March 19, 2016

Πρώτη φορά με τη συνάδελφο

Θα κάνω μια αναδρομή πίσω στα πρόσφατα χρόνια για να θυμηθώ με νοσταλγία και καύλα τη πρώτη φορά με τη συνάδελφο την Ε. Αφού είχαμε περάσει από το στάδιο του ενδιαφέροντος, στο έντονο φλέρτ και μετά από μια βδομάδα ανελέητων πειραγμάτων και υπονοούμενων μέσω e-mail, κανονίσαμε να βρεθούμε για φαγητό και ποτό. Αν και βγαίναμε πρώτη φορά, η αμηχανία της πρώτης στιγμής έφυγε γρήγορα και με τη βοήθεια του αλκοόλ τα πόδια μας μπλέχτηκαν κάτω από το τραπέζι. Υπήρχε απίστευτη χημεία και κάτι μέσα μου μου έλεγε ότι θα είχε θετική κατάληξη η έξοδός μας.

Η E. πρόσφατα ελεύθερη από την προηγούμενη σχέση της, γύρω στα 35, ψηλή, όμορφη γυναίκα, μελαχρινή, με φουσκωμένα τσιμπουκόχειλα, γυμνασμένο σώμα, προκλητική κωλάρα και σχετικά μικρά και σφιχτά βυζιά, έδειχνε έτοιμη για όλα. Είχαμε κέφι, είχε δημιουργηθεί χαλαρή ατμόσφαιρα, και μέσα στη ζάλη του οινοπνεύματος, δεν πολυκαταλάβαμε πόσο είχαμε αφεθεί να παρασυρθούμε από τον αισθησιασμό της στιγμής... κουβεντούλα περί ανέμων και υδάτων και κλασσικά η συζήτηση γύρισε στο σεξ. Ρωτάγαμε διάφορα ο ένας στον άλλον, είχαμε φτιάξει κεφάλι και σταδιακά χάναμε κάθε ηθική αντίσταση και φραγμό.

Ήπιαμε τα ποτά μας και μιας και ήταν μια ζεστή φθινοπωρινή νύχτα, της πρότεινα να πάμε μια βόλτα μέχρι το προαύλιο μιας κοντινής εκκλησίας, στο Λαγονήσι που ήταν σχετικά απομονωμένη. Δέχτηκε πρόθυμα και οδήγησα μέχρι το σημείο. Δεν υπήρχε ψυχή στα πέριξ. Βγήκαμε από το αυτοκίνητο για τσιγάρο και χωρίς κουβέντα την αγκάλιασα και την φίλησα, ενώ το αριστερό μου χέρι χώθηκε απότομα κάτω από την φούστα της. Παραμέρισα το κυλοτάκι και χούφτωσα σταθερά το μουνί της. Την κράτησα έτσι, γερά με δύναμη, την χούφτωνα επίμονα χωρίς όμως να βιάζομαι να προχωρήσω σε ενδότερες εξερευνήσεις. Το άγριο θηλυκό που ήταν η Ε. καύλωσε και την άκουσα με φωνή αλλαγμένη στο πιο βραχνό να μου ζητάει περισσότερα...

-    Μου αρέσει που είσαι άντρας που δεν κωλώνει. Με φτιάχνει... μμμμμ... σε θέλω... Πάρε με!

Αυτή η φωνή με εξιτάρισε αυτόματα πήρα την απόφαση να την παιδέψω. Να δοκιμάσω τα όριά της…

-    Όχι τόσο εύκολα μωρό μου. Θα  πρέπει πρώτα να δείξεις ότι πραγματικά γουστάρεις… θα κάνεις ότι σου λέω… Θα με υπακούς απόλυτα, από τώρα θα είσαι έρμαιο στις ορέξεις μου.

Κάθισα στο καπώ του αυτοκινήτου και την διέταξα να πάει μερικά βήματα πίσω. Θα δοκίμαζα τα όριά της στο πρόστυχο γαμήσι… με καύλωνε η ιδέα που θα τη ξευτέλιζα μπροστά στο εκκλησάκι…

-    Γονατιστή θα έρθεις καριόλα, παρακαλώντας να σου τον δώσω λίγο στο στόμα!

