April 2, 2016

Δωράκι

Μωρό μου, με τρέλανες τη τελευταία φορά. Με το δωράκι που μου χάρισες, φρόντισες να γίνω πύραυλος. Μ’ έκανες να σε γαμήσω με τρέλα και με δύναμη. Σε πήρα σε τρεις διαφορετικές στάσεις και σ’ έκανα κάθε φορά να χύσεις. Το μουνί σου είχε κυριολεκτικά καεί. Σου ξέσκισα και το μουνί και τον κώλο! Και έχυσα ποτάμια σπέρματος για πάρτη σου. Τόσο έντονα, που το πρωί ήμαστε και οι δυο κομμάτια και δεν μπορούσαμε να σύρουμε τα πόδια μας από το κρεββάτι.

Σ’ έβλεπα κούκλα μου που δε χόρταινες πήδημα και αφιονιζόμουνα περισσότερο. Μάλιστα, όταν ο πούτσος μου σούβλισε τη μουνάρα σου κι ύστερα άρχισε να ανοίγει τα πιο αβυσσαλέα βάθη σου, όχι μόνο βογκούσες από καύλα, αλλά σε άκουγα να απαιτείς να σε γαμήσω ακόμα πιο παθιασμένα… ακόμα πιο δυνατά… σπεύδοντας να μετακινηθείς προς την ίδια κατεύθυνση, ούτως ώστε να μην αποχωριστείς καθόλου το καυλί μου.

Δεν άντεξα να μην πάρω και το απίστευτα καλοστημένο και σέξυ κωλαράκι σου. Το ξέρεις καλά που τραβάει αμέσως τη προσοχή μου. Τη μαγνητίζει! Συνήθως, όταν είναι να σου γαμήσω τον κώλο, φροντίζω σε σύντομο χρονικό διάστημα να τον παίρνω απαλά και προσεχτικά, καθώς γνωρίζω ότι όπως και να ‘χει, πονάει και ο πούτσος μου είναι αρκετά χοντρός… Αυτή τη φορά όμως δεν με ήθελες τόσο light: με οδήγησες να σε πάρω δυνατά. Και εγώ ως απάντηση σε ξεκώλιασα! Άντεξες και δίχως να πεις τίποτα, έσπρωχνες δυνατά τον κώλο σου πάνω στον πούτσο μου, παροτρύνοντάς-με με τον τρόπο σου να σε πηδάω όλο και πιο δυνατά. Ήρθες σχεδόν αμέσως σε οργασμό μωρό μου με το καυλί μου να γεμίζει τη κωλάρα σου, και πλημμύρισε το μουνί σου από υγρά. Μούσκεψες τα σεντόνια μουνόχυμα!

Αλλά και ο επίλογος είχε την υπογραφή σου! Για να μ’ ανεβάσεις στον 7ο ουρανό της ηδονής, θέλησες το καυλί μου στις χειλάρες σου, νοιώθοντας μια δίψα για τα χύσια μου! Έτσι, βύζαινες αδιάκοπα το πουτσοκέφαλό μου καταπίνοντας τα υγρά που αμόλαγα, απολαμβάνοντας τη γεύση τους. Και δεν σταμάταγες το τσιμπούκι ακόμα και όταν ήταν προφανές ότι δεν είχε μείνει τίποτα. Με ξεζούμισες μωρό μου, με το μοναδικό σου τρόπο!

No comments:

Post a Comment