April 28, 2016

Σε σημείο βρασμού

Βράζω από ανυπομονησία και καύλα για τη πάρτη σου! Με τρελλαίνει που σήμερα πρόκειται να φορέσεις το καινούριο σου στριγκάκι-κόσμημα... Δεν θα χορταίνω να χαζεύω το καυτό κορμί σου, τη μουνάρα σου στολισμένη όπως της ταιριάζει... Και αν είσαι καλό κοριτσάκι και φερθείς σαν τσουλίτσα, τότε θα σε κάνω να  τελειώσεις δυνατά, αφού αυτό είναι που σ΄ αρέσει και σένα: να φέρεσαι πρόστυχα όποτε σου δίνεται η δυνατότητα και στο τέλος να ανταμείβεσαι με ένα καλό χύσιμο. Δικό μου και δικό σου. Και συχνά και με ένα παθιασμένο πήδημα...

Με φτιάχνει να σε ακούω να φωνάζεις την ώρα που τελειώνεις. Και να στέλνω τα πιο πρόστυχα μηνύματα στο κινητό σου, ώστε να τα βλέπεις την επόμενη μέρα και να ξανακαυλώνεις και να σκέφτεσαι πόσο ερωτικά φέρθηκες. Πόσο επιθυμητή γυναικάρα ήσουν. Πόσο με παλάβωσες…

Πώς νιώθεις μωρό μου που μόνο εγώ ξέρω τον τρόπο να σε μεταμορφώνω στο τσουλάκι μου που το κάνω να χύνει παντού, με όλους τους δυνατούς τρόπους; Στο αυτοκίνητο… ή δημοσίως… ή στο κρεβάτι όπου έχεις τη δυνατότητα να μου δείχνεις πόσο καλά ξέρεις να πηδιέσαι…

Ξέρω ότι θέλεις και συ να με ακούς να τελειώνω για πάρτη σου. Τρελλαίνεσαι να με αφήνεις να ξεκαυλώνω, πάνω ή μέσα σου. Και εγώ με τον τρόπο μου, θα σε ευγνωμονώ για τη φροντίδα σου να κάνεις ό,τι με καυλώνει απίστευτα . Σου αξίζει να σου παίρνω δώρο όλο και περισσότερους δονητές και πρόστυχα εσώρουχα. Να σε γαμάω τέλεια και κάθε φορά να περιμένω πότε θα έρθει η ώρα που δεν θα κρατιέμαι... Να θέλεις να χύσεις με το που σε αγγίξω κι εγώ να σε ταλαιπωρώ με τα πιο ερεθιστικά κόλπα μου. Γιατί είσαι η Γυναικάρα μου!

Ποτέ άλλοτε δεν ξεδίψασες με την φωτιά που μπορεί να ξεδιψάσει όλα τα απόκρυφα θέλω σου. Ποτέ άλλοτε δεν ένιωσες τόσο γυναίκα γεμάτη... Ποτέ άλλοτε δεν ένιωσες αυτό που λένε "καύλα", που τόσο καθαρίζει της γυναίκας το μυαλό και τη ψυχή, γεμίζοντάς τα με άνευ όρων παράδοση σε άξιο άντρα εραστή. O έρωτας μου περνάει από το μονοπάτι της κολασμένης ηδονής... Βαθιά.... ατέλειωτα βαθιά. Και σε παίρνει... Αργά.... Απαλά.... Νιώθεις την δύναμη του να σε γεμίζει.

Ανοίγεις τόσο γλυκά , ολόκληρη, σε όλη την χάρη της ηδονής που σου προσφέρω. Στα χέρια μου που σε κρατούν σφιχτά τραβώντας σε με ορμή που σε κάνει ακόμα πιο πολύ γυναίκα...Ορμή αρχοντική... που σε απογειώνει χύνοντας γλυκιά φωτιά. Και έτσι θέλω! Να σε κάνω να νιώθεις μοναδική…να σε κάνω να νιώθεις ότι έχει σημασία που είναι το δικό σου σώμα αυτό στο οποίο κάνω έρωτα… Μωρό μου αγαπημένο!

Σε λίγες ώρες...


No comments:

Post a Comment