Με κοίταξε έκπληκτη…

-    Μα  τί λες;...

-    Δεν έχει τί, πώς, κλπ. Καν' το τώρα! Έτσι γουστάρω!, της είπα.

Δεν ξέρω αν το πήρε σαν παιχνίδι, αλλά στάθηκε στα τέσσερα σαν σκυλίτσα, και ξεκίνησε να με πλησιάζει κάπως αδέξια, προχωρώντας πάνω στο σκληρό χώμα. Ταυτόχρονα εγώ έβγαζα το πούτσο μου έξω… Πονούσαν τα γόνατά της από τις πέτρες, αλλά αγκομαχώντας κατάφερε να φράσει μπροστά στον καυλωμένο μου πούτσο. Την έπιασα από τα μαλλιά, σπρώχνοντας το κεφάλι της προς τα πίσω και της έβαλα τον δείχτη του χεριού μου στο στόμα της.

-    Πριν ακουμπήσεις την ψωλάρα μου γαμιόλα, γλείψε το δάχτυλό μου... να δω πόσο καλή στην πίπα είσαι...

Έβαλε όλη της την τέχνη. Με καρφωμένο το βλέμμα της στα μάτια μου, βύζαινε και έγλυφε το δάχτυλό μου. Το καλογυμνασμένο κορμί της ήταν μπροστά μου παραδομένο, για πρώτη φορά στην ζωή μου. Τα βυζιά με τις ορθωμένες κάτω  από το πουκάμισο ρώγες, το μακιγιαρισμένο πρόσωπό της, η κωλάρα της η οποία φαινόταν ελάχιστα μιας και ήταν καθισμένη στα γόνατα της... δεν μπορούσα να ξεκολλήσω τα μάτια μου. Έτρωγα την εικόνα της με μανία. Την σκάναρα κυριολεκτικά, λες και ήθελα να κρατήσω στην μνήμη μου για πάντα αυτή την εικόνα. Με είχε κατακαυλώσει η παλιοκαριόλα!

-    Μωρό, μπορώ να το πιάσω;

Της έγνεψα καταφατικά κι εκείνη άρχισε να το πιάνει σαν κάτι πολύτιμο και σημαντικό. Το χέρι της μου χάιδευε πλέον τον καυλωμένο πούτσο μου, έτσι όπως τον είχα πετάξει έξω… Ξαφνικά όλα όσα είχαν προηγηθεί στο γραφείο και οι προοπτικές για αχαλίνωτο σεξ που ανοίγονταν μ' αυτή τη γκόμενα, ήρθαν flashback στο μυαλό μου και αυτό έκανε την ψωλή μου να πετρώσει σε συνδυασμό με το ελαφρύ παίξιμο που μου έκανε. Το χέρι της αντιδρώντας στην αίσθηση της πετρωμένης ψωλής μου, άρχισε να ανεβοκατεβαίνει πιο έντονα… Από τη βάση μέχρι το κεφάλι... Αργά και σταθερά...

Αυτό που έβλεπα στο φεγγαρόφωτο ήταν τα μισόκλειστα της μάτια να με καρφώνουν, αποτέλεσμα της δικής της καύλας, το χέρι της που ήταν τυλιγμένο στη πούτσα μου, τα βυζιά της ανάμεσα στο ντεκολτέ, και τον τουρλωμένο κώλο της ακριβώς πίσω από το κεφάλι της. Όσο την παρατηρούσα, η Ε. δεν είχε σταματήσει ούτε λεπτό να τρομπάρει το εργαλείο μου μπροστά στη μάπα της. Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήθελε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Και αυτό έκανε!

-    Βάλτο στο στόμα σου καριόλα!

