμάτινη λουρίδα έπεσε δυνατά στα κωλομέρια σου, στη πλάτη σου, στα μπούτια σου… Μούγκρισες από καύλα. Όσο δυνατά κι αν σε χτυπούσα, το ίδιο λαίμαργα ρουφούσες το καυλί μου… όλο πιο δυνατά, όλο πιο βαθειά προσπαθούσες να το πάρεις στο στόμα σου.

Σταμάτησα, πήγα και κάθισα στη πολυθρόνα. Εσείς είχατε μείνε στο κρεββάτι, σχεδόν ακίνητες. Πήρα τη κούπα με τον καφέ και σας φώναξα και τις δυο κοντά μου. Με πλησιάσατε, η Ν. προχωρώντας όρθια δείχνοντας μου το γυμνό κορμί της και εσύ μπουσουλώντας στα τέσσερα με αυτή την ξεχωριστή καύλα στο πρόσωπό σου που μ' έφτιαχνε τόσο, κάνοντάς με να σε θέλω σαν τρελλός.

-Τί θέλεις καυλιάρη μου; είπες…

Σας κοίταξα φευγαλέα.

-Πιπώστε τον, γαμιόλες! Αυτή η πούτσα είναι για πάρτη σας!

-Ό,τι θες μωρό μου…

Σε άφησα πρώτη, να μας δείξεις πόσο πουτάνα ήσουν, με το να μου τον γλύψεις όπως ήθελα. Έκανες ό,τι σου είχα μάθει και όσα ήξερες ότι γούσταρα, για να με ικανοποιήσεις. Όταν είχα πιει το μισό καφέ μου, σου γάμησα το στόμα δυνατά και γρήγορα… σε έπνιγα, σε έβαζα να γλύφεις και να ρουφάς τ' αρχίδια μου και μετά πάλι στο στόμα σου, βαθειά...

Mετά από ώρα σε διέταξα να σταματήσεις το τσιμπούκι και να παίξεις με το μουνί σου, και οδήγησα το κεφάλι της φίλης σου στα πόδια μου. Το ήθελε τόσο πολύ και αυτή… να γευτεί το σκληρό και φουσκωμένο καυλί που της είχε χαρίσει τόση ηδονή πριν λίγη ώρα… Άρχισε να το γλύφει από τη βάση του προς την κορυφή και πίσω, κάτω από την άλλη πλευρά. Στη συνέχεια ασχολήθηκε με την άκρη του, το έγλυφε με τα πρόθυμα χείλη της και το αίσθημα της πείνας για περισσότερο πούτσο ήταν έντονο στο στόμα της. Είχε μάθει η μικρή. Κοιτάζοντας την στα μάτια, την απόλαυσα να γλυστράει σιγά-σιγά τον υπόλοιπο πούτσο μου μέσα στο στόμα της, μέχρι που μπορούσα να νιώσω το χτύπημά του στο πίσω μέρος του λαιμού της. Ήταν και αυτή αστέρι στη πίπα! Ό,τι δεν χωρούσε μέσα στο στόμα της, η Ν. το χούφτωνε με το χέρι της και το έτριβε με κυκλικές κινήσεις, ενώ εγώ προσπαθούσα να την κάνω να μου τον πάρει ακόμα πιο βαθειά. Σε κάποια στιγμή, μου τον έβγαλε όλον έξω γιατί ήθελε να αναπνεύσει λίγο αέρα, αλλά αμέσως τον έσπρωξε πίσω και τον κατάπιε κάτω πάλι…

Απαράμιλλο θέαμα… Με έφερε ταχύτατα στο σημείο που δεν υπήρχε επιστροφή. Σηκώθηκα και τελείωσα με το χέρι μου. Έχυσα τα χύσια μου στη κούπα με τον υπόλοιπο καφέ και όταν σας πρόσταξα να τα πιείτε από εκεί το κάνατε, όχι απλά αδιαμαρτύρητα, αλλά τα μοιραστήκατε με υπερβάλλοντα ζήλο. Ξέρατε καλά και οι δύο ποιες ήσασταν πλέον. Δυο αχόρταγες τσούλες, αφοσιωμένες στο ξεκαύλωμα και των τριών μας…


No comments:

Post a Comment