April 24, 2016

Με τα χείλη πρώτα…

Το φιλί σου είναι πάντα τρυφερό, γεμάτο υπονοούμενα, με τα χείλια σου να καλύπτουν τόσο απαλά τα δικά μου. Δεν μου αφήνει δύναμη να σου αντισταθώ και σαν απάντηση τα χείλη μου πιέζουν αναγκάζοντας το στόμα σου ν’ ανοίξει. Απολαμβάνω την ανάσα σου όταν η γλώσσα μου εξερευνά σε βάθος το στόμα σου. Τότε είναι που χάνω κάθε έλεγχο του εαυτού μου και σε αναγκάζω όχι μόνο ν’ απαντάς στα φιλιά μου, αλλά να ρουφάω λαίμαργα τη γλώσσα σου μέσα στο στόμα μου.

Σε θέλω στο κρεβάτι, γυμνή όπως και εγώ από πάνω σου. Τα χέρια μου να χαϊδεύουν το κορμί σου, ενώ τα χείλη μου θα ρουφάνε λαίμαργα τη γλώσσα και το λαιμό σου. Να μαλάζω τα στήθη σου τόσο τρυφερά και τόσο έμπειρα που οι ρώγες σου γρήγορα θα ορθωθούν, ενώ καταιγισμοί ευχαρίστησης και ηδονής θα ξεσπάνε μέσα σου. Τα χείλη μου, ανυπόμονα κυκλώνουν και σφίγγουν μια από τις ρώγες σου, ρουφώντας και θηλάζοντας την, φέρνοντας σου κύματα υγρασίας ανάμεσα στα μπούτια σου…

Το χέρι μου θα προχωράει αργά αλλά σταθερά προς το πεινασμένο σου μουνάκι, ενώ τα χείλη μας παραμένουν κλειδωμένα σ’ ένα ακόμα παθιασμένο φιλί. Και καθώς η γλώσσα μου πιπιλά τη δικιά σου μέσα στο στόμα σου, αρχίζω να χρησιμοποιώ τα δάχτυλά μου, γρατζουνώντας ελαφρά τα μουνόχειλά σου. Και όσο πιο πολύ παίζω με την υγρή σάρκα της μουνάρας σου, τόσο πιο πολύ θέλεις να συνεχίσω... να αισθανθείς τα δάχτυλά μου να τυραννάνε το ευαίσθητο γρομπαλάκι της κλειτορίδας σου, προκαλώντας κάθε είδους θύελλες ευχαρίστησης που σε ηλεκτρίζουν εσωτερικά.

Ανυπομονώ να σε δω να χύνεις, με το σώμα σου να σφαδάζει κάτω από τις περιποιήσεις μου. Και καθώς η καταιγίδα του οργασμού σε συνταράζει, τοποθετώ το πρόσωπό μου ανάμεσα στους μηρούς σου, με τη γλώσσα μου να κινείται πάνω το μουνί σου που πάλλεται από την καύλα. Καυλώνω αφάνταστα όταν γλύφω απαλά τη σχισμή σου, ρουφώντας όλες τις σταγόνες των ερωτικών σου χυμών, που κολλάν στα χείλη μου. Η επαφή της γλώσσας μου είναι τόσο απαλή, τόσο τέλεια που μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα πνίγεις το πρόσωπό μου μ’ ένα ανάβλυσμα χυμών.

Ξέρω ότι το σώμα σου ποθεί διακαώς όλο και περισσότερα. Κι όταν ξανακλείνω τα καυτά μου χείλη γύρω από την παλλόμενη κλειτορίδα σου και αρχίζω να στη ρουφάω, καθώς ξεσπάς σ’ έναν ακόμα οργασμό. Θα τον ακολουθήσω χώνοντας τη γλώσσα μου μέσα-έξω στη μουνάρα σου, πίνοντας το μουνόχυμα και επιτείνοντας έτσι την ένταση του οργασμού σου. Θα σε κάνω να σφαδάζεις μουγκρίζοντας από ηδονή και να σφίξεις με τους μηρούς σου το πρόσωπο μου με δύναμη, ενώ το χέρι σου γραπώνει τα μακριά μου μαλλιά τραβώντας το πρόσωπό μου κόντρα στο μουνάκι σου, προσπαθώντας να θάψεις τη γλώσσα μου ακόμα πιο βαθιά μέσα σου, για να σε οδηγήσω για μια ακόμα συνεχόμενη φορά στο υπέρτατο σημείο!


No comments:

Post a Comment