April 25, 2016

Παιγνίδια με τα χείλια

Πάντοτε είχα πάθος με τα χείλια. Τα χείλια σου. Τα παρατηρώ. Μαλακά , ελαφρώς φουσκωμένα, λαχταριστά… Τα φαντάζομαι να με αγγίζουν τη νύχτα που κοιμάμαι. Απαλά και επίμονα ψηλαφίζουν, διατρέχουν τις καμπύλες και τους λόφους του γυμνού μου κορμιού…σκαλώνουν στις τρίχες των μαλλιών και της κοιλιάς, μπλέκουν στο λαιμό και γλιστρούν πιο ψηλά: στα φρύδια.

Άλλοτε είναι πιο τολμηρά… ψάχνουν για ανοίγματα, για τρύπες. Προσπαθούν να μπουν στ΄ αυτιά μου, στο στόμα... Με βάζουν να τα πιπιλάω, να τα δαγκώνω… μέσα στο ημίφως να τα βυζαίνω. Μετά καταλήγουν στο καυλί μου, έτσι βρεγμένα με σάλια… πότε στο πρησμένο πουτσοκέφαλο, πότε στον κορμό του. Χαμηλότερα… παίζουν με τ' αρχίδια μου, τόσο αισθησιακά, ώστε να τρέμω από ερεθισμό... και μετά όλο το στόμα, καυτό, γλιστρά πάνω στο πούτσο!

Υπάρχουν φορές που συνεργάζομαι και σου σηκώνω τα πόδια ψηλά. Τότε, ψάχνουν τα κωλομέρια μου… να δουν αν θέλουν... Αν θέλουν γαμήσι. Όχι με πούτσους, μα με τη γλώσσα ή το χέρι. Ευγενικό γαμήσι, χερουκλάτο. Γύρω-γύρω πάνε και με πασαλείβουν σάλιο. Και τρίβουν τη κωλότρυπα... και τρίβουν... ώσπου να εκλιπαρώ, να θέλω τη διείσδυση… Ένα δάχτυλο μπαίνει και σχεδόν έχω οργασμό... "όλο μέσα" μουγκρίζω αλλά δεν μου κάνεις τη χάρη... το δαχτυλάκι μπαινοβγαίνει... απαλά... μετά πιο περιστροφικά και επίμονα, αλλά πάντα περιφερειακά... ώσπου να αρχίσω να βρίζω από πείσμα και ηδονή.

Και ξάφνου ένα, δύο δάχτυλα, μπαίνουν απότομα. Βαθιά... Ανακούφιση! Χέρι και στόμα με περιποιούνται ταυτόχρονα... παίζουν εναλλάξ. Με τα φουσκωμένα από σπέρμα αρχίδια, με τις ερεθισμένες μου ρώγες, με το κώλο μου… στριφογυρίζουν πάνω μου και εγώ κρατιέμαι να μη χύσω... πάλι και πάλι... Είμαι πύρκαυλος. Και θέλω να γαμήσω! Αργά και αποθεωτικά. Να σε πεθάνω στους οργασμούς και στη τρεμούλα, να το ευχαριστηθείς απίστευτα, να είναι το καλύτερο πήδημα που έχεις κάνει ποτέ!


No comments:

Post a Comment