March 26, 2016

Σαν τη καλύτερη πουτάνα!

Απόψε που ο αντρούλης σου θα προτιμήσει το ματς από 'σένα, θέλω να παίξουμε… Όταν συναντηθούμε στο ξενοδοχείο, θέλω να γδυθείς πρώτη και να φοράς μόνο τα τακούνια σου και το μαύρο σου στρινγκάκι με τις πέρλες. Θα ξεκουμπώσω το παντελόνι μου και θα σε βάλω να μου μαλακίσεις τον πούτσο χωρίς να χαϊδεύεις το μουνάκι σου. Μου αρέσει να χαζεύω το βλέμμα σου που είναι τόσο πρόστυχο όταν μου παίζεις το καυλί. Μόλις καυλώσω από το θέαμα -να μου τον παίζεις τόσο επαγγελματικά ενώ φοράς μόνο στρινγκ και τακούνια- θα σε φιλήσω παθιασμένα στο στοματάκι σου και θα σπρώξω το κεφάλι σου προς τα κάτω, δίνοντάς σου το σύνθημα να πάρεις τον πούτσο μου στο στόμα σου. Βαθιά…
 
«Όχι ακόμα…» θα μου πεις ναζιάρικα και θα προσποιηθείς ότι αντιστέκεσαι… «Θέλω τον πούτσο μου στο στόμα σου τώρα! Μουνάρα μου», θα επιμείνω. «Πέσε στα γόνατα και ρούφα τον!». Θα πέσεις στα γόνατα και θα αρχίσεις να τον γλύφεις απαλά, όπως μόνο εσύ ξέρεις, γύρω-γύρω... παντού. Τόσο επαγγελματικά, σαν την καλύτερη πορνοστάρ που παίρνει πίπες όλη μέρα. Θα καυλώσω τόσο που θα χώσω τη ψωλή μου βαθιά στο στόμα σου και θα μπαινοβγαίνω μέσα του με καύλα. Ξέρω ότι ήδη με αυτά τα προκαταρκτικά θα έχεις γίνει μούσκεμα και θα θες πολύ να ασχοληθώ με το μουνάκι σου. Θα περιμένεις όμως…
 
«Σάλιωνέ τον παντού πουτανάκι μου!» θα σε διατάζω… και θα βογκάς ναζιάρικα με το καυλί στο στόμα… «Κάνε ότι σου λέω! Γλύφε τον πούτσο μου καλά …» θα μουγκρίζω και θα σου ρίξω ένα δυνατό σκαμπίλι στο κωλαράκι σου… «Ρούφα καλά πουτάνα...». Θα υπακούσεις και θα είσαι τόσο καυλωμένη μετά... Θα ανοίξεις το στόμα και θα περιμένεις να τον χώσω μέσα για να αρχίσεις να τον πιπιλάς πάλι… Και εγώ θα σε κοιτάζω στα μάτια ενώ θα ρουφάς και θα βλέπω πόσο ευχαριστιέσαι να κάνεις τσιμπούκια. Πόσο κυρίαρχη της καύλας μου είσαι. Πόσο απολαμβάνεις το συναίσθημα να κάνεις τον πούτσο μου να χύνει ανεξέλεγκτα με την γλώσσα σου…

Πριν με κάνεις να χύσω θα τραβηχτώ από το στόμα σου. Η αντίστασή σου την ώρα που τραβιέμαι, η προσπάθειά σου να ρουφήξεις λίγο ακόμα τον πούτσο μου, αποδεικνύει αυτό ακριβώς που σου λέω: πόσο πολύ σου αρέσει να παίρνεις πίπες σαν τσουλάκι… Ιδιωτικά ή δημόσια δεν έχει σημασία, μόνο να με ξεκαυλώνεις με την γλώσσα σου όποτε το θέλω. Εγώ όμως τώρα σε θέλω αλλιώς. Πάνω, στημένη όρθια, ανοιχτά στον τοίχο, με το κωλαράκι σου προς τα έξω, τόσο που να χαζεύω το μουνάκι σου. Θέλω να ελέγξω πόσο μούσκεμα είσαι, να δω αν είσαι έτοιμη να στον καρφώσω στα όρθια. Είμαι σίγουρος ότι θα είσαι τόσο υγρή... και έτοιμη να πηδήξω και το μουνάκι σου πριν χύσω...
 
Θα χουφτώσω τη μουνάρα σου να νιώσω πόσο υγρή είναι. Θα θέλεις πολύ να στη γλείψω, αλλά δεν θα το κάνω… απλά θα σου χώσω δυο δάχτυλα και μόλις αρχίσεις να τρίβεσαι καυλιάρικα θα παραμερίσω το κυλοτάκι και θα το νιώσεις να γλυστρά προς τα κάτω... να μπλέκεται στα τακούνια σου. Θα σου χώσω πάλι  δάχτυλο στο μουνάκι σου και θα σε μαλακίζω πρόστυχα… Θα σε χουφτώσω στον κώλο και θα σε ανοίξω τόσο που να νιώθεις τη κάψα του πούτσου μου να απέχει μόλις ένα εκατοστό από τις τρύπες σου. Έφτασε η στιγμή!
 
Ορμητικά, θα τον χώσω όλον μέσα σου και θα αρχίσω να σε πηδάω από πίσω με δύναμη… Σε κάθε κίνηση θα σε σηκώνω στον αέρα. «Σου αρέσει αυτό ξεσκίστρα μου;», θα σε ρωτήσω. «Ναι, ναι!» θα φωνάζεις! «Είμαι το πουτανάκι σου… Θέλω τον πούτσο σου παντού. Πάρε με! Χύσε με όπου θες!».  Και για ανταμοιβή, θα σου γαμήσω ό,τι έχεις και δεν έχεις. Μέχρι να σου φύγει κάθε απωθημένο.

Είσαι  η πιο καυλιάρα από όλες όταν πηδιέσαι για να ξεφύγεις από τη σπιτική αγαμία και το νοιώθεις. Και θα καυλώσεις τόσο, που θα χύσεις ενώ θα σε πηδάω στα όρθια. Την ώρα που θα χύνεις θα πασχίζεις να κρατηθείς όρθια, να ισορροπήσεις καρφωμένη στο καυλί μου. Και όταν μου τα δώσεις όλα, θα γυρίσεις προς εμένα και θα μου ζητήσεις να στα ρίξω…

Μόνο έτσι σήμερα! Θα πέσεις στα γόνατα και θα γλύφεις τον πούτσο μου μέχρι να σε χύσω στο πρόσωπο… Σαν τη καλύτερη πουτάνα!


No comments:

Post a Comment