April 8, 2016

Η πιο καυτή παντρεμένη της Αθήνας

Είναι πλέον τελεσίδικο μωρό μου... στο 'γραψα και προηγουμένως. Στα χέρια μου έχεις μεταμορφωθεί σε μια από τις εμπειρότερες ερωμένες που έχω γνωρίσει! Η μεταμόρφωσή σου βέβαια με ανεβάζει απίστευτα, με κάνει και επινοώ ολοένα πιο ευφάνταστους τρόπους για να σε ταξιδεύω στην ηδονή. Μετατρέποντάς σε κατ’ ουσία στην πιο καυτή γυναίκα της Αθήνας! Η ηδονή μαζί σου είναι πλέον τόσο αχαλίνωτη, τόσο απροκάλυπτα οργιαστική, που ακόμα και οι πιο έμπειροι πορνοστάρ ωχριούν μπροστά στα… επιτεύγματά μας! Η φιλομάθειά σου μου επιτρέπει επίσης να σε μυήσω στον ερεθιστικό κόσμο μιας ευρείας γκάμας ερωτικών παιγνιδιών. Έτσι, βρέθηκες να εντρυφείς πρόθυμα στα μονοπάτια της χρήσης αντικειμένων, όπως δονητές, αλοιφές ερεθισμού, κομπολόι από κινέζικες χάντρες, χειροπέδες, πρωκτικές τάπες και σφήνες, strap-ons… Και σε mind games υποταγής... Νοιώθω να σε λατρεύω γι' αυτά τα επιτεύγματά σου!

Ποτέ δε θα ξαναγίνεις η γυναίκα που ήσουν πριν από εκείνη τη μέρα που σ΄ έκανα πρώτη φορά δική μου, ανοίγοντάς σου μουνί και ορίζοντες απόλαυσης με την έμπειρη ψωλάρα μου. Με μένα είναι αλλιώς, είναι πιο αληθινό, πιο έντονο. Ίσως μάλλον επειδή είναι πιο άρρωστο, πιο παθιασμένο. Αλλά και από πλευράς σου, ο τρόπος που μου δίνεσαι είναι μοναδικός και αξέχαστος… πάνω στη βδομάδα, η στέρησή σου με φτάνει στα όριά μου. Τόσο ώστε να σε σκέφτομαι συνέχεια! Να βρεθεί η πρώτη ευκαιρία να ξεπεράσουμε για μιά ακόμα φορά τα όριά μας. Να εκτινάξουμε τη καύλα μας στα ουράνια! Όπως όταν φέρνεις στο φως την πούτσα μου και με βλέμμα λάγνο αρχίζεις να τη μαλακίζεις, ωσότου την αναστηλώσεις στο πλήρες μέγεθός της. Για να ρουφήξεις κατόπιν το λαχταριστό πουτσοκέφαλό μου με απερίγραπτη γλύκα, ενώ ζυγίζεις παράλληλα τ'  αρχίδια μου με τη χούφτα σου.

Είσαι τόσο ποθητή που δε μπαίνω καν στον κόπο να ελέγξω τη καύλα μου. Απλά παραμερίζω το βρακάκι σου και σ΄ οδηγώ πάνω μου, μπήγοντας ηδονικά το πούτσο μου στο μουνάκι σου, βγάζοντας από μέσα σου έναν αναστεναγμό τεράστιας ανακούφισης. Εν συνεχεία, σε οδηγώ να με ιππεύεις, ξεσκίζοντας μόνη σου τον εαυτό σου και βογκώντας πουτανιάρικα, καθώς σε πλημμυρίζει η πιο υπέροχη ηδονή! Με τρελαίνει καυλίτσα μου ο τρόπος που κουνάς την κωλάρα σου πάνω μου ώστε να ρουφάει η μουνάρα σου την πούτσα μου βαθύτερα. Τότε μου έρχεται να σ΄ επιβεβαιώσω σφαλιαρίζοντας τα κωλομέρια σου, δίνοντας ρυθμό στην κίνηση που εκτελεί η λεκάνη σου.

Και είναι σπάνιο να βρεθεί γυναίκα που να ευχαριστιέσαι το πρωκτικό σεξ όσο εσύ. Το ότι η απόκρυφη δίοδος του κορμιού σου ζητάει από μόνη της να αντικαταστήσω τα δάχτυλά μου ή τον δονητή, χώνοντας ολόκληρο το καυλωμένο πέος μου στη στενή τρυπούλα σου και εν συνεχεία, είτε να σε ανοίγω τρυφερά και επίμονα, είτε να σε ξεκωλιάζω με λυσσώδεις ψωλιές, σε κάνει θεά του έρωτα στα μάτια μου. Όχι μόνο δε δυσφορείς σαν άλλες, αλλά το κορμί σου σχεδόν με ικετεύει να το σκίσω, έτσι όπως το βλέπω να συνταράσσεται απ’ την ηδονή που σου προξενεί το κωλοπήδημα! Με κάνεις συνέχεια να ουρλιάζω πανευτυχής, ψοφώντας για γαμήσι μέχρι τελικής πτώσεως.

Τί να πω για σένα κουκλί μου! Δεν σου άξιζε να είσαι το "θύμα" στο γάμο σου. Εγκλωβισμένη στο ρόλο ένος κομπάρσου, ενώ το είναι σου έβραζε να γίνεις πρωταγωνίστρια. Καταδικασμένη στη θανατηφόρα για το σεξ ρουτίνα: η ίδια πούτσα τόσα χρόνια, οι ίδιες στάσεις, ο ίδιος βαρετά προβλέψιμος άνθρωπος... Ένας νέος έρωτας φάνταζε ιδανική μεν αλλά πολύ ριψοκίνδυνη διέξοδος. Δεν είχε όμως παρά να ξυπνήσει. Και οι ανάγκες σου... οι επιθυμίες σου... να πρωταγωνιστούν ξανά.

Έχεις πλέον μεταμορφωθεί από τις πιο μεγάλες καυλιάρες που έχω συναντήσει! Πού να φανταστώ όταν πρωτογνωριστήκαμε και μόνο μιλούσαμε, ότι η σοβαρή, αξιοπρεπής και κάπως συνεσταλμένη κυρία, είχε τόσο έντονη ερωτική ιδιοσυγκρασία η οποία θα την έκανε να ενδώσει πρώτη στον πειρασμό. Όντας ήδη δεσμευμένη σε ένα γάμο, δεν μπορούσα να διανοηθώ εύκολα αυτή την πιθανότητα, όσο και αν σε ποθούσα. Αλλά η γοητεία σου με μάγεψε. Και το σύμπαν συνομώτησε στο να παρθούμε. Καταλαβαίνεις τώρα καύλα μου, γιατί γαμιέμαι μαζί σου τόσο υπέροχα, γιατί δεν χορταίνω το γλυκό σου μουνάκι; 


No comments:

Post a Comment