την πρόσταξα και αυτή έσκυψε αργά στο κορμί μου και βγάζοντας την γλώσσα και άρχισε να παίζει το κεφάλι. Το βογγητό μου ήταν αρκετά έντονο σε αυτές τις πρώτες επαφές της γλώσσας της. Της άρεσε γιατί χαμογέλασε. Αμέσως πήρε τον μισό πούτσο μέσα στο στόμα της, ενώ ότι περίσσευε ήταν μέσα στην παλάμη της την οποία ανεβοκατέβαζε παίζοντάς τον μου σταθερά. Τόσο απαλό το άγγιγμα των χειλιών της... Με ερέθισε τρελά... Σπρώχνοντας το κεφάλι της προς τον πούτσο μου ένιωσα την γλώσσα της καυτή...  επιτέλους είχα αυτό που ποθούσα...

-    Έτσι μουνάρα μου… έτσι… Συνέχισε να μου τον ρουφάς πόντο-πόντο. Δικός σου είναι καυλιάρα… από σήμερα και για όσο γουστάρεις. Αχ ψωλορουφήχτρα, τί μου κάνεις γαμώτο.

Ήμουν σε ένα μικρό παραλήρημα ηδονής. Από την μία ήθελα να της μιλήσω πολύ πιο άσχημα και «βρώμικα», από την άλλη τα μάτια της μου υπενθύμιζαν ότι αυτή που μου ρουφάει τον πούτσο είναι συνάδελφός μου. Της άρεσε όμως πολύ ό,τι άκουγε, και αυτό φάνηκε από την αντίδραση της. Με την μία πήρε όσο πιο πολύ καυλί μπορούσε στο στόμα της και κρατήθηκε εκεί. Ένιωθα στην άκρη του πουτσοκέφαλου το λαρύγγι της... Είχε μπουκωθεί! Είχα χάσει πλέον το βλέμμα της, γιατί στην προσπάθεια να πάρει στο στόμα της όσο περισσότερο πούτσο γίνονταν, το πρόσωπό της ήταν εντελώς φάτσα στην κοιλιά μου. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα κάτι που καμιά στο παρελθόν δεν μου είχε κάνει. Ενώ τον είχε σχεδόν όλο μέσα της, ένιωσα να μου τον δαγκώνει ελαφρώς, ίσα-ίσα που να με πονέσει. Και αμέσως μετά, την γλώσσα της να μου γλύφει το πουτσοκέφαλό μου κυκλικά, μέσα στο στόμα της. Ήταν απίστευτη η αίσθηση αυτή! Ταυτόχρονα, το χέρι της έπαιζε με τα αρχίδια μου. Τα πίεζε έντονα. Ήξερε η πουτάνα πάρα πολύ καλά τί έκανε και πως το έκανε. «Τυχερέ», σκέφτηκα. «Τόσα χρόνια μαζί στη δουλειά, πού να φανταζόσουνα ότι θα γαμούσες αυτό το μουνί και ότι θα σου έκανε τέτοια κόλπα.». Ένα μικρό βήξιμο ακούστηκε βγάζοντάς με από τις σκέψεις μου και αμέσως την είδα να τον βγάζει όλον από το στόμα της για να ξεμπουκώσει. Τα σάλια της έτρεχαν από το στόμα της, όπως ακριβώς στις τσόντες. Αμέσως ξανακάρφωσε το βλέμμα της στο δικό μου. Όλο αυτό την έκανε να σταματήσει να μου τον παίζει.

-    Μην σταματάει το χέρι σου πουτάνα!

-    Πουτάνα τη συνάδελφο; (και χαμογέλασε αυτάρεσκα)

-    Αυτή τη στιγμή, αυτό που κάνεις, δείχνει το πόσο πουτάνα είσαι στο κρεβάτι.

-    Μμμμμ… το φανταζόμουνα ότι θα σου 'να καυλιάρης, αλλά δεν μου 'μοιαζες για τόσο πρόστυχος. Πλέον βλέπω ότι και στο κρεβάτι θα 'χω να περιμένω πολλά… Έτσι γουστάρω να μου μιλάνε και καυλώνω περισσότερο.

