March 6, 2016

Όλα για το τελικό βραβείο

Άλλο ένα βαρετό οικογενειακό βράδυ στο σπίτι σου… ο άντρας σου τερματισμένος στον καναπέ να ψιλοσαπίζει στο ποδόσφαιρο και συ σαν τίγρης στο κλουβί να μην έχεις πώς να σκοτώσεις την ώρα σου. Με σκέφτεσαι τώρα μωράκι μου, έτσι δεν είναι; Εμένα και την πούτσα μου. Θα την ήθελες, να ασχοληθείς μαζί της; Έτσι που τη φαντάζεσαι, καυλωμένη και στητή για πάρτη σου. Σ’ αρέσει, ε; Θες να την ρουφήξεις; Χωρίς χέρια… μόνο την απαλή, υγρή ζεστασιά του στόματός σου. Πρώτα με την άκρη της γλώσσας σου, ν’ αρχίσεις να μου γλείφεις το πουτσοκέφαλο και σιγά-σιγά να τον χώνεις στο στόμα σου. Τι γεύση έχει, θυμάσαι; Η μεταμόρφωση του πούτσου μου είναι αυτό ακριβώς που περιμένεις... μακραίνει κι εσύ προσπαθείς να τον κρατήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο ανάμεσα στα χείλη σου.

Την θυμάσαι την αίσθηση; Όταν η άκρη του καυλιού μου, προκλητικά βελούδινη, περνάει από το ευαίσθητο εσωτερικό των μάγουλών σου. Είναι σκέτη καύλα το μουτράκι σου μπουκωμένο με τη ψωλή μου. Θυμήσου πόσο θέλει να της περάσεις μια στρώση σάλιου με την βοήθεια της γλώσσας σου. Να τη νοιώσω να κυλάει  πάνω στη ρόδινη κορυφή του πουτσοκέφαλου, στην άκρη του, πάνω στη στενή τρυπούλα.

Σε ποθώ γυναικάρα μου! Να με τρελλάνεις περνώντας βιαστικά τα δάχτυλά σου από τα αρχίδια μου και μετά να τα τυλίξεις γύρω από τη βάση του δικού σου πούτσου. Μπορείς να τον χρησιμοποιήσω πλέον σαν πινέλο και να τον τρίψεις στα μάγουλά σου, στα βλέφαρά σου. Μπορείς να ζωγραφίσεις ένα μονοπάτι, μια ψωλοδιαδρομή στο πρόσωπό σου, να σκουπίσεις την ζεστασιά του στα μάγουλά σου. Και πάλι μέσα, να στον σπρώχνω μέχρι τον ουρανίσκο μου και να αρχίζω να σου γαμάω το στόμα με μεγάλο πάθος.

Η αμέριστη προσοχή σου πρέπει να βρίσκεται στο βραβείο που θα σου απονείμω μετά απ’ όλη αυτή την προσπάθεια. Πεινασμένα, να ανοίγεις τα χείλια σου και καταπίνεις αργά την ψωλάρα μου, να την νοιώθεις τόσο καυλωμένη που να γίνεται πια βάρος για το στόμα σου. Η γλώσσα σου εργάζεται σε όλο το μήκος του πούτσου μου, αφήνοντάς σε να τον καταπιείς... Νιώθεις την έκρηξη να έχει ξεκινήσει. Θα σε χύσω μουνάρα μου! Θέλεις να τραβήξω μαλακία και να χύσω στο πρόσωπό σου ή να στα δώσω όλα στο στόμα σου; Ό,τι πεις μωρό μου! Δικοί σου είναι άλλωστε οι χυμοί μου…


No comments:

Post a Comment