March 25, 2016

Δοκιμασίες

Για τις επόμενες μέρες θέλω να σε ξεσηκώνω κάθε μέρα. Δεν θα σε αφήνω όμως να έρχεσαι σε οργασμό. Θέλω  να  δω πόσο καυλωμένη θα είσαι τις τελευταίες μέρες των δοκιμασιών που σου ετοιμάζω. Θα ασχολούμαι μαζί σου συνέχεια όσο είμαστε μαζί, και όταν όχι, θα σου στέλνω πρόστυχα μηνύματα για να σε κρατάω συνέχεια στα όρια. Στόχος μου είναι να σκέφτεσαι συνέχεια το σεξ. Μαζί μου! Και στο τέλος της εβδομάδας είμαι σίγουρος ότι θα είσαι έτοιμη να κάνεις για μένα ό,τι θέλω…


Θα ξεκινήσω λοιπόν ως εξής:

Απόψε.
Θα καθίσεις στο σαλόνι σου το βράδυ φορώντας  μόνο ένα κόκκινο στρινγκάκι και ψηλά τακούνια. Θα σκέφτεσαι τον τρόπο που θα σε γλείψω -όπως και τη τελευταία μας φορά- τόσο που να νοιώσεις τον εαυτό σου να ξεπερνά τα όρια της καύλας… Θέλω να φτάσεις αρκετές φορές στα πρόθυρα του να χύσεις. Αφού θα έχεις καυλώσει αρκετά να παίζεις με τη κλειτορίδα σου, θα κάτσεις στα τέσσερα και θα βάλεις τον δονητή που σου χάρισα μέσα σου. Καθώς θα μαλακίζεσαι θα σκέφτεσαι ότι είμαι μπροστά σου και πως μόνο με το στόμα και την γλώσσα-σου σου επιτρέπω να γλύφεις και να ρουφάς το πούτσο μου. Για ώρα… μέχρι να ξεκαυλώσει στο στόμα σου.

Αύριο.
Την ώρα που θα 'σαι στη δουλειά θα σου στέλνω sms, υπενθυμίζοντάς σου πόσο άτακτο πορνίδιο μπορείς να γίνεις όταν σε καυλώνω. Σε όλα τα μηνύματα θα σου υπενθυμίζω πόσο με φτιάχνεις, ότι είσαι η θεά της καύλας μου, ότι σε θέλω απίστευτα, ότι τρελλαίνομαι να βλέπω στο πρόσωπό σου να ζωγραφίζεται η ηδονή που σου χαρίζω, ότι με κάνεις να χύνω τόσο έντονα που σχεδόν σταματά η καρδιά μου. Και ότι την επόμενη φορά θα μπω μέσα σου, με μανία, να σε ξεσκίσω και ύστερα θα κάνω ό,τι πιο πρόστυχο μου κάνει όρεξη στο κωλαράκι σου και στο μουνάκι σου… Θέλω να τα διαβάζεις την επόμενη μέρα και να παραμένεις υγρή, όσο περισσότερη ώρα γίνεται.

Την τρίτη μέρα.
Όταν γυρίσεις από την δουλειά θέλω το βράδυ να φοράς διάφορα προκλητικά κυλοτάκια και να τραβάς τον εαυτό σου φωτογραφίες στο κινητό. Να κάθεσαι πάντα με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά, να μου δείχνεις με αυτό τον τρόπο πως όποτε θελήσω μπορώ να χώνω τον πούτσο μου ανάμεσα στα πόδια σου, να σε χουφτώνω και να σε ερεθίζω με τους δονητές μου. Θα παίρνεις πρόστυχες πόζες και θα βγάζεις φωτογραφίες να σε βλέπω αργότερα και να καυλώνω με το πόσο πρόστυχη είσαι όταν ποζάρεις ντυμένη σαν πουτανάκι με ανοιχτά πόδια. Ύστερα θα φωτογραφηθείς ολόγυμνη, δείχνοντάς μου τα ανοιχτά από καύλα μουνόχειλά σου. Θέλω να με φτάσεις να παραμιλάω από καύλα όταν τις δω. 

Επόμενη μέρα.
Έξοδος μαζί! Ποτό ή φαγητό… μετά από τόσες μέρες θα είσαι έτοιμη να κάνεις ό,τι θέλω… Θα διαλέξεις κάποιο από τα πιο σέξυ στρινγκάκια σου και ύστερα, όταν σου πω, θα πας στη τουαλέτα του μαγαζιού να βγάλεις το κυλοτάκι σου και θα μου το φέρεις. Θα σου βάζω δάχτυλο, διακριτικά και ξεδιάντροπα ταυτόχρονα, κάτω από το τραπέζι και όταν κρίνω ότι είσαι αρκετά υγρή θα φύγουμε. Θα αφήσεις μόνη σου το κυλοτάκι σου στην καρέκλα, σαν απόδειξη του πόσο πρόστυχο και καυλιάρικο τσουλάκι είσαι. Στο αυτοκίνητο θέλω το καλύτερο show από σένα. Πόδια ελαφρά ανασηκωμένα και ανοιχτά, να φτάνω εύκολα να σε χουφτώνω όπου θέλω. Δεν θα κλείνεις τα πόδια σε καμία περίπτωση. Ούτε αν σε μπανίσει κανένας περαστικός. Θέλω να τρίβεσαι στο κάθισμα προσπαθώντας μάταια  να χύσεις μόνη σου. Ύστερα θα γυρίσουμε και θα με περιποιείσαι μέχρι να φράσουμε στο σπίτι σου, γλύφοντας τον πούτσο μου καυλωμένη…


Και τέλος, αν αποδειχτείς καλό κοριτσάκι μέχρι εκείνη την μέρα και κάνεις όλα τα παραπάνω θα σου κάνω παθιασμένο έρωτα. Θα σου προσφέρω το καλύτερο πούτσο που ΄χεις γευτεί, το καλύτερο γαμήσι που έχεις φάει ποτέ… Θα τον νιώθεις ζεστό και πρησμένο από καύλα μέσα στη μουσκεμένη σου μουνάρα να τρέμει για σένα! Να στην έχει ανοίξει μέχρι μέσα, να στη ξεσκίζει, να στη κάνει να παίρνει φωτιά. Ζεστό, γυμνό, στητό καυλί, να διεκδικεί κάθε σημείο του μουνιού σου, να μπαίνει με δύναμη, να μην αντέχεις άλλο. Και θα σ' αφήσω να χύσεις όσες φορές θέλεις… το πόσες το αφήνω πάνω σου.

Περιμένω να μου πεις πώς ακριβώς το θέλεις αυτό σου το βραβείο, αγαπημένη μου…

No comments:

Post a Comment