Την έπιασα από τα μαλλιά και της τον ξαναέβαλα με λύσσα στο στόμα. Η Ε. άρχισε να μου γλείφει τα πάντα σαν αχόρταγη… από το πουτσοκέφαλο μέχρι τα βαριά αρχίδια μου, ενώ εγώ βογκούσα γέρνοντας το κεφάλι μου προς τα πίσω. Έγλειφε στα σημεία που της έδειχνα τρελαίνοντάς με... Μου έπαιρνε τέλεια πίπα! Τρυφερά... Βίαια... Γρήγορα... Αργά… Προσπαθώντας να τον εξαφανίσει όλον μέσα της. Οι ήχοι απο το πλατσούρισμα των χειλιών της στον πούτσο μου με εξόργιζαν… ανεβοκατέβαζε βασανιστικά την γλώσσα της σε όλο τον πούτσο μου καταλήγοντας να ρουφάει λαίμαργα το κεφάλι με τα χείλη της... Κατέβαινε στα αρχίδια μου ρουφώντας τα, ενώ εγώ της χαϊδευα τα μαλλιά, βλέποντας τα πανέμορφα μαύρα μάτια της να με κοιτούν ηδονισμένα... Ήθελα να μου γλύψει τα αρχίδια και κάτω από τα αρχίδια. Αυτή ήταν η επιθυμία μου! Πριν προλάβω να κουνήσω τα χέρια για να τις πιέσω το κεφάλι πιο χαμηλά ή να πω κάτι, σαν να ήταν μέσα στο μυαλό της, σαν να ήξερε από πάντα το πώς να με χειρίζεται, χαμήλωσε ακόμη περισσότερο το πρόσωπο της ανάμεσα στα μπούτια μου και ένοιωσα τις χειλάρες της να μου ρουφάνε το ένα αρχίδι. Το δεξί της χέρι δεν είχε αφήσει ούτε ένα δευτερόλεπτο το καυλί μου, το οποίο έπαιζε σε έναν σταθερό, ελαφρώς γρήγορο ρυθμό, ενώ με το αριστερό με χάιδευε στα μπούτια έντονα. Έβγαλε από το στόμα της το ένα μπαλλάκι και πήρε το άλλο. Αυτό το εναλλάξ γίνονταν για 1-2 λεπτά. Δεν ξέρω πως, αλλά ένιωθε που ήμουν τεντωμένος, λες και με διαπέρναγε ηλεκτρικό ρεύμα. Σε εκείνο το σημείο, ένοιωσα την γλώσσα της ακριβώς πίσω από τα αρχίδια μου. Τα είχε σηκώσει με την μύτη της και ασχολούνταν μ' εκείνο το μαγικό σημείο της απόλυτης ηδονής. Ένιωθα τη γλώσσα της να πηγαίνει πάνω κάτω με τρελή ταχύτητα. Το χέρι της να μου παίζει το καυλί και το άλλο της χέρι να με σφίγγει πολύ ψηλά στα μπούτια. Έτρεμα και πάλι…

-    Δε θα αντέξω πολύ, έτσι όπως το πας!

-    Ποιος σου είπε ότι θέλω να μείνεις καυλωμένος για πολύ ώρα;

Είχα ήδη πάρει φωτιά! Η πίπα δεν μου αρκούσε πια... ήθελα να την ξεσκίσω! Ήμουν ο γαμιάς της και ήταν η πουτάνα εκείνη την ώρα… Με μια κίνηση την σήκωσα την έβαλα να ακουμπήσει  ανάσκελα στο καπώ. Σήκωσα την φούστα της, έπιασα την μαύρη της κυλότα και την έσκισα απότομα από το ένα άκρο της, κάνοντάς την ν' ανατριχιάσει.

-   Είσαι η πουτάνα μου, θα γαμιέσαι πάντα όπως σου λέω..., της είπα.

