April 10, 2016

Πούτσος κάγκελο!

Τί να πω μωρό μου! Θέλεις συνέχεια να σου επιβεβαιώνω πόσο πολύ μου αρέσεις; Ο πούτσος μου έχει γίνει κάγκελο και φυσικά η αιτία είσαι εσύ! Πόσο πολύ ποθώ να στον πετάξω έξω και τον κουνάω μπροστά σου, σιγά-σιγά, πάνω-κάτω. Να σε προκαλέσω πρόστυχα. Να σου πιάνω το χέρι, να σε τραβήξω κοντά μου και αφού σε φιλάω στο λαιμό πολύ απαλά, εσύ να μου τρομπάρεις ταυτόχρονα τον πούτσο. Να σε νοιώθω να ανατριχιάζεις ολόκληρη.

Έχω υπέροχο καυλί, έτσι δεν είναι; Είμαι σίγουρος για την απάντησή σου, από το πόσο σου αρέσει να μου το γλείφεις. Θυμήσου γλυκούλα μου, πόσο σκληρό γίνεται όταν το παίρνεις στο στόμα σου, όταν σου πιέζω το κεφάλι και σου γαμάω το στοματάκι σου ή όταν σου ρίχνω πουτσοσκάμπιλα στα μαγουλάκια. Πίπα με υπογραφή Μ., υγρή και βαθιά που με κάνει να χάνω το φως μου. Και σένα να θέλεις κι άλλο και να τρίβεις το μουνάκι σου ακατάπαυστα.

Σε φαντασιώνομαι σηκωμένη όρθια, με τη πλάτη γυρισμένη προς τα μένα. Τα βυζιά σου ακουμπάνε στον τοίχο και εγώ γονατιστός πίσω σου έχω πέσει με τα μούτρα στο υπέροχο μουνάκι σου που στάζει υγρά και τα πίνω με ευχαρίστηση. Μουγκρίζεις από καύλα και αρχίζεις και με καθοδηγείς να στο κάνω, όπως ακριβώς σου αρέσει. Να σου γλείφω μια το μουνάκι και μια το κωλαράκι. Να τρέμουν τα γόνατά σου και να χύνεις συνέχεια. Και μέσα στους αναστεναγμούς σου να σ' ακούω να με παρακαλάς να σε γαμήσω!

Ναι αγαπημένη μου, εκείνες τις στιγμές γίνεσαι αχόρταγο πορνίδιο. Η γαμιόλα μου! Η ξεκωλιάρα μου! Που το μόνο που θέλεις είναι να σηκωθώ, να σ΄ αρπάξω από τον κώλο και ν' αρχίσω να σου γαμάω και τις δυο σου τρύπες με μανία. Να νοιώσεις τον εαυτό σου να βεντουζώνει και να ρουφάει τον πρησμένο ψώλαρό μου σε σημείο… χόρτασης. Να ξεχειλίζεις πούτσο! Να σε καρφώνω χτυπώντας σου τον κώλο με σκαμπίλια και να σου τρίβω τις βυζάρες σου. Να ξεσκίζω τη καυλιάρα μου σαν να μην υπάρχει αύριο… Εκείνη τη στιγμή να είναι όλο το σύμπαν για πάρτη σου!

Είσαι πολύ μουνάρα μωρό μου! Θέλω να σε γαμάω κάθε μέρα που μου δίνεται η ευκαιρία! Να σε σκίζω! Να σε χύνω και άλλοτε να σε θαυμάζω λουσμένη στο σπέρμα μου, άλλοτε να τα πίνεις όλα! Μόνο εγώ γλυκούλα μου σε γαμάω όπως σου αρέσει. Γιατί σε αποθεώνω. Σε κάνω να είσαι η πουτάνα μου και ταυτόχρονα η θεά μου! Έχω χαθεί στην υπέρτατη καύλα που ζω και σε λατρεύω μωρό μου, όταν μου κάνεις ό,τι θέλω… Είσαι η απόλυτη καύλα μου και το ξέρεις.


No comments:

Post a Comment