Σήκωσα τα πόδια της, τα έβαλα να ακουμπούν στους ώμους μου και κοίταξα για πρώτη φορά το μουνί της. Ξυρισμένο, με μια μικρή τριμμαρισμένη γραμμούλα πάνω. Μουνάρα με χοντρά μουνόχειλα! Φόρεσα μια καπότα, ακούμπησα τον πούτσο μου στην ροδαλή της τρύπα, και πέρασα το πουτσοκέφαλο σπατουλαριστά κατά μήκος των μουνόχειλών της… Διάβασα στα μάτια της την ανυπομονησία της να της τον χώσω. Με το αριστερό μου χέρι, έπιασα στα δάχτυλά μου την διογκωμένη κλειτορίδα της και άρχισα να την τρίβω, ενώ με το δεξί οδήγησα τον πούτσο μου, χώνοντάς τον ίσα-ίσα στην τρύπα της. Η Ε. έβγαζε μικρές άναρθρες κραυγές...

-   Παρακάλα τον άντρα σου πουτανάκι να σου τον χώσει... είπα δίνοντάς της ένα ελαφρύ χαστούκι στα μπούτια.

-   Βάλ' τον καύλα μου, σε θέλω!

Φωνή με βραχνάδα, σκέτη τρέλλα! Της τον έχωσα, λίγο βαθύτερα και σταμάτησα, έχοντας μπουκώσει τη μουνότρυπά της με το χοντρό μου πουτσοκέφαλο, χωρίς όμως να της τον χώνω πιο μέσα. Κοίταξα βιαστικά τριγύρω. Ερημιά…

-   Σε παρακαλώ, βάλ' τον αγόρι μου, χώσ' τον γαμιά μου... σε θέλω... Πήδα με παλιοπούστη!, φώναξε σχεδόν μουγκρίζοντας...

Με μια απότομη κίνηση της τον έβαλα όλον μέσα!

-   Από τον αφαλό θα σου βγει μωρή καριόλα!

Το σκηνικό ήταν η απόλυτη καύλα! Κρατώντας τα πόδια της ψηλά, ηδονιζόμουν να βλέπω τον πούτσο μου να μπαινοβγαίνει πλέον στην μουνάρα της με ταχύτητα. Αυτή η γυναίκα ήταν το κάτι άλλο! Όσο περισσότερο της τον έδινα, τόσο περισσότερο τον ήθελε. Το μόνο που έβλεπα μπροστά μου, ήταν την Ε. ανάσκελα στο καπώ του αυτοκινήτου με ολόκληρο το σώμα της να παλινδρομείται, έτσι όπως την πηδούσα άγρια. Άκουγα τις βρισιές μου να αντηχούνε… ένιωθα το μουνί της να ανοίγει… Το θέαμα, η αίσθηση του γαμησιού μετά από τόση προσμονή και τα βογγητά που άκουγα, συνέθεταν ένα cocktail ηδονής. Ένιωθα τα υγρά της να τρέχουν ποτάμι… Ήξερα πολύ καλά τι έκανα. Και της έδινα αυτό που ήθελε! Ένα έντονο γαμήσι από ένα παθιασμένο για τη πάρτη της επιβήτορα. Και εκείνη ήταν σε άλλη διάσταση… Είχαμε πλέον και οι δυο μας ξεκλειδωθεί σεξουαλικά.

Με μια κίνηση την έριξα στα τέσσερα και την έσυρα στα σκαλάκια μπροστά στο τοιχάκι του αυλόγυρου της εκκλησίας. Εκεί της τον έδωσα πισωκολλητά, συνεχίζοντας στον ίδιο ρυθμό γαμησιού χωρίς να σταματώ καθόλου το τρελλό πάθος, ενώ εκείνη δε σταματούσε να δέχεται το χοντρό καυλί μου φωνάζοντας από την ένταση της συνουσίας. Της τον είχα βάλει όσο πιο μέσα χωρούσε και παράλληλα της έριχνα σφαλιάρες στην κωλάρα της για να με ερεθίσει πιο πολύ.

-    Αχ! Χτύπα με γαμιόλη. Σκίσε μου το μουνί κι' άλλο!

-    Δε χόρτασες πούτσο μωρή τσούλα;

-    Χορταίνεται ποτέ τέτοιο γαμήσι; Μη σταματάς… Τί ψωλάρα είναι αυτή; Τραίνο ολόκληρο μωρό μου!

Την πηδούσα πλέον με όλη μου τη δύναμη, τα χαστούκια έπεφταν βροχή... Η Ε. έβγαζε άναρθρες κραυγές και έχυνε συνέχεια, σχεδόν ουρλιάζοντας... Ήταν στον έβδομο ουρανό! Άρπαξα τότε από το πόδι της την σχισμένη της κυλότα και της την έχωσα στο στόμα…

-    Σκάσε πουτάνα, θα ξυπνήσεις όλη την γειτονιά, θα κολάσεις τους αγίους...

Συνέχιζα να τη καρφώνω πάνω στη ψωλάρα μου για αρκετή ώρα ακόμα. Της είχα κάνει το μουνί κόσκινο. Η Ε., εξαντλημένη από το πολύ χύσιμο, βαριανασαίνοντας, προσπαθούσε να βρει τον σφυγμό της. Τα κωλομάγουλά της ήταν κατακόκκινα από την έξαψη και τις σφαλιάρες και για μια ακόμα φορά ξανατελείωσε με εντονότερους σπασμούς! Έχυνε ασταμάτητα. Δεν ξέρω και εγώ πόσην ώρα έχυνε... Και δεν σταματούσε να γαμιέται μέχρι να με δει να μην μπορώ άλλο…

-    Χύσε με καυλιάρη μου…

Αυτό ήταν. Η καύλα της βραδυάς είχε φτάσει στο απόγειο της.  Η φαντασίωση του να ξεμουνιάζω την συνάδελφό μου αποτυπωνόταν σε αυτό που είπε.

-    Κοίτα πουτανάκι αυτή τη ψωλάρα, πως θα χύσει για σένα!

Τον τράβηξα έξω, πέταξα το προφυλακτικό, την έσπρωξα με δύναμη προς τα κάτω, την έπιασα από τα μαλλιά και ετοιμάστηκα να για το μεγάλο φινάλε στο πρόσωπό της. Με καρφωμένα τα μάτια μου στα δικά της, και στο ενδιάμεσο μας το πετρωμένο μου καυλί, ένιωσα σαν να πάθαινα ένα μικρό εγκεφαλικό. Ξαφνικά, άρχισα να χύνω πίδακες σπέρματος στον αέρα. Πολύ δυνατά… σαν σιντριβάνι! Τα χύσια πρέπει να έπεφταν παντού. Πάνω μου… στα ρούχα της… πάνω στο κεφάλι της... πλημμύρα στη μούρη της… Εκείνη δε σταματούσε να με γλείφει στο πουτσοκέφαλο. Ήξερα ότι θα σταματούσε, μόνο όταν και η τελευταία σταγόνα σπέρματος είχε βγει από μέσα μου.

-    Παρ’ τα πουτάνα! Παρ’ τα καριόλα… ναιιιιιιιιι…

Η Ε. δεν έλεγε τίποτα. Το σπέρμα μου και τα λόγια μου ήταν η επιβράβευση της. Σταμάτησε μόνο όταν ένιωσε τον πούτσο ξεκαύλωτο στο χέρι της. Σήκωσε το κεφάλι της και στο βλέμμα της υπήρχε αυτή η αίσθηση ότι πέτυχε το στόχο της. Η αλήθεια είναι ότι αυτό ακριβώς θέλαμε και οι δυο μας. Να εκτονώσουμε τη καύλα μας, να χύσουμε, όσο πιο έντονα γινόταν…

Αυτή ήταν η πρώτη φορά με την συνάδελφο. Από τότε έγινε μια πολύ καλή ερωμένη, έτοιμη να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες μου και να σβήσει κάθε καύλα της πάνω μου.

No comments:

Post